Thursday

Isu Rahimi Osman Utusan Putar belit!



Bila ada saja isu panas yang melibatkan Pakatan Rakyat terutama yang melibatkan Anwar Ibrahim, seperti biasa media pro kerajaan akan memainkan peranan menokok tambah cerita dan menghasilkan propaganda agar rakyat membencikan Pakatan Rakyat. Kali ini jom kita lihat bagaimana Utusan Meloya mainkan peranan.

Kenapa tajuk berita yang digunakan sebagai "Anwar paksa tanda tangan?" Sejak bila pulak Anwar ada kena mengena dengan isu tanda tangan ni? Kah kah kah... Di bawah ini screen shot Utusan Maloya sila klik untuk membesarkan image.







ReJaM© "Biasalah Akhbar penipu!"

12 comments

Bodoh punya utusan.... Bangang!

Alah biasalah Harakah pun selalu gak menipu!

Suara Keadilan lagi selalu menipu!

utusan lebih sikit penipunya....

Hai bro tangkap pakai cakap je? buktinya mana? utusan dah terbukti! yang lain2 tu buktinya mana?

biara ar milo..puak2 umngok dia cakap menipu berdasarkan dan meletakakn akal pada mulut..bukan pada otak.. ahaks..




-Amri-

bacalah utusan...anda akan d t pu....

bodoh+bangang+penipu+penyangsk=utusan+umngok...

nak bagi contoh suara keldaian ehh silap keadilan menipu mmg susah la.. terlampau banyak.. etnosentrik sgt.. semua yg dia siarkan betul.. utusan semua putar.. ahaha.. sekali2 sekala boleh gak la layan suara keldaian ngan harakah tu., tapi, lama2 bosan gak. dulu nak gak carik media alternative., tai bila lama2 makin tak logik., manusai mana boleh tahan. melainkan bebal sgt la..
bacalah utusan...anda akan d t pu.... kata anon 2:04
baca suara keadilan.. pun tipu jugak...

Anwar semakin popular dan mendapat simpati. Sikap umngok yg lebih takutkan Anwar dari segala2nya boleh merosakkan akidah. Mereka fikir jika Anwar tiada, assobiyah dan kejahatan mereka akan terpelihara. Mereka tidak percaya kepada Tuhan yg berkuasa buat apa saja. Anwar hanya seorang manusia. Tanpa Anwar pun Tuhan tetap akan membinasakan kemungkaran dan kejahatan.

Ingat kah kisah Ashabul Ukhdud, dengan sebab terkorban seorang budak, seluruh rakyat beriman kepada Tuhan dan tinggallah pemerintah yg bengong dengan 1Malaysianya.

Jika Anwar dihapuskan, maka akan terhapus jugalah kejahatan dan kezaliman bn..percayalah

Anwar paksa tanda tangan?" Sejak bila pulak Anwar ada kena mengena dengan isu tanda tangan ni?

Xpaham dol..nape xde kne mengena lak? jgn risau milo..aku pro-pas..cume isu nie ku xphm cket..hoho..

Nape lah kamu Editor Utusan Merapu Allah bagi panjang nyawa utk hidup lagi...entah lah


EmoticonEmoticon