Monday

Lautan manusia di program Selamatkan Selangor Subang


Kalau sebelum ini ribuan manusia hadir di program Selamatkan Selangor UMNO Shah Alam, kali ini di program Selamatkan Selangor yang diadakan di Subang dipenuhi dengan lautan manusia dari pelbagai lapisan masyarakat! Termasuk pihak media dari uganda, Indonesia, Kemboja dan Timur Leste. Mereka dengan penuh semangat hadir untuk mendengar pendedahan dari pemimpin UMNO tentang kepincangan pentadbiran Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor.










ReJaM©"Ambik gambar dekat-dekat (closed up) supaya nampak ramailah konon kah kah kah"

14 comments

lawa la pentas..hak3

huhu cuba meraih sokongan rakyat selangor... lwk la deme ni

banyak je kusi kosong?

cantik gler pentas tuh... pinjam boleh?? hahaha

Takkan takde bajet sampai stage pun guna lori..

Fuiyooo... Ramainyer.... ramainyer...

Kah kah kah...

Terkinzut berok aku tengok orang sikit punya ramai, sampai tempat duduk pon takda nak diduduki.

gerun weh. ramai gila kot. smpai nk tutup je muka aku... =,="

aku pk org pi nengok sesumpah berdiri..
p/s: sesumpah specis boye gak, kowang nengok boye meniarap ke bediri?

kahkahkahkahkah...adoi laaa

Kalau zaman dulu org guna lori utk kempen wayang mcm cerita seniman bujang lapuk. Nampaknya sekali lagi lori digunakan untuk org umngok 'main wayang'.

Dan budak baju biru yg bercakap atas lori tu memang 'bujang berlapuk', lari dari perjuangan, keluar dari PKR dan terpinggir dalam umno. Hidup segan mati tak mahu, kerja lain tiada selain fitnah. Cerita nak lawan rasuah sayup2 kedengaran. Bukankah bos dia dulu tersingkir diaibkan kerana cuba menangani rasuah dikalangan pemimpin umno?

Helo mamat baju biru(Ezzam)! buktikan dan tunjukkan keberanian kerana benar utk menangani rasuah dalam umno sehingga sanggup tersungkur mcm bos anda dulu. Kalau tidak, hentikanlah sandiwara. Kau memang tidak ada kualiti pemimpin.

Tgklah dulu masa dlm PR kerja kau tinggi nilainya membawa kesedaran kepada rakyat, tapi dalam umngok kerja kau tidak lain ialah fitnah...sampai wan azizah pun kau fitnah bukan2. Itu saja ke perjuangan kau utk bangsa melayu? Apakah kalau Anwar sah liwat maka negara rigu berbillion ringgit?

Selamatkan dulu diri kau dari noda dosa fitnah yg kau tabur sebelum sibuk nak selamatkan selangor.

You are rubbish brother !!!

fuyoooo...ramainya orang...termasuk bayang....hahaha...

ala...klu yang pergi 2 pon ade yg bosan duk umah...nak g tgk raja lawak puak2 umno...


EmoticonEmoticon