Monday

Saiful Bukhari berak lalu mulut?


Sebenarnya ReJaM© malas dah nak ambil tahu tentang perbicaraan liwat yang melibatkan Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari Azlan, individu yang melonjak naik namanya secara tiba-tiba di seluruh Malaysia apabila mengaku diliwat oleh Anwar Ibrahim secara paksa walaupun dia sendiri yang membuka seluarnya dan bertuala sebelum dia mendakwa Anwar meliwatnya dengan secara paksaan.

Isu liwat ini dilihat terlalu lucah dan lawak, sukar untuk diterima akal, sekiranya ReJaM© meneruskan untuk menulis tentang isu ini, ia hanyalah menjadi bahan ketawa yang lucu dan tidak masuk akal. Setiap kali perbicaraan ada sahaja cerita lawak yang muncul dari Saiful Bukhari, manakala Anwar Ibrahim pula dilihat menggunakan isu liwat ini sebagai talian hayatnya untuk memenangi PRU 13. Lantas mencari jalan agar perbicaraan ini terus berlanjutan.

Isu liwat yang tidak masuk akal ini bakal memberikan kelebihan kepada Anwar kerana rakyat jelas sekali sudah muak dengan kenyataan demi kenyataan bercanggah yang dikeluarkan oleh Saiful Bukhari Azlan.

24 Jun jumpa PM, 26 Jun masih kena liwat. Pernah ingin membunuh diri kerana tertekan akibat diliwat, tapi 26 Jun tetap diliwat. Bercinta dengan salah seorang dari pasukan pendakwaraya yang mendakwa Anwar Ibrahim, dan banyak lagi termasuklah mengaku duburnya sakit, bila diperiksa duburnya sihat tiada sebarang tanda kecederaan malah dia mengeluarkan jawapan bangang apabila ditanya oleh peguam Anwar Karpal Singh iaitu "Saya tidak nampak dubur saya sendiri".

Salah satu kenyataan lucu Saiful Bukhari Azlan sepanjang perbicaraan di mahkamah ialah, dia telah menahan berak selama dua hari kononnya untuk menyimpan air mani anwar yang dipancutkan ke dalam lubang duburnya. Namun apabila diperiksa oleh doktor doktor tersebut mengesahkan bahawa lubang dubur dan rektum (sarung taik Saiful) kosong.

Hari ini di dalam perbicaraan di mahkamah sekali lagi Doktor berkenaan Dr Razali Ismail yang juga merupakan seorang pakar bedah menegaskan dan mempertahankan kenyataannya yang lalu iaitu, dubur Saiful Bukhari kosong. Persoalannya, jika benar dia menahan taiknya dengan cara tidak berak selama 3 hari, ke mana hilangnya taiknya?



Persoalan ini menimbulkan keraguan terhadap kredibiliti Saiful Bukhari di dalam mengeluarkan kenyataan. Jelas sekali terlalu banyak keraguan ditimbulkan. Kalau benar 3 hari tak berak, takkan taik boleh hilang? Mungkinkah Saiful berak lalu mulut kerana bimbang taiknya akan menyingkirkan air mani yang didakwanya melekat di duburnya?

Rektum (Tempat simpan taik) Saiful Bukhari kosong walupun 3 hari tak berak, logik atau tak logik? Tong taik Saiful kosong! Adakah makanan yang dimakannya dalam tempoh 3 hari langsung tidak menjadi taik? Adakah makanan di dalam perut Saiful mengambil masa lebih 3 hari untuk diproses menjadi taik?

Mengikut ilmu sains sekolah rendah, makanan yang dimakan akan mengambil masa 4 jam untuk diproses menjadi tinja (taik). Sekiranya benar, maka Saiful boleh direkodkan sebagai manusia pertama mengalami proses taik yang lambat. Atau dia boleh direkodkan sebagai manusia pertama di dunia yang mempunyai sistem penghadaman yang terbaik iaitu semua makanan yang dimakannya menjadi daging dan zat yang berguna untuk badanya. Tiada sedikit pun makanan yang bertukar menjadi taik.


Sumber: Malaysiakini

ReJaM© "Argh gila gila gila..."

20 comments

Kenapa timbulkan persoalan berak lalu mulut?
Mungkin juga dia (Saiful) berak lalu hidung? mata dan sebagainya?

persoalan yg trus menjadi persoalan.makin diteruskan perbicaraan ini.makin merapu la budak sayfool ini.

berak keluar ikut mulut..sebab mulut itu satu set dlm sistem pencernaan makanan...telinga/hidung...tak terlibat~

SAIFUL NI PEREMPUAN KE LELAKI? KENAPA DIA TAK MELAWAN MASA ANWAR NAK LIWAT DIA? BUKAN KE TAK MELAWAN TU MAKNANYA RELA HATI(BERMINAT)MELAKUKANNYA JUGAK? KALAU MINAT KENAPA DIA BUAT KECOH? LOGIK KE? PADA SAYA KALAU PEREMPUAN PUN YG DIROGOL PUN TAHU MELAWAN... SEKURANG KURANGNYA BADAN PEROGOL NI CALAR BALAR DICAKAR.. KENAPA SAIFUL YG TAK RELA(KONONNYA) DIPERLAKUKAN BEGITU TAK MELAWAN... KLU DIA TAK RELA LEBAM DAH SI ANWAR DITUMBUK SEBAB SAIFUL NI LELAKI.. NI BECALAR PUN TIDAK BADAN ANWAR TUH.. PELIKKKKK!! PELIK!!!!

ke dubur die dah lobos?makan je terus kluar sampai die x prasan..sia2 je tahan berak...naseb x buaser plak..pinau doktor yg chek...

mengarut:
aku pom xfhm la dgn kes liwat ni...propaganda politik jer...aku sokg..attokabah..nape dia xmlwn..dia muda n ag kuat dpd anwar tu...relaks je kne liwat..adoiyai...donia3

Dizaman mahathir, sastrawan negara Shahnon Ahmad menulis buku Shit yg menceritakan mengenai taik bagi menggambarkan pemerintahan umno dan bn.

Nampaknya buku itu masih relevan utk dibaca...kini Shit mengenai saifool dan permainan tipu muslihat fitnah bn dan umno kepada Anwar.

Begitu rendahnya mentaliti mereka yg mereka2 fitnah tersebut ut menjatuhkan seseorg. Fitnah liwat bermula di zaman seorng pemimpin umno yg dianggap sangat bijak, sangat berwawasan, sangat dihormati didunia kononnya dan dianggap negarawan.

Tetapi hakikatnya tidak lebih daripada shit, bontot saja dalam kepala hotak mereka.

Sia2 100juta dibelanja utk hantar angkasawan ke angkasa sedangkan ilmu angkawasanan tidak pun tersebar dlm akhbar2 utama utk memberi ilmu dari pengalaman angkasawn tersebut...
tetapi yg diajar kepada rakyat ialah liwat, masuk tak masuk, berak tk berak, bontot cedera, taik taik dan taik.

Memalukan sungguh isu rendah mentaliti begini. Ia dimulakan oleh org yg dianggap sangat bijak dulu tu.

ketawa berdekah2 aku dgr penjelasan tepat dan jitu rejam.

kahkahkah.

"Sekiranya benar, maka Saiful boleh direkodkan sebagai manusia pertama mengalami proses taik yang lambat."

boleh cadang masuk guiness book hahaha

tuka jd taik mate or taik idung...

tah bila la nak abis cerita pasal taik ni..

memang lucu dan lucah budak sexfool ni tapi kita kena terima hakikat bahawa walau semakin tidak logik dan tidak masuk akal perjalanan perbicaraan ni saudara anwar akan tetap didapati bersalah dan akan dipenjarakan...ini telah dimuktamadkan dalam skrip...apa yang mampu kita buat? tekad utk benam bos (baca barisan nasional) kepada mahkamah malaysia pada PRU13

cerita yang direka-reka untuk mendapatkan simpati...satu cerita yang sangat bodoh dan jangan fikir rakyat tak boleh menilai...kalau nak reka citer sensasi pun carilah cerita yang logik dan munasabah...dan bukannya cerita yang memalukan diri sendiri...siap angkat sumpah laknat tu? ALLAH MAHA MENGETAHUI...

mungkin cepool bdk bangang terencat ni berak mnggunakan kaedah batin.. anda selalu dengar kaedah bedah batin kn? x mustahil berak pn boleh dengan cara itu.. berak batin.. hahahahaha

Di mana untuk saya menuntut ilmu ini yer - boleh tahan berak? Ade ke sesiapa yang boleh mengajar ilmu ini...
Saya ni selalu naik bas ekspress ke utara Semenanjung. Sekiranya nak berak, sanggup minta pemandu bas berhenti dulu sebab dah memang tak tahan. Sampai begitu sekali penangan 'berak" ini.
Sebab tu kepada sesiapa yang tempoh perjalanan jauh, sila pelajari ilmu ini..
Teman2 ku di luar sana, apa nama ilmu ajian "penahan berak" ini.. Mohon bantuan semua di luar sana.

Wassallam

Anuku

Kawan

nak terpancut aku baca kesah saifool nie..hahhaha

maybe say fooool ni gay kot,kalau tak gay mak nyah jual2 1 cucuk 2 ingit,,,,,

saiful ni ketara la gayyyyyyy!!!!!!dah duburnya byk kali kna tabak ole lelaki smpai lober baru nak kecoh...dasat!

yg cerdik lg brakal delete 27 March 2011 at 01:21

mungkin dia mkn mknan dlm bentuk pil, yg angkasawan mkn tu...tu psl xde taik kot..

pasai tu mulut diie busuk rupenye.... kahkahkah


EmoticonEmoticon