Tuesday

Saiful, Rahimi dan Papagomo dimakan sumpah!



Jadi batu kerana sumpah


KUALA LUMPUR, 19 Okt, Tiga orang individu yang pernah dikaitkan dengan konspirasi fitnah liwat 2 ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pagi ini ditemui menjadi batu dalam keadaan tertonggeng bersebelahan dengan mangkuk singki di tandas sebuah pasaraya di sini hari ini. Mereka yang dikenali dengan nama Saiful Bukhari Azlan, Rahimi Osman dan seorang blogger kerajaan yang menggunakan nama pena Papagomo dipercayai sudah termakan sumpah laknat yang dilakukan oleh Saiful Bukhari Azlan kira-kira setahun yang lalu.

Jurucakap Polis Selangor Najib Tun Razak ketika dihubungi telah mengesahkan indentiti mangsa berdasarkan kepada kad pengenalan yang ditemui di celahan punggung mangsa. Orang ramai yang hadir di tempat kejadian menyatakan rasa hairan terhadap fenomena yang jarang berlaku itu. "Inilah akibat suka bersumpah, tapi sumpah dusta" Kata seorang penduduk yang enggan namanya didedahkan media.

Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) akan mengambil alih tugas untuk menanam ketiga-tiga mangsa di Tanah Perkuburan Islam yang berdekatan memandangkan mangsa adalah manusia semasa hayatnya belum menjadi batu. Terdapat Fatwa dari 40 ulama kerajaan yang mewajibkan mereka ini ditanam di kubur cina. Walau bagaimanapun perkara itu masih lagi di dalam perbincangan.



ReJaM© "Kesian mangsa, muda-muda dah jadi batu!"

11 comments

ya allah.. jgan main2 la milosuam.. aku ingat cite betul tadi. hehehe..

Buat senyum pagi-pagi ni sebelum ke sekolah mengajar haha...

haha..mampui aku mati2 ingat cite betul..tp cam betul berita utusan je???

klu sumpah jd bangunan 100 tingkat ok gak jimat baget utk thn dpn... hahaha

Ahaha..
ekceli menda nih byk kat luar negara n dunia eropah dan amerika..
patung2 lucah manusia byk terdapat klu xsilap aku kat itali..
menda camnih xpatut wujud dan perlu dihapuskan..
huhu..


-Amri-

kahkahkahkah aku lah orang pertama akan g sana amik gambar jubur mereka!

kalu btl kaaaan best...

ini la nme nyer owg sengal + lemau...
da xde keje n cete nk dpnskn..
ape nk jd dgn kome ni?
ingt2 la kubuq..
silp ary bln,kome kang yg disumph jd batu nisan sendri...

tahpape.. mmg takde keje..

aduh..nak ckp org lain fitnah itu ini la..tapi writer sendiri pun ape kurang nyer..siap main fatwa2 plak tu..ingat2 sket bro,fitnah lagi terok dosa dari membunuh..kot ye nak melawak pun,jgn la guna majlis agama ke ape ke..dunia oh dunia


EmoticonEmoticon