Thursday

Pelajar dirakam saat dirinya dirogol rakan sekolah



Lagi kes pelajar tak bermoral macam binatang. Seorang pelajar perempuan lengkap beruniform dirogol bergilir-gilir di dalam sebuah tempat sunyi oleh rakan sekolahnya seperti yang dilaporkan oleh blog hotmalays.blogspot.com. Inilah wajah budak sekolah sekarang terlalu berani sehingga sanggup melakukan perbuatan terkutuk itu, malah tergamak merakam perbuatan sumbang mereka.

Nampaknya budak-budak sekolah sekarang ramai nak jadi pornstar! Keruntuhan moral para pelajar dah semakin tidak dapat dibendung. Nak jadi pornstar tak payahla sekolah.

ReJaM© tak dapat pastikan sama ada gambar yang ditayangkan baru dirakam ataupun sebaliknya, sekiranya isu ini masih baru, harap pihak berkuasa dapat menyiasat perbuatan serius ini. Mereka yang tidak beradap ini harus dibawa ke muka pengadilan


ReJaM©: "Pihak berkuasa harap dapat menyiasat kes ini dan menyelesaikannya secepat mungkin"

19 comments

Betul-betl perangai macam binatang!

Dunia akhir zaman, ramai perangai macam binatang!

perkara ni berlaku sebab undang2 malaysia terlalu ringan hukuman nyer... cuba kerajaan ikut hukum huduh.. naik kn undang2 islam sebagai undang2 negara... compem mslh ni x akn berlaku... sbb tiada undang2 yg terbaik selain yg telah tertulis dlm quran dan hadith..... (sbb 2 al-quran menjadi panduan hidup zaman sekarang. al-quran bukan kitab hiasan, bukan untuk dihafal semata2 tetapi untuk difahami dan di praktik kn dlm hidup seharian manusia..)wslm -nobody perfect-

kesian budak pompuan tu.mcm perangai binatang betul zaman sekarang ni.jenayah merata2.rasa tak selamat tggl di negara sendiri.

binatang kan. boleh lak nak dirakam lg. mmg xd iman dlm dada langsung.

knape la diorng dilahirkan sbagai manusia?

memang macam binatang xda otak.kesian kt perempuan tu.....inilah akibat tidak menggunakan hukum ciptaan Allah S.W.T....pada masa skunk ni ramai dah remaja melayuIslam dah rosak....xtau lah apa akan jadi.....

ni la yg amat menakutkan kalau ada anak pempuan..

kepada pelaku... bayangkan jika yg dirogol tu adik @ kakak kamu.. apa perasaan korang..? ka mmg x de perasaan sbb perangai dh mcm binatang???

ini bukan binatang tp setan punya keje. sial je rogol anak orang. budak2 zaman sekarang mmg celaka betul. Laknatullah..

Bukan anak kat rumah kita kut.

Ni la budak zaman skrg,yg budak pempuan tu plak buat report polis ke tak?walaupun polis kat mesia ni takleh pakai tp at least budak2 sial tu kena tangkap!Mesia memang tak selamat sekrg punca undang2 dan polis yang tah apa tah dorg buat keja!

melayu makin layu !

apsal terok sgt perangai pelajar2 ni.....haram btol....sume melayu dan beragama islam....xmalu ke ngan mak bpak dan agama?????ngan polis tkot,ngan allah x lgsong x tkot...ap nk jd la...

nie bkn mnsia tp bt0l2 bnatang..klu org buat bnda mcm nie dkt family die pndai nk mrh tp klu buat dkt org laen x geti sdar diri..aq mntk2 mnsia nie d bri azab yg pedih d dunia lg..bia th n rsa smua prbuatn yg d lakukkn x kn prnah trlpas dri pndagang Allah wlau ssaat skali pn..

susah nk cakap zaman sekarang nieh.. saya sebagai seorang pelajar pun rasa pelik.. kemananya rasa takut, rasa berdosa.. RASA bersalah..RASA MALU.. di kalangan pelajar sekarang nieh.. baik lelaki baik perempuan.. kadang2 perempuan saje2 pakai yang menjolok mata.. yang lelaki pulak asik nk amik kesempatan.. langsung x de rase segan... bende nie berlaku dari sebab.. kurang didikan agama... pengaruh kwn2..didikan ibu bapa..apa2 pun diri sendiri gak kene tahu tengtang lalal dan haram!.. sekian...

bgtau ak kat mne area bdk2 ne...ak nk p brtgur sapa nga di0wg ne..

Assalamu alaikum Nama saya Surwanto seorang TKW dari HONGKONG ,memohon maaf yang ada di room ini bila kata2 saya ada yang salah,namun tujuan saya di sini hanya ingin berbagi cerita kepada para rekan2 saya yang jadi tkw di negeri orang, hidup di negeri orang memang amatlah susah,gaji pas2an,makan'pun ala kadarnya,namun apa boleh buat demi mencukupi kebutuhan keluarga yg ada di kampung,mau tidak mau saya harus menjalani semua penderitaan itu,namun syukur alhamdulillah berkat kerja keras dan doa saya slama ini alhamdulilah di terkabulkan ,meskipun jalan ini di larang oleh agama tp mungkin inilah satu2nya jalan untuk merubah nasib hidup saya,secara kbetulan saya lihat di internet tentang seseorang yg bisa mengubah nasib Menjadi lebih baik dengan jalan pemasangan angka togel, dan juga bisa Melalui Dana ghoib ..... saya beranikn diri menempuh jalan itu dan ternyata apa yg di berikan oleh Abah MAHADANA betul-betul terbukti dan saya menang 344jt,saya sangat bersyukur atas rezeki yg sy daptkan itu,ini bukan hanya sekedar cerita tp ini kenyataan.Jadi bagi saudara2 saya yg masih jd tkw ataupun yg lagi dalam kesulitan jangan takut menghubungi beliau Di 0853-4288-2547/ +628-5342-882-547 krna sy sudah membuktikannya,wassalam


EmoticonEmoticon