Kalender Cuti Umum 2011 Malaysia

Kalender Cuti Umum 2011 Malaysia dikeluarkan oleh Bahagian Kabinet Perlembagaan dan Perhubungan antara Kerajaan Jabatan Perdana Menteri Aras 4 Timur Bangunan Perdana Putra 42502 PUTRAJAYA. Kalender cuti umum 2011 berikut meliputi semua negeri di Malaysia. Sila klik untuk membesarkan image.



ReJaM©

4 Comments

  1. Great Info! senang nak plan vacation! hehehe~

    ReplyDelete
  2. Kalender PRU13 takde ke ... hihihih

    Terasa semakin hampir. Semakin kuat serangan membabi gila bn kepada PR petanda semakin hampir PRU. Tetapi mereka masih tercari2 formula utk menjatuhkan PKR dan Anwar. Fitnah liwat semakin lemah dan tk boleh diharapkan. Diguna katak2 yg lemah syahwat utk menjadi pengkhianat bercakap dlm media.

    Katak2 yg tergamak berckp dlm media bn menghentam PR adalah bukti mereka menjadi pengkhianat. Org yg sayangkan rumahtangga tidak akan masuk rumah musuh utk mengadu masalah. Sekali mereka berckp menghentam PR dalam media bn, mereka layak dicop pengkhianat dan pembelot.

    Serangan saraf mengatakan PKR utk kepentingan Anwar dan kroni diguna seluasnya. Memang PKR utk kepentingan Anwar. Utk kepentingan dan kenderaan bagi Anwar utk ke Putrajaya. Utk apa? Apakah lepas jadi PM Anwar akan jahanamkan negara yg susah payah dia bertarung selama ini? Dangkal mengatakan begitu.

    Berapa ramai kroni Anwar yang ada? Apa salah kroni? Kroni tidak salah. Yang salah ialah mengkayakan kroni semata2, melantik kroni yg tidak wibawa, mengenyangkan perut kroni semata2, melantik kroni utk menjaga harta pemimpin. Itu kroni yg salah.

    Kalau kroni ternyata betul dan berwibawa utk kepentingan rakyat, apa salah berkroni. Kroni sepertimana sahabat2 utama Nabi saw adalah contoh kroni yg baik.

    Anwar semata2 ikon dan aspek penting kemenangan PR. Kalau tidak masakan bn bersungguh2 nak jatuhkan Anwar dan PKR. Sama seperti bersusah payahnya Amerika memerangai seorg tua kurus yg duduk dalam gua bernama Osama Laden. Apakah kita dangkal mengatakan Al Qaeda itu utk kepentingan Osama?

    Inilah perang saraf halus bn terhadap Anwar dan PKR.

    Anwar perlu diberi peluang mentadbir negara tidak kira apa musuh nak kata.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan