Wednesday

Puteri UMNO berdangdut di Galas


Kalau sebelum ini blogger UMNO sendiri telah mendedahkan bahawa semasa pehimpunan Agong UMNO di PWTC, disko-disko dan dangdut di Kuala Lumpur semuanya dipenuhi oleh ahli-ahli UMNO yang ingin berhibur. Peningkatan mendadak pengunjung ke pusat-pusat hiburan di Kuala Lumpur kerana kehadiran ahli-ahli UMNO dari luar Kuala Lumpur.

Kali ini nampaknya Puteri UMNO dah buka dangdut pula di DUN Galas Kelantan sewaktu penamaan Calon Siang tadi. Dangdut puteri UMNO yang ala-ala dikir barat ini membolehkan mereka berdangdut di siang hari sewaktu matahari terpacak di atas kepala .




Di bawah ini gambar Tuan Guru Nik Aziz semasa mengimamkan solat hajat sebelum berarak ke majlis penamaan calon berhampiran dengan lokasi masjid.


ReJaM© "Mungkin tak puas bergelek di KL, sambunglah kat Galas"

54 comments

Haha macam bangang! kaki gelek...

Alahai ini pun nak jadi isu ke? gelek je bukan bogel pun... kalau bogel bolehla buat isu...

bongok!!
puteri umno pown bongok....
bogel ker ape ker....
da tua tuh...
pkai tudung....joget2...
nak joget pown biarlar bertempat...
bodoh!

Apa yang salahnya bergelek? baik gelek dari mengumpat!

kalau betul Puteri Umno dengan Sayang Umno ni adlh penyokong umno..

Semoga hidayah utk kalian

-sayangISLAM

lah bikin malu jer..gelek depan jantan2 semua..buka lah tudung tu dulu weiii....malukan gadis2 soleh jer

Bangan giler Puteri UMNGOK nih...bodoh!!!bangang!!!perangai mcm cibai

This comment has been removed by the author.

Releklah, hidup kena enjoy! politik-politik gak... tapi kena selalu happy.. barulah ceria... asyik politik kutuk-kutuk je.. dapat ape? dapat penat dgn marah je...

nabila shamsuddin: it's not even sporting, masalahnye cukup sporting ke nak masuk neraka? mane Islam hadhari yg paklah gembar gembur dulu? korang org2 Umno ni x penah nak ambik iktibar ke amanat presiden2 korg dulu? kita ni negara Islam ke? kalau da ahli parti pemerintah pun bagi komen mcm freethinker, lepas tu dok canang kat dunia kita ni negara Islam..cait buat malu je

pelacur umno.. bkn puteri umno.. bkn skali tgok ahli2 umno buat perangai. dlu kat permatang pauh ada skali. sial la diorang ni ak ckap.. Celaka bak kata Karpal Singh. hehehehe..

lisa surihani: bape lame kite ni nak enjoy? ni bukan masalah kutuk @ tak, blogger ni nak tunjuk ni la akhlak parti pemerintah yg duk canang diorang ni la paling bagus, bersih, tak penah salah, pejalanan hidup parti diorg smooth je=> konon la, padehal semua tu skang rakyat da tau sape yg patut diorg sokong..tolong la jgn bagi komen ala freethinker kat sini..hina sangat rasenye org Islam bg komen ala freethinker ni

jarum seribu tahun

puteli UMNO- hehehe nk tggu bogel ka baru masuk blogger;p hahaha;p

Lisa Surihani,Puteri UMNO,Nabila Shamsuddin

cam ni ke contoh2 putri umno nk buktikan kt ketua putri umno yang debab tu?begelek tak hingat

takpela lepasnikan pak jib nak tambah kelab2 malam,nak tambah disko,.bagila dowang ni bejoget smpai lebam,.nauzubillah

kopi panas....nie budaya melayu umno yg telah merosakan bangsa sendiri bertahun2....hanya tau berhibur dan melalaikan kerjanya...

puteri umgok -> kurang didikan agama nampaknye..SubhanaAllah

bagus la dangdut

bukan macam pas. semua benda nak ban.. dah la nak ban, homophobic pulak tu. Dalam dunia moden dan liberal sudah tak ada ruang lagi untuk agama zaman jahilliyah yang direka muhammad si penjaga kambing buta huruf

muhammad meniru ugama jesus dan yahudi kemudian claim ianya datang dari tuhan. best ye? tapi zamam moden sekarang bila ada orang beranama Ariffin Muhammad gunakan alasan yang sama untuk bina agama baru dia, penyokong gembala kambing buta huruf marah pula. Tuduh Aripin Kerajaan Langit sesat

Islam ialah agama mundur untuk bangsa mundur

Atheism ialah jalan masa hadapan yang bakal membawa kepada renaissance tahap kedua manusia

tiada salahnya homoseksual
tiada salahnya musik
tiada salahnya dangdut
tiada salahnya bergaul bebas

hanya penganut agama si buta huruf jaga kambing yang bebal ikut agama rekaan muhammad!

berani ke

pemandangan yang amat memalukan..

Semoga Allah memberi hidayah kepada mu Rahman Dawkins Darwin.

rahman dawkins darwin: Jgn cuba menghina nabi muhammad kerana smua nabi dan rasul dibimbing oleh allah, ingat le manusia yg tiada pegangan agama adalah manusia yg sesat, apa tah lagi mensyirikkan allah,tiada pengampunan dari allah, kaji le islam tu dgn lapang dada dan buka le minda supaya dpat membezakan yg mana hak dan yg mana batil, islam adalah agama kebenaran dan membentuk akhlak yg mulia, jgn melihat dgn mata yg zahir tp melihat lah dgn pandangan batin iaitu dgn matahati,semoga anda mendapat hidayah dari allah, takbir ALLAH HU AKBAR 3X

ape lg puteri umno ikuti la orng spt ini ---->Rahman Dawkins Darwin.. die dh bg pndagan dan telunjuk yg sgt luat untuk orng2 spt dia..

nauzubillah hi minzalik....

memang senang klu nk cari salah org....berlambak klu nk cari...tp apa hukum dia plak..sebar pd org..mgkn PAS kata takpe..pasal ulamak la katakan...lupa diri sendiri terlanjang...padan gitu la...tak habis-habis nk tunjuk berbuat baik-taat perintah ALLAH konon...zahir je...dalam hati ALLAH tau apa isinya...nanti jawab la....

mgkn pteri2 umngok bangang ni akn bebogel lpas ni....mmg bangang,dasar bangang...kta org ISLAM...buat la cara ISLAM....

berani sungguh en rahman dawkin darwin ini.....sungguh berani...tunggu je la bala dari Allah....cuma lambat atau cepat je.....

rahman darwin ni hindu la...sebab tu la sokong ayah Pin, wakil kerajaan langit..memang nabi muhammad buta huruf sebab untuk menunjukkan al-quran tu 100% dari Tuhan..Semua Nabi pengembala kambing..sebab orang yang bersabar je boleh jadi pengembala kambing..
habis nama Drawin tu kiranya dia ni berasal dari beruk la kan? kan?hehehehe

Rahman Dawkins Darwins

Inilah jadinya apabila ilmu itu hanyalah sebutir pasir didada tetapi berani menentang Allah dan menghina Rasulullah.
Christian dan Judaism adalah antara agama yang terpecah daripada Islam sebelum zaman Nabi Muhammad lagi.Siapa yg tiru siapa sebenarnya ni?Dari mana kamu dapat info yang Muhammad buta huruf?Sungguh cetek pemikiranmu.Nabi Muhammad diajar oleh Jibrail a.s didalam gua hiraq.Kamu kenal ke Muhammad itu?sehingga kamu sanggup menggadai agama kamu untuk menghina beliau.Rasulullah mempunyai akhlak yang terpuji sejak dari beliau kecil lagi sehinggalah dewasa.Siapalah kita kalau nak dibandingkan dengan beliau.Darwin ialah seorang saintis yang pintar tetapi buta hatinya.Atheism ialah suatu kepercayaan bahawa tiada tuhan di dunia ini dan agama adalah hanya punca masalah kepada dunia.Tetapi apabila minta dibuktikan bahawa ketiadaan tuhan di dunia ini,tiada satu bukti pun ditunjukkan.Dia berani berkata tetapi tidak berani membuktikan ketiadaanNya.Ariffin menggunakan rakan2nya yang berada di satu dimensi lain yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar iaitu jin untuk mencapai misinya tersendiri.Kerajaan Langit yang dibawanya itu hanyalah sebuah ilusi yang dicipta oleh jin2 yang menjadi khadam ariffin tersebut.Demikian tertipulah kamu wahai pengikut ayah pin sekalian dengan kepintaran jin memesongkan akidah kamu semua.Sesungguhnya mereka adalah musuh yang nyata bagi umat Islam.Bertaubatlah kamu wahai insan yang bergelar muslim.

kepada semua pembaca...
abaikan kata2 Rahman Dawkins Darwins...
Dia sj nk cipta suasana...biarkanlah...kita cuba tegur dia secara berhemah...igt n amalkan cara2 Rasulullah SAW ketika mula2 Baginda sebarkan ISLAM...yg BENAR akan MENANG...insyaALLAH

MANE TAU NI PUTERI UMNNO??? DA MCM FITNAH PLAK RASENYER.....X NMPAK PUN LOGO APE2 PUN...

org nk bergelek pn jd hal ke?...tanye org tua korg dlu time diorg muda mudi...mmg 24jam ke pki kopiah ngan tudung lpak kt surau ke?...x kn?

Salam, Semua

Saya rasa isu menari itu tidak la besar sangat, mungkin itu cara tempat disitu menerima tetamu, dan klu kita melihat yang menari pun hanya 3-4 orng...dan x da apa pun, banyak lagi isu2 yang bole di ketengahkan..dimana boleh dibuat penambah baik kan..negara Malaysia kita.

tq
Salam 1 Malaysia

tak apa lah biar lah diorang bergelek..jangan buruk2 kan pribadi calon cukup..geli hati aku nampak hehehe..prk pmatang pauh lgi lah truk tayang2 buntut..jijik btul aku nampak!

hah gelek lah lgi..kalau kalah pun kena brgelek juga lah yeee sambil menangis..

nabi muhammad bukan nabi

tidak ada bukti beliau nabi. al quran hanya plagiat dan penulisan kreatif oleh muhammad.

tidak ada langsung mukjiza besar menunjukkan dia rasul

jesus hidupkan orang mati
tukar air menjadi wine

muhammad ada apa? koran? hahaha.
belah bulan? tak ada bukti langsung dia belah bulan hanya cerita tahyol rekaan fanatik mohammad

allah?

allah juga bukan tuhan. kalau betul dah lama dia tolong orang islam di afghanistan,iraq, chehnya, malaysia,palestin, myanmar dan bosnia

yang pasti tuhan tak suka orang islam yang memang teroris. pengyampai agama guna kekerasan

buktikan pada aku islam agama sebenar. ini semua rekaan ahlil propaganda islam! jenis masuk bakul angkat sendiri

HAHAHA..

itu berdikir la bangang..bukan berdangdut..biase la org2 tua di kelantan,yg brjoget tu pun bukan lelaki muda,x bersentuh pun dgn puteri2 tu..hamPas je

moga2 darwin dipendekkan umur n cpt2 mengadap ALLAH....aminn..

astaqfirullahalazim.. ap nk jd manusia zaman skrg.. en darwin.. sy seorang muslimah dan merasa begitu simpati terhadap anda.. allahuakhbar.. tahukah anda.. islam itu indah.. jika anda meneliti betul2 apa itu islam yang sebenar.. anda pasti tidak akan menghina agama kami.. setiap pergerakan yang dilakukan dalam solat, ada kebaikan nya yang tersendiri.. find out.. jika hati anda sudah tertutup, setidak2 nya hormat lah pd agama kami.. ISLAM.. al quran pula mrangkumi semua aspek..bukan psl agams semata2.. mengenai semua.. ALLAH 2 maha mengetahui.. DIA tahu ap yg DIA lakukan.. dlm al quran ad menyebut "DIA (ALLAH) mengetahui apa yang masuk ke dalam bumi, apa yang turun dari langit dan apa yang naik kepadaNya. dan Dialah Yang Maha Penyayang, Maha PENGAMPUN" (surah SABA':2)semoga anda diampunkan.. AL-QURAN 2 adlah kata2 ALLAH.. bkn rekaan nabi muhammad.. kami tdk memaksa anda untuk cntakan ISLAM.. tp jgn sskali mnghina agama suci kami.. INSYAALAH.. ISLAM akn bngkit semula suatu hari nanti.. amin..

si murtad "rahman darwin",bertaubatla klu kamu seorang islam..klu tak pasti kamu dhukum bunuh!!pemikiran kamu pemikiran jumud..tak ada dalil

fitrah manusia memerlukan tuhan dan penyelamat..bohong jika kamu berkata athies tk bertuhan..

Ini joget berirama joget, bukan dangdut..HAHAHA! - Norman

Kisah Darwin :

Ketika kita buang air besar, kita tutup mulut dan hidung kerana tidak tahan bau busuk dan pemandangan ngeri dgn apa yg kita buang. Selepas selesai tugas itu kita mencuci diri daripada benda itu. Kemudian tanpa mahu menoleh belakang tanpa mengucap selamat tinggal, kita terus belah dgn cepatnya.

Begitula adabnya kita dgn Si Darwin ini. Tinggalkan dan jangan jawab apa pun. Dia mencari publisiti tu. Tapi yg pasti dia memusuhi kebenaran dan memihak kepada pihak yang sesuai dgn jiwa kacaunya itu...iaitu umngok dan bn.

Tanda2 kebenaran akan mencapai kemenangan semakin hampir dgn lahirnya manusia seperi Darwin ini.

maaf milo..
pada aku xsalah manapun puteri umno tuh nak berjoget coz ketua2 diorang pun boleh tahan kaki joget..ehehe..

diorang nak joget hanya tanda menghormati masyarakat setempat je tuh.. itu cara dakwah diorang...

darwin tu elok dihukum pancung!!

-Amri-

diorg ckp joget2 tu tak salah sbb diorg tak nmpk malaikat kt sebelah tu tgh list kan dosa2 diorg. nnt kt akhirat jgn ckp tak penah buat plak ye.

Totok UMNO:-
Memanglah tak seronok dan tak berhemah tengok jantan / betina berjoget macam tu di halayak ramai..tapi biasalah ini isu yang baik untuk PAS ..tahniahlah PAS dapat 1-0

PENGAJIAN KITAB SIYARUS SAALIKIN
.
Bersama :

SHEIKH AHMAD FAHMI ZAMZAM AL-MALIKI AN-NADWI
.
pada :
14 NOV 2010 (Ahad)
5 DIS 2010 (AHAD)

masa :
JAM 9.00 PAGI – 12.30 TGHR

.
tempat :
Dewan Solat MAF

yang telah lepas:
25 OKTOBER 2009 (ahad). 15 NOVEMBER 2009 (ahad). 13 DISEMBER 2009 (ahad). 27 DISEMBER 2009 (ahad) = 10 MUHARRAM 1431. 24 JANUARI 2010 (ahad). 25 FEBRUARI 2010 (khamis) {sempena Maulidurrasul.}. 21 mac 2010 (ahad). 18 April 2010 (ahad). 2 MEI 2010 (ahad). 13 JUN 2010 (AHAD). 11 JULAI (AHAD). 8 OGOS (AHAD). 29 OGOS (AHAD). 5 SEPT ( AHAD) – DIBATALKAN DAN DIAWALKAN PADA 29 OGOS . 10 OKT 2010 (AHAD),

.

http://pondokhabib.wordpress.com/2010/10/26/pengajian-kitab-siyarus-saalikin/

astaghfirullahalazim...darwin.msti phaman ko psl ISLAM ni bdasarkan org2 barat..
aq bsyukur sgt aq dlahirkan dlm ISLAM..sesungguhnya xde agama yg lebih suci dan damai slain dr islam,,ko brani kate islam 2 agama yg guna kganasan ??kau taw x ISLAM 2 sndri mksud die AMAN !!!

Maha suci Allah..Allah akan tnjuk jgk 1 hari nti kmenangan umat2 ISLAM..

Allah mnguji keimanan umat2 islam skrg sbagaimana Allah telah uji keimanan iman umat2 ISLAM mase zmn2 Rasulullah s.a.w...
ni ayat aq amik dr Al-Quran...

Firman Allah SWT
"Apakah kamu mengira bahawa kamu akan masuk syurga, padahal belum lagi datang kepadamu (ujian) sebagaimana halnya dengan orang-orang yang terdahulu sebelum kamu? Mereka ditimpa dengan malapetaka dan kesengsaraan, serta digoncangkan (dengan bermacam-macam ujian) sehingga berkatalah Rasul dan orang-orang yang beriman bersamanya: "Bilakah datang pertolongan Allah?" Ingatlah sesungguhnya pertolongan Allah itu amat dekat." (Al-Baqarah, 2:214)

ingat, mase zmn kgemilangan ISLAM dlu mcm2 ujian yg dtempuh org ISLAM...so, zmn skrg pon Allah ingin uji keimanan umat2 ISLAM sbagaimana zmn2 nabi dlu...

Ya Allah, kami blindung pd Mu...jauhi lah kami dr kejahilan serta fitnah dajal..jauhi lah kami dr mksiat2, serta jauhi kami dr bpaling dr jln Mu ya Allah...amin..

Perangai tu jagalah. Puteri UMNO betul buat maluje. Jaga maruah. Kamu orang Islam.

oohhh patut la BN menang. Diorang umpan orang-orang kampung dengan hiburan duniawi agar melekakan diorang.
Tektik kotor ala jahiliah yang masih popular hingga ke hari ini iaitu umpan perempuan dan hiburan dalam sesuatu acara.

Rahman Dawkins Darwin | October 26, 2010 7:19 PM

...agama zaman jahilliyah yang direka muhammad si penjaga kambing buta huruf
muhammad meniru ugama jesus dan yahudi kemudian claim ianya datang dari tuhan. best ye? tapi zamam moden sekarang bila ada orang beranama Ariffin Muhammad gunakan alasan yang sama untuk bina agama baru dia, penyokong gembala kambing buta huruf marah pula. Tuduh Aripin Kerajaan Langit sesat

Reply:
Ni aku cuma nak komen sikit pasal kata-kata si Darwin ni. Kau kata Nabi Muhammad (SAW) buta huruf ek? Pastu kau kata lagi baginda SAW tiru agama sebelumnya: yahudi dan nasrani. So, maksud kau, Al-Quran tu bukan diturunkan oleh Allah, tapi ditulis oleh siapa? Takkan Nabi SAW tulis, kalau Nabi SAW tu tak tahu membaca????

Abis tu ape kejadahnya seorang manusia yang tidak tahu membaca boleh menyebut dalam Al-Quran tentang tujuh lapisan langit?
Tentang kejadian manusia? dulu takde microskop, takde teleskop untuk buat kajian tentang bintang, planet, lapisan langit, embrio, janin, dan sebagainya. kajian 7 lapisan langit hanya baru dibuat oleh saintis barat tak sampai 100 tahun yang dulu pun.

Aku cuma nak doakan semoga kau dapat hidayah Allah. Kembalilah kepada Islam yang kau tinggalkan. Mati dalam Islam adalah yang terbaik dari mati yang mana hati kau langsung tidak mahu mengingati Pencipta kau.

kebanyakan (bukan semua) puteri umno yang saya nampak suka berhibur, naik motor besar dengan org2 tua yang also ahli pemuda umno. ada yang serious dgn parti tapi dibanyangi dgn minah2 kaki dangdut & kaki kelab malam yang diserap masuk.
pergi la mana2 kelab malam.. rasanya ramai yang masuk kategori si Nabila ni ..yang suka enjoy, mabuk lepas tu kena langgr keta.. mati...agak2 la g mana lepas tu..
-mama-

Rahman Dawkins Darwin ni orang indonesia la weh..tgk cara dan ayat yang dia guna tu..dia mmg sngaja nk pecah belah kan umat islam kt malaysia neh..jga2 ngn org mcmneh...

Dunia akhir zaman... renung2 kan la...

skew
nk kata bodoh dh tua2 bangka aku tgk puteri umno 2.kalau cm2 la gaya korang, sejuta tahun lagi pun misi korang untuk tawan negeri kelantan ni xkan tercapai.moga dicampakkan hidayah dan nur iman kepada mereka yang jahil lagi tukil..

mesti la org umno..dh wan pink..ngok btl la..
lg 1 kalo nk relex,g kt kubur,kt dlm tu ko leh relex puas2..
nk enjoy smpai ble??kt akhrat nnt pn leh enjoy kalo nk enjoy..
susah kalo ckp xpkai otak...ikt nafsu je..mcmane nk dpt berkat..


EmoticonEmoticon