Saiful tidur di hotel bersama Rahimi -saksi


Kalau dilihat disebalik kekecohan semasa sidang media yang dilakukan oleh Rahimi Osman, dia dihalang oleh beberapa orang lelaki india yang marah terhadapnya kerana mengadakan sidang media untuk menjatuhkan imej Parti Keadilan Rakyat (PKR). Apa yang jelas di sini, lelaki India itu mendakwa tahu mengenai hubungan rapat Rahimi dan Saiful Bukhari Azlan pemuda yang mendakwa dirinya telah diliwat oleh Anwar sebelum ini.

Lelaki india itu mengatakan yang Rahimi pernah disaksikan tidur berdua di hotel bersama-sama dengan Saiful Bukhari Azlan semasa ceramah Pakatan Rakyat oleh Anwar Ibrahim di Shah Alam. Melalui video ini mungkin sedikit demi sedikit maklumat maklumat akan terungkai dan sama ada Rahimi bercakap benar atau sebaliknya akan dibongkarkan. Apa yang pasti bermulanya satu lagi episod panjang tentang Anwar Ibrahim dan PKR.

Baca seterusnya di sini
http://freemalays.blogspot.com/2010/10/saksi-dakwa-rahimi-tidur-sebilik-dengan.html

ReJaM©

5 Comments

  1. Yang buat kacau tu pun kena pastikan identitinya. Ini semer citer yg tentu ada pengarahnya..

    ReplyDelete
  2. benci betul dgn jantan lembik cm sayfool n rahimi ni. weeeek...

    ReplyDelete
  3. Moga xde pemimpin negara nt dr jenis peliwat.

    ReplyDelete
  4. Ye btul tu, dan semuga pemimpin akan datang pun tiada yg suka fitnah org liwat , fitnah org zina dng bini pembantu hingga dpt anak haram....haram jadah pemimpin mcm tu kan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan