Puteri UMNO belajar ilmu kebal?

Semalam ReJaM© ada terbaca berita di Utusan Malaysia tentang berita seorang puteri UMNO telah diserang dan dipukul menggunakan kayu bendera di hidung oleh seorang muslimat PAS. Dalam hati ReJaM© terdetik, habislah patah hidung si Puteri UMNO ni, kurang-kurang pun berdarah hidung.

Bayangkan sajalah bila kayu bendera yang keras itu bertemu dengan hidung gebu lagi lembut milik Puteri UMNO, tentu sekali bagaikan lengkong dijentik kuat di atas meja!

Berikut laporan berita yang dipetik dari Utusan Malaysia.

GUA MUSANG 4 Nov. - Seorang petugas Puteri UMNO cedera di hidung selepas didakwa diserang dan dipukul petugas muslimat Pas ketika meraih undi pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas di pusat pengundian Sekolah Menengah Jenis Kebangsaan Cina, di sini hari ini.

Mangsa, Suzaini Adlina Shukri, 37, yang juga Ketua Puteri UMNO Kuala Krai mengalami kecederaan selepas dipukul dengan kayu bendera dalam kejadian pukul 11.30 pagi. [Utusan]

Namun apabila ReJaM© melihat gambar kecederaan puteri UMNO, ReJaM© jadi kagum! Wah, tak ada apa-apa kena pukul dengan kayu? Lihatlah, barangkali Puteri UMNO ada menuntut ilmu kebal. Kena pukul dengan kayu bendera kesannya hanyalah seperti digigit nyamuk! Sila klik untuk membesarkan image.




ReJaM© "Nampaknya lepas ni Muslimat PAS pun kena belajar ilmu pertahanan diri keh keh keh..."

Post a Comment

13 Comments

  1. oloh oloh// bendo jadi betul, xpyh laa sarcastic nk back up2.

    ReplyDelete
  2. pala hotak hang la mak cik ooi..muke bhgian sensitif r..xknla batang bendera ptah muke jadi g2 je...

    ReplyDelete
  3. yg ni kot yg ber'dangdut' dgn org asli tuu..
    ihihiih..

    ReplyDelete
  4. kalau tulang hidung patah,tanyalah Bik Mama mcm mana nk dpt tulang hidung baru.
    hehehehe

    ReplyDelete
  5. hahaha..x abih2 kbodohan UMNO-APCO nih..

    ReplyDelete
  6. hebatnya muslimat pas...tepuk bahu yg cedera batang hidung...

    ReplyDelete
  7. Sarcastic palo lutuk mung. Doh meme trend UMNGOK fitnoh time nok ngundi. Nok tahu sarcastic tok sarcastic, tra mung amik bate kayu katok muko mung hok bongok tu tgk gano jadi. Bodo.

    Kalau kena kayu bendera dan calar camtu je, kucing aku lagi power dari kayu bendera.

    ReplyDelete
  8. PASampah memang gitu.....hahaha...x kn x phm2 lagi....

    ReplyDelete
  9. UMNGOK BNgong memang gitu.....hahaha...x kn x phm2 lagi....

    ReplyDelete
  10. mmg kebal lah!! hahahaa..betul ke muslimat pas wat cmtue??

    ReplyDelete
  11. memang betul2 kne la korang....ambo pn ada kat c2...ermmm bnda ni tak kire pas ke umno lau nafsu syaitan menguasai diri...pasal luka kat hidung tu takkan la nk tggu reporter g amik gambar dulu baru nak sapu darah pesume...yang xtau ape2 tlg diam...ape2 umno da menang................

    ReplyDelete
  12. aduh sakitnya..kesiannya..manjanya puteri ni. harta rakyat kena pukul kena sapu..macamana?? kerana mulut badan binasa kot ... yg lain tk kena pun.

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda