Siti Nurhaliza bertudung tapi nampak bra


Tengah-tengah hangat isu Rosmah Mansor yang ditentang hebat oleh umat Islam di Malaysia, kerana Festival Busana Muslimnya yang mengarut lagi mencarut, timbul pulak isu Datuk K suami Siti Nurhaliza yang turut serta bersekongkol dengan Rosmah Mansur untuk menganjurkan Festival bodoh si Rosmah tu. Maka tak hairanlah Siti Nurhaliza sedari dulu pakai tudung tak pernah nak lengkap. Malah kalau dilihat di dalam gambar ini, Siti memakai baju yang terlalu nipis sehingga menampakkan bra di sebalik bajunya.

Korang jangan tengok lama-lama pulak, nanti marah datuk K! Bini orang tu! Inikah gaya Busana Muslim hasil dari usaha sama Datuk K dan Rosmah Mansor? Apa kata Rosmah? Adakah ini juga fashion yang sesuai dipakai oleh muslimah dan semua wanita secara amnya? Sejak ReJaM© mengetahui berita tentang Datuk K yang bersekongkol dengan Rosmah Mansor, tawar betul hati ini untuk meminati Siti Nurhaliza.




ReJaM©

Post a Comment

34 Comments

  1. emm... we called it "islamic fashion" !

    ReplyDelete
  2. Public figure macam ni... memang jadi ikutanlah anak2 muda!

    ReplyDelete
  3. Let rejam organise the event..

    ReplyDelete
  4. natang ape la...2 pun riuh...kolot nk mapuh....xkan dh stim kot tgk camtu???

    ReplyDelete
  5. Apalah siti ni pakai tudung tapi.... em nilah jadinya bila tudung sekadar fashion.....

    ReplyDelete
  6. aku tak nampak pun rejam... mana2 cuba bulat kan... :p

    ReplyDelete
  7. hampeh ko tak nampak baginda, rabun kot keh keh keh...

    ReplyDelete
  8. apa kes ni???kn datok k yg slh..xkn xnak minat siti ag kot??

    ReplyDelete
  9. baik tak payah pakai tdung . ala tu ikut syarat je . pakai tdung sbb dh g hj . mcm2

    ReplyDelete
  10. tu la yg d nma kn bertudung tp msih TELANJANG!!!

    ReplyDelete
  11. den pun heran masing2 nak cari salah org je tah dia lagi terok berak entah cebok entah tidak.mengumpat org berdosa besar tau.islam tak tuntut utk mengumpat orang tq

    ReplyDelete
  12. ekceli dalam hal nih aku xsalah 100% siti nurhaliza coz aku pernah berdebat pasal pakaian siti.. aku bukanlah minat siti pun.. cumanya yg aku hairan dia dah ade hajah tapi masih lg pakaian xtutup aurat.. siti dulu pernah katakan yg dia klu berkahwin nanti akan bertudung..aku rase semua tahu kot..
    ramai org menyokong datuk k dan salahkn siti tp aku fikir sebaliknya..

    berlandaskn syariat,
    sebagai seorang suami dan ketua keluarga mestilah tahu hal ehwal agama kan..coz itu adalah t/jawab.. klu suami xtegur dan mengalakkan lagi semestinya suami itu dayus!!
    tapi jika siti enggan plak mengikut arahan suami dah tentu dia dikira nusyuz...

    tapi bilamana aku terlihat datuk k dalam promosi pakaian ini.. maka jelaslah mengape siti masih lg bersikap demikian..

    aku juga difahamkan siti nih smoking...erm..


    -Amri-

    ReplyDelete
  13. roswah ok jer... korang asik marah ct jer.. 1st lady bijaN takde hal pun.. :P

    ReplyDelete
  14. X RASE GAMBAR YG KT BRA 2 TAMPAL JE KE? LG2 KAT BHGN BAHU DIE, X SAMA

    ReplyDelete
  15. masalahnye c ct ni bkn nk tutop aurat..
    ni fesyen jee..
    xheran sgt la ct nie...

    ReplyDelete
  16. bila klik besarkan gambar, aku nampak gak ketiak siti.... tapi tak nampak bulu die keh keh keh...

    ReplyDelete
  17. mcm pelik je, knp mcm nk hentam ct ni ? aku rse berduyun lg perempuan y pkai mcm ni . sbb die public figure ke ? dia manusia biase jgk . ade la tu silap salah kt mana-mana .

    ReplyDelete
  18. tengok je bra siti tu lama-lama.Datuk K tak marah pun sebab dia kan dayus,
    klu dia tak dayus takkan la dia benarkan isteri dia berpakaian mcm tu,

    admin blog ni pun cakap dia bertudung,
    bertudung apa kebende mcm tu,
    tu bukan tudung tapi untuk lindungi kepala dia yang botak tgh.

    org mcm siti ni lah yg rosakkan imej wanita bertudung

    teruk gak sy kutuk dia kan?

    ReplyDelete
  19. takpa la tu..atleast siti masih lengkap berpakaian,tak mcm sesetengah orang tu..pakaian macam tak cukup kain.klu bleh nak pakai yg sesingkat singkat kain...

    ReplyDelete
  20. kita nak maki2 org ni kenape?kesahihan gambo ni btul ke atauy pun ada org yang nak menjatuhkan maruah org lain...apabila datang sesuatu yang kamu tidak sukai siasat la dahulu.baru kamu tahu akan kebenaran nya.ni belum ape2 tgk gambo saje da judge.itu tidak adil bg pihak yg yang dituduh.

    ReplyDelete
  21. Ape la korang nih. Tak payah le nak jatuhkan maruah dia. Tu antara dia ngan Allah SWT. Korang post gambar dia bagi sumer tgk ramai2 ni tak ke menjatuhkan aib pada dia?

    Aku nak tanya korang sumer, apa hukum seorang Islam yang cuba mengaibkan dan menjatuhkan maruah sorang wanita Islam yang lain?

    Tak kiralah ape dosa dia atau suami dia, tuu takde kaitan nga kita. Tu antara dia ngan Allah SWT. Saya rasa cukup la gambar2 macam ni disiarkan. (Gambar yang boleh menimbulkan cakap aib dan fitnah).

    Aku komen camni bukan sebab aku minat ct, aku tak minat pon. Tapi aku tgk kebanyakan blogger ni 2x5 je ngan akhbar2 cabuk kat luar tu.

    Kepada para blogger, jangan jadi macam akhbar yang sengaja menyiarkan gambar2 "tertentu" dengan tujuan nak menarik pembaca. Jadilah blogger yang boleh menolong membuka jalan Ilmu dan jalan kepada Allah, bukannya jalan ke arah aib, maksiat, fitnah dan perkara2 yang dilarang dalam Islam.

    ReplyDelete
  22. tu bukan bra ler, tukan ANAK BAJU ataupun INNER...adalah tidak logik siti hendak pakai baju yg nampak bra, dia masih ada maruah diri, ada ramai lagi artis tak senonoh yg hanya pakai anak baju tanpa bra atau baju luar

    aku cukup menyampah dgn gelagat dato misai, tak reti didik anak ,anaknya berpoya2 dgn wanita bukan muhrim, minum arak mcm2 lg

    ReplyDelete
  23. menampakkan susuk tubuh la ngok.. tak kisah la nampak bra ke natang ape pun.. aku stim yg amat tgk siti pakai camni.. huahua

    ReplyDelete
  24. yg jht jgn diikut...yg bek,sama2 la amalkan...
    ygx elok 2,tegolah cra baik,jgn ske mghentm sesama bgsa n agama...wajib tok kta tego bnda yg x baik,tp jka owg brkenaan x mndgr,phla dosa 2 antra dia dan Allah..
    yg kte ngutk,maki n sgale....tgk dri kte n keluarga kte,brjubh n brtudng abuh kew?
    xperlu la mnmbh dosa,seeloknya doa kn mrka supy brubh.
    kita x dpt ape melainkn dosa,jika kte brdoa,insyaAllah diberi gnjrn pahala n Allah buka kn aty merka,dptla kta tgk merka brubh..

    ReplyDelete
  25. yg suka sgt ct 2 pun, jgn la smpai ct wat salah pun nak sokong, weh!dlm islam kalu salah ttp salah, dh terang2 dia x ttp aurat 2 pun nak sokong lg, ingat la kalu kita x ttp aurat 2, 1 dosa jgn la dok tmbh nga 1 lg dosa menyokong nya plk...

    ReplyDelete
  26. eleh mata koram yg tgk kt situ pun dh cukup dosa....lagi2 nk komen kutuk2...tambah lagi dosa...sedarlah woi....jgn pk dosa org je

    ReplyDelete
  27. Ala..biasalah tu..suami dia bukan ustaz atau alim ulamak pn..suami dia tu (datuk K misai)org yg sama buat kerjs zina,kerja dosa bersama dgn umngok...sbb tu diorg tak kisah dosa pahala..yg penting duit masyuk...sy nk cakap pasal agama sgt pn bukan pandai pn..tp sy tau beza dosa pahala..yg hak dan yg batil..semoga ALLAH menghapuskan golongan yg bersekongkol sebegini..ALLAHUAKBAR..

    ReplyDelete
  28. biru putih bro,,ahaks,,,,kekeke,,,tajam je kan mata ko,,,,huu

    ReplyDelete
  29. korang mengutuk sana sini... diri sendiri dah terjaga ke?? kalau x puas ati pergi jumpa siti tu cakap terang2...

    ReplyDelete
  30. bukan edited k?

    ReplyDelete
  31. ada gambo penuh x...huhu

    ReplyDelete
  32. Ape salahnya... dia hanya memakai tudung.. bukan menutup aurat.... hehe

    ReplyDelete
  33. bra putih.....menggiurkn..hAhaha,,

    ReplyDelete