Ribuan penonton hadir Roadshow Selamatkan Selangor!


Road Show Gelombang Selamatkan Selangor Darul Ehsan telah diadakan di Dewan Bunga Kertas di TTDI Jaya Shah Alam untuk mendedahkan pelbagai isu semasa pentadbiran Pakatan Rakyat di Selangor. Ribuan penyokong UMNO dan Pakatan Rakyat Selangor yang sudah tidak percaya kepada kepimpinan Khalid Ibrahim hadir untuk mendengar ceramah yang disampaikan oleh Senator Ezam Md Noor dan YB Noh Omar.

Begitu ramai penyokong UMNO dan pihak media hadir mendengar ceramah bagi menyatakan sokongan kepada kepimpinan Najib Tun Razak. Lihatlah, rakyat kini sudah muak dengan Pakatan Rakyat Selangor. Majlis Road Show Selamatkan Selangor Darul Ehsan ini juga mendapat liputan media antarabangsa. Tahniah UMNO! Sila klik untuk membesarkan image.









ReJaM©"Dah macam kenduri arwah hari yang ke sepuluh dah kah kah kah"

16 Comments

  1. kalau tak nampak P Ramlee kata anak luar nikah..... hi hi hi

    ReplyDelete
  2. Huih gila ramai macam nak pergi perang je gayanya ni! takutnya... lariiiii lariiiii lariiii.....

    ReplyDelete
  3. dah amik gambar sblom majlis, mmg la x ramai.. hapa da.. penipu besorrr..

    ReplyDelete
  4. http://www.facebook.com/notes/anti-pkr-club/kantoi-sudah-website-tranungkite-sudah-terbukti-pembohong/285741744981 sila tengok link nih untuk gambar sebenar....... wei penipu..... tobat la

    ReplyDelete
  5. warm cherry house17 October 2010 at 14:04

    anggaran aku ada dalam 50 ribu ni.....hahahahahaha

    ReplyDelete
  6. Gambar tu bukan di TTDI. Ceramah yg sepatutnya diadakan dlm dewan TTDI terpaksa di pindahkan keluar dewan, tempat parking
    supaya nampak ramai, kerusi dlam dewan dibawa keluar.
    Sampai 9.30 mlm yg duduk dlm dewan ada 10 orang saja
    Yg datang dlm 200 orang mafia dia, kebanyakkannya orang luar
    TTDI

    ReplyDelete
  7. dalam 50 ribu juta ni

    ReplyDelete
  8. mmg ramai..kerusi tuh ade ker dalam 50 ribu? ekeke
    ramai pun sebab org kerjaan.huhu :D


    -Amri-

    ReplyDelete
  9. gbr dlm link ko bg tu pon x ramai gak bongok..

    ReplyDelete
  10. Ingat penyokong bn Selangor,

    Dalam keadaan dunia hari ini nk kencing pun berbayar, selangor memberi air percuma 20k/m padu. Kalau bn diberi peluang rampas selangor, maka siaplah kenaikan berkala yg tersekat selama ini akan dilaksanakan semula.

    Dan pasir2 akan dirompak semula. Dan hutan2 akan digondolkan semula. Dan surau dan masjid akan dihalang berfungsi semula. Dan kedudukan Sultan juga akan terancam dan mungkin terpaksa duduk di Pulau Ketam.

    Dan yang paling penting diingat, selangor pernah diserang toyol satu ketika dulu. Toyol adalah makhluk halus berupa budak kecik dan sifat utamanya ialah mencuri duit. Walaupun kecik tetapi licik. Dan semenjak ianya dapat di'semah' (dihalau) hari itu, berlaku juga sedikit kekecohan kerana kepanasan bontot toyol berkenaan yg masih perasan berkuasa.

    Tetapi telah menjadi sumpah makhluk begitu, dia tidak akan diam dan akan terus berusaha menganggu org2 kampung di selangor. Dia masih berkeliaran tidak bertuan mencari ibu2 jari kaki baru untuk dihisap darahnya.

    Pastikan PR13 akan terus melenyapkan saki baki toyol yang ada dan hanya akan dipamirkan di pameran hantu dan misteri sahaja di masa akan datang.

    ReplyDelete
  11. wartawan utusan meloya xmai ke? tgk amik gmbar cm pakai camera enset je. hahahaha

    ReplyDelete
  12. Salam semua!! korang jgn salah faham..yg di jemput tu puak2 umno golongan jin dan setan..mmg la tak nampak..yg nmpak tu semua umno nya pemerhati dari cawangan2 berhampiran..harap maklum semua agar tidak lagi timbul kekeliruan.Terima kasih

    yang Benar,

    Ifrit(setiausaha sulit Umno)

    ReplyDelete
  13. kalu dh omngok 2.umngok jg la...

    ReplyDelete
  14. Aku dah banyak kali cakap dengan penganjor, kalau nak penoh kan orang tooolong buat gerai sop...gerai sop...nampak macam idea bodoh..tapi ini realiti..tak caya tanya PAS..

    ReplyDelete
  15. Orang umno suke makan sop ke masjoko? kah kah kah....

    ReplyDelete
  16. patut jem traffic smpai pahang weh. punya la ramai. takjub...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan