Gambar Najib Razak semasa muda



Sebelum ini di dalam entry yang lalu ReJaM© telah berikan sekeping gambar cun melecun Rosmah Mansor semasa muda. Apa kata kali ini kita lihat bagaimana wajah Najib pula di masa mudanya. Kalau Rosmah Mansor cun melecun masa muda, Najib apa kurangnya betul tak? hehehe. Di bawah ini koleksi gambar Najib semasa mudanya. Harap maaf gambar kurang cantik, al maklumlah gambar lama. Selepas ini ReJaM© akan hidangkan pula gambar Najib semasa di zaman remajanya dan di masa kecil iaitu di zaman kanak-kanaknya. Tunggu...

[sila klik untuk membesarkan image]







ReJaM© "Ganteng juga ye Najib masa muda-muda? hihih..."

Post a Comment

8 Comments

  1. nenek aku cakap, nak jadi pemimpin..muke kene hensem...
    cube tgk anwar ibrahim.. nik aziz.. mahathir.. mantan2 PM yg lain...

    alamak TPM kite xde bakat la! XD

    ReplyDelete
  2. BLOG ni pemilik admin fb Rosmah Mansur, sila minta maaf pada umat islam gak ker???berbaur politik nih..suke cr kesilapan n aib org ke?

    ReplyDelete
  3. Tak payah hensem pun boleh... kalau nak jadi model kena hensem =)

    ReplyDelete
  4. Salam,rejam sebok kuarkn Gmbr Najib..gmbr Rejam mana erk?hu..hu..

    ReplyDelete
  5. ko nak gambar aku nak buat ape?

    ReplyDelete
  6. hehe...bukan cari kesilapan dan aib org lain...tapi teguran....menegur dan mengaib kan lain maksudnye....hehehe

    ReplyDelete
  7. hensem ape najib..putih,tinggi. :D

    ReplyDelete
  8. ahli kedua2 parti di malaysia ni sama je.......kalo nk kata rejam ni aibkan org...blog umno pom sama...so kita yg mbaca ni akal n fkrn pom xkemana...hahahahah

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda