PAS beri arak kepada pengundi Cina di Galas?



Isu panas yang sedang dimainkan oleh blogger-blogger upahan UMNGOK sekarang ini ialah berkenaan kononnya kerajaan PAS sudah terdesak untuk mendapatkan undi kaum cina dan india, maka kerajaan PAS Kelantan dikatakan memberikan arak percuma kepada kaum Cina dan India agar menyokong PAS di PRK Galas.

Korang lihatlah sendiri di blog-blog yang pro UMNGOK dan Be End, mereka sedang hangat memainkan isu ini. Berbekalkan sekeping gambar arak di dalam kotak (gambar di atas) yang entah diambil dari mana, blogger-blogger UMNGOK Be End dilihat mengarut dan mencarut sesuka hati memfitnah Kerajaan PAS dengan tujuan untuk kempen PRK Galas.

Sebenarnya ReJaM© hairan dengan gerombolan blogger-blogger dan cybertrooper UMNGOK ni, mereka tanpa segan silu menabur fitnah sesuka hati. Langsung tiada kesedaran di dalam hati tentang azab Allah kepada kaki fitnah seperti mereka.

Senang betul jadi blogger UMNGOK, letak gambar arak dalam kotak, lepas reka cerita finah yang boleh menjatuhkan Pakatan Rakyat. cukup bulan mintak upah dengan pemimpin UMNGOK!


ReJaM© "Ada seorang blogger UMNGOK terkenal parpukari menggelarkan DR Zul (Calon PAS) sebagai si gendut, dia tak sedar ke badan dia 5 kali lebih gendut? Kah kah kah..."

11 Comments

  1. Bukan umngok namanya kalau tidak suka memfitnah...dan suka memfitnah itu menurut sebuah hadis adalah kufur disisi Allah swt...

    ReplyDelete
  2. Blogger upahan biasalah... yang penting "tulis blog dapat duit" janji ada update, cerita fitnah ke merapu ke, belasah semacam!

    ReplyDelete
  3. selama ni mereka hina hukum ALLAH selamber badak je.. apa korang ingat umno dah berubah.. ee tolonglah..

    ReplyDelete
  4. Soalan
    Kenapa PArpu Kari 5 kali lebih gendut dari Dr Zul?
    Sebab
    1. Mamak memang le spesis XXXXL
    2. Boroi sebab makan duit haram buat fitnah
    3. Togok Arak haram jadah
    4. Kepla bangang sebab banyak makan kari kaplaikanla machaa...
    5. Keturunan mendeliar lidah terjelir

    (korang pangkah le mana yang korang suka)

    ReplyDelete
  5. Biasa laa.. itulah cara dia org bhujah, tanpa fakta yg relevan. Even gmbar bogel pun dia org leh taruk dn ckp laaa org si anu si anu. Tp sebenarnya yg bodoh lagi kayu adalah org yg mengikut membabi bute je tanpa usul periksa.

    ReplyDelete
  6. Fitnah ni dari ParpuKurap, lembu kurap UMNGOK BNgong. Ntah kat tmpat buang sampah mane gambar tu dia amik pon tak tahu la. Bodo punya lembu gemuk.

    ReplyDelete
  7. entah2 bekas kotak nie blogers UMNGOK yg punye.. mane lah tau kat belakang rumah dia siape tau... dah mabuk tu yg xsegan silu buat fitnah sane sini tuh.... kih..kih..kih...


    @ngkAsA r@ye

    ReplyDelete
  8. duit pny pasal, halal haram sume dia langgar. daripada si Parpu tu fitnah geng PAS dengan tohmahan camtu, baki la dia bunuh aja petugas PAS kat Galas. Dosa fitnah lebih teruk dari membunuh. haha~

    ReplyDelete
  9. knpe wujudnye situasi cam ni sehingga menyebabkan kite sesama islam bergaduh xlen xbukan ni mesti agenda freemason nie ishhhhhh haram jadah

    ReplyDelete
  10. lawak say melihat yang mengomen diatas,,, anda mengatakan yang penulis umngok la, dia mabuk la, sume2 tu la,,,ckap berkenaan hukum islam la~ adakaa apa yang kalian sume betol atau tanpa disedari anda juga telah menaburkan fitnah,, atau anda telah menghina, mengutuk mereka2 yang anda beranggapan mereka golongan tidak mengetahui? adakah cara begitu yang ISlam mahukan~

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan