Sunday

Bas MSU terbakar di Puncak Alam




Bas Management Science University, MSU ditemui terbakar di Puncak Alam, Selangor hari ini. Satu lagi kecelakaan yang melibatkan bas berlaku hari ini. Gambar ini dirakamkan sendiri oleh CiLiK© (Salah seorang penulis blog ini) petang tadi menggunakan telefon bimbitnya semasa melalui jalan Puncak Alam dari Shah Alam menuju ke Ijok Selangor.

Menurut CiLiK© yang mengirimkan gambar ini melalui email, beliau tidak pasti punca kebakaran bas tersebut. Apa yang pasti bas yang dipercayai milik MSU itu dilihat tersadai di bahu jalan. Beliau juga menjangkakan kejadian ini berlaku di antara malam semalam dan hari ini, kerana menurut CiLiK©, petang semalam beliau lihat bas berkenaan tiada di situ.

Berikut gambar-gambar bas tersebut yang dikongsikan oleh CiLiK©. Sila klik untuk membesarkan image. [image sedang diupload]




ReJaM©

10 comments

pasti ada hikmah disebalik musibah ini...renung2kn dan muhasabah diri...;)

adakah bus ini menggunakan ron95? marilah kita salahkan minyak ron95 walaupun bus ni pakai diesel.

boleh jd gak...ron95 merosakkan kenderaan...last2 bleh jd kes kenderaan terbakar ni...ish3x...kenapa ron95 diperkenalkan? nk kekal harga minyak tp dengan kurangkan kualiti minyak yg dibekalkan!??? ini tidak adil...kita di tipu...wahai rakyat Malaysia...sedarlah...dan bangkitla memperjuangkan hak kita...

Bas terbakar tu warna merah, cuma perlu letak lambang umngok saja lagi.

Oh ye maaf nak mencelah.....

Zaid si pengkhianat tu mungkin dah gian balik nk minum todi. Bekas menteri umngok..adalah mustahil boleh keluar umngok semasa berada dijawatan yg tinggi yg selesa. Tak mustahil dia menjadi alat agen umngok utk menyusup dan menjatuhkan PKR dari dalam.

Siapa malaun ni nak suruh Anwar berhenti?

Kalau dia ganti Anwar maka ketika itu PKR akan diseret ke dalam BN dan menjadi seperti hindraf yang bacul itu.

Kalau nak ganti Anwar boleh ...ada syarat...mari sini aku kurung 5 tahun dalam bilik kecil, aku pukul mata kau sampai bengkak. kau pilih nk mata kiri atau kanan..kemudian kita tuduh ramai2 kata dia kaki liwat, dia berzina dgn bini setiausaha dia..kita aibkan dia dgn isu liwat selama 10 tahun...baru kita boleh tahu Zaid pengkhianat ni boleh bernyawa lagi ke tidak seperti Anwar...

Kalau berjaya dan masih bertahan, layak la dia suruh Anwar dan Azmin berhenti.

Kepada Zaid,

Sebagai hantu raya umngok, pegi la balik ke emak kau(umngok) dan jgn nk cuba merasuk org2 PR lagi...

Hantu raya memang makan upah utk buat jahat.

Berambus kau Zaid..dgn botol2 todi kau!!

Ada sesiapa org umngok nak marah hamba kerana emosi ke? Hhihih emosi hamba tidak menjahanamkan berbillion duit negara utk perkara tak faedah mcm Menara Warisan...

jangan menuduh sekiranya tiada bukti, kalau kita berilmu dan akal yg baik, selidik dahulu.. dulu masa dia masuk PR disanjung seorang yg mempunyai kredibiliti untuk membawa PR kehadapan, bila dah jadi mcm ni mcm2 dah ayat keluar, siapa yg tidak ikhlas kamu atau dia?
siapa kita nak menjatuhkan hukum betul atau tidak, adakah kamu rasa kamu betul, kamu tidak salah, kamu tidak berdosa sehinggakan menuduh orang lain salah yg kamu sokong itu betul? kamu yg sebenarnya yang beremosi, kamu yakin apa yg kamu sokong itu betul? mana bukti?.. nyatakan..sebelah lain rasuah, jahat, hantu raya, bodek, menipu adakah sebelah kamu tidak?kalau kita sekadar hanya pengikut turun temurun atau pengaruh kawan2 jiran dll dimana pendirian dan akal kita.fikirkanlah

Yesss .... seperti yang diduga..sesekali hamba tulis cara emosi, ada yg tercucuk duri dipunggung(penetration la dlm bahasa kes saifool).

Kan hamba dah kata...emosi hamba tidak memberi kesan kepada harta negara dan rakyat.

Cuba bayangkan...undi utk Zaid pun banyak malah sudah mengatasi Azmin...tiba2 buat perangai pengkhianat konon pemilihan telah di set. Kemudian masuk media musuh utk menghentam rumahtangga sendiri. Bukankah ini perangai pembelot yg tidak berprinsip.

Sudah tentula kita sanjung ketika dia menunjukkan ciri2 pejuang yg sanggup tinggal jawatan tinggi demi prinsip utk bersama PR. Maka apakah salah hamba bedal dia kerana dia mengkhianati sikapnya sendiri sebelum ini?

Dak gitu?

UMGOK N BABI NEGARA

AKU SAKIT HATI BKN APA..PASAL DUIT/WANG EHSAN JE.KALU ANDAI KATA BE END MENANANG NNT TIBA2 TKR PLK PADA ROYALTI..LPS TU PAKAT BAHAM LA..BT PERGI BERCUTI LUAR NEGARA..MCM SI BOTOX KT SELANGOR..BT LAWATAN NG BINI KT DISNEYLAND..HUHU

aku rase bas terbakar ni xde kne mngene dgn umngok atau parti klentong rakyat pon... dh bas tu terbakar... terbakar je laa... ngok!

bodoh slah korang


EmoticonEmoticon