Ribuan penyokong Saiful Bukhari adakan perarakan!


Golongan gay yang bangga diliwat dengan rela atau paksa seperti Saiful Bukhari Azlan, bukan sahaja dikesan di Malaysia, malah mereka berteraburan di seluruh dunia. Laporan berita dari Kosmo melaporkan bahawa ribuan gay berarak di dalam perarakan gay pertama di India.

NEW DELHI - Ribuan orang menari, menyanyi dan bersorak di beberapa batang jalan raya di sini semalam dalam perarakan pertama gay, lesbian dan pondan di India.

Seramai 2,000 aktivis gay termasuk penyokong cara hidup bebas itu menjerit pelbagai slogan dan membawa poster semasa mereka berarak.

"Hari ini merupakan hari untuk menyatakan bahawa kami merupakan gay dan kami berasa bangga. Kami tidak pergi ke mana-mana, kami merupakan sebahagian daripada masyarakat," kata salah seorang penganjur, Amit Agrawal.

Perarakan itu dilakukan sejak gay dibenarkan berdasarkan undang-undang India. - Reuters


ReJaM© "Kesian Saiful Bukhari tak dapat datang mewakili Malaysia!"

3 Comments

  1. Mana mungkin saipol hadir, kerana dia ada di Mekah mengerjakan Haji...semuga allah membukakan pintu hati saipol..amin.

    ReplyDelete
  2. Dgn kenyataan 'merasa bangga' mereka maka tidak hairanlah saifool pun bangga diliwat seorg tokoh(semestinya bukan anwar) maka dgn sebab itu dia rela mendapat publisiti dan sanggup bersumpah di masjid kerana merasa iklas dan bangga diliwat tokoh berkenaan.

    Maksudnya jangan ada sesiapa mempertikaikan sifat gay nya itu. Setiap org diminta mengiktiraf dia sebagai gay kerana dunia telah mengiktiraf mereka.

    Saifool amat sedih apabila pertikaian berlaku terhadap lubang puakanya oleh para doktor samada ada penetration atau tidak.

    Ini kerana jika tiada penetration maka tidak bermaknalah kebanggaannya itu dan mungkin akan disingkirkan daripada menjadi sebahagian komuniti gay.

    Kalau angkasawan pertama negara telah lahir dan menjadi projek negara, maka bontotsawan pertama negara sudah semestinya menjadi rebutan saifool dan sudah pun menjadi projek negara pimpinan bn.

    Papagomo jadi runners up.

    ReplyDelete
  3. Kesian Saifool kalau die dok kat india tentu
    dia dah jadi president club gay India!
    Saifool ko pindahlah India!
    Boleh tuduh mahmohan singh (PM India) liwat ko..
    tentu persatuan GAY India akan back up kau!

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan