Saturday

PRK Galas, Banner BN pakai water color?




Heboh di dada-dada akhbar mengatakan kononnya banner Be End dibakar oleh penyokong PAS dari luar Kelantan. Apa yang pelik kalau dah tahu si pelaku yang membakar banner tu kenapa tak report Polis dan tangkap je kerana menimbulkan provokasi?

Satu lagi gambar ini yang ditunjukkan, kononnya banner inilah yang dibakar oleh penyokong PAS. Dari penelitian ReJaM©, banner ni bukan dibuat daripada logam ataupun bahan yang sukar untuk terbakar, jadi kalau kena bakar mestilah hangus! Tapi apahal pulak cuma luntur warna je?

Banner Be End designed pakai water Colour ke? Kah kah kah




ReJaM© "Siapa yang buat provokasi sebenarnya ni?"

5 comments

tak de satu syarikat pun yg berani nak amik tender dari Be-End..
takut tipu lagi sebab hutang PRU dulu pun blum langsai hahaha...
selama nie UMCO-BeEnd gunakan wang rakyat...nah! skrg baru hangpa tau betapa seksanye klu peruntukan kita disekat haha..

kalu x pakai water colour pun, mungkin pakai nila. Iaitu sejenis bahan utk mencerahkan kain baju yg dibasuh oleh orang dulu2. Warnanya biru karat macam tuuh lee, sama ngan warna biru parti yg ditubuh 1946

takut kene tipu??, kalu x pon biase lee kontrak2 kroni... mau untung manyak maaaa.....

Ustazazhar idrus pernah ditanya berkenaan dengan hukum ambil tempahan buat barner untuk parti yang menentang Islam(umno).jawabnya tegas, HARAM.
mungkin sebab tu umno terpaksa buat sendiri barnertu guna watercoler hahaha

kene simbah ngan along nih.. simbah ngan air bersih.. kahkah

umno mane ade duit nk buat banner mahal2..
lain le pakatan rakyat banyak duit tiap2 minggu buat ceramah..
maklumle anwar dapat sponsor dari luar...

http://pochongmenulis.blogspot.com/2010/02/dari-mana-anwar-mendapat-pembiayaan.html


EmoticonEmoticon