Sunday

Video Rosmah Mansor menyanyi



Video Rosmah Mansor menyanyi ini diambil dari Youtube. Jangan tak tahu ye, Salah satu hobi isteri Perdana Menteri Malaysia sekarang ialah menyanyi walaupun suaranya langsung tak sedap. Suara tak sedap tidak menghalang daripada meneruskan hobinya yang langsung tidak sesuai dengan kebolehan suaranya itu.

Rosmah Mansor terus juga menghiburkan penonton walaupun tidak diminta. Di bawah ini video Rosmah Mansor menyanyi yang dimaksudkan, dia menyanyikan lagu gerimis mengundang yang pernah dipopularkan oleh kumpulan Slam suatu masa dahulu. Sila klik untuk menonton.






ReJaM© "Peringataan untuk rakan-rakan sekalian, kalau suara tak sedap janganlah menyanyi, malu kat orang!"

12 comments

Kah kah kah suara macam celaka!!!!!

bias la.. diakan rsa dia perfect.. sume blh la...

lebih baek suara yang dah memang x sedap tu, diguna untuk baca ayat suci al-quran. x la orang mengata sebab ayat suci yang didengari

memalukan diri sndiri.. adooii..

theblues,
org mcm ni ke kita nk ikut bagi memimpin mase dpn ank2 kita dan nEGARA....... NI LAH hasilnya BOHSIA ELIT dpt kuasa...

kah..kah...kah...
MEMANG SIAL KAU ROSMAH..!!!!

pukimak punya pemimpin delete 29 October 2010 at 17:41

aku sebagai pembayar cukai yang mahal kat negara ni berkata :

WHAT THE FUCK

bunge pon layu kalo dgar..hakhak...katak pon mati kot..nasib bek aku ade cottonbud,sumbat tlinge...amannnnnnnnnn...

suare bik mama macam jantan! mesti besar halkum ni...

nyanyi lagu dondang sayang .. baru kena ngan suara

omaik...jantn ko betina nih??

what the hell?


EmoticonEmoticon