Musa Hassan Polis pencen yang malang

Kesian Musa Hassan, dahlah baru lepas pencen dah kena masuk mahkamah pulak, tu belum jatuh hukum lagi tu, kalau jatuh hukum silap-silap masuk penjara pulak jadilah Polis pencen yang malang kah kah kah...


Musa Hassan, Mohd Bakri Diperintah Hadir Di Mahkamah 28 Oktober

KUALA LUMPUR: Mahkamah Tinggi memerintahkan bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan dan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman Datuk Seri Mohd Bakri Mohd Zinin untuk hadir di mahkamah pada 28 Oktober, pada hari keputusan prosiding menghina mahkamah yang dibuat dua lelaki berhubung penahanan semula mereka mengikut Ordinan Darurat 1967.

Hakim Datuk Mohd Sofian Abd Razak bersetuju dengan peguam bela Datuk N. Sivananthan bahawa Musa dan Mohd Bakri perlu hadir di mahkamah seperti responden yang lain.

"Pada hari keputusan, mereka perlu hadir di mahkamah, tiada siapa mengatasi undang-undang dan ini adalah mahkamah undang-undang di mana tiada siapa yang diberi pengecualian," kata Sivananthan. - mStar


ReJaM©: "Macam mana boleh kena dakwa? Tak dapat Tun ke?"

3 Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wa pun nak tumpang gelak sekali...
    kah kah kah....!!!
    Tulah dia nasib pengampu2 dajjal UMNO / APCO..
    Bila berkuasa dilindungi sebaik mungkin..
    bila hilang kuasa jadi BANGKAI..

    ReplyDelete
  3. Semua ahli konspirator fitnah liwat 1 seorg2 telah menerima hukuman...ada yg mati sebb otak membesar, mati kencing manis, ade kemalangan bini mati, ditangkap khalwat. KPN dulu pun yg tumbuk org tangan terikat ala pondan dikatakan sedang menerima nasib yg sama. Yang dipukul disihatkan Allah, yg memukul dikatakan lumpuh. Wallahuallam.

    So..just ingat2 balik lah apa peranan yang tuan terlibat dlm konspirasi liwat1 dan 2 sekarang ini...jika ada selesaikan lah secara Islam kepada mangsa dan taubat...jika tiada sila abaikan surat peringatan ini.

    Saya yg menurut perintahNya...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan