Blogger UMNO mengaku memfitnah Salahudin Ayub


Seorang Blogger UMNO mengaku telah memfitnah Ahli Parlimen PAS Kubang Kerian Salahudin Ayub kononnya beliau memiliki skandal seks dengan bini orang. Salahudin telah bersemuka dengan pemfitnah itu sendiri di parlimen baru-baru ini ketika beliau menghadiri perjumpaan blogger Umno di parlimen. Pemfitnah ini terus mengaku memang beliau yang memfitnah dan memohon maaf.

Bagi pembaca yang mengikuti blog-blog mesra kerajaan tentu mengetahui blogger yang dimaksudkan ini. Kalau dilihat, blog milik blogger ini sebelum ini begitu kerap memainkan isu kononnya Salahudin Ayub, atau digelar dengan nama Din Puduraya di dalam blognya telah membalun (berzina) isteri orang di sebuah hotel perhentian bas puduraya. Malah pemilik blog ini mendakwa memiliki video rakaman saat Ahli Parlimen PAS itu membalun bini orang. Namun video tersebut sekadar helah untuk mendapatkan traffic ke blognya agar pembaca blognya akan sentiasa mengikuti update blog tersebut.

Namun ternyata ia hanyalah fitnah yang direka-reka oleh pemilik blog tersebut bagi memuaskan hati 'tuan' nya yang menyuapnya dengan upah yang mungkin begitu lumayan. Dalam satu kenyataan oleh Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad yang dipetik dari Harakah online, “Inilah rupa manusia yang sanggup fitnah untuk mencari sesuap nasi walaupun dibayar dengan api neraka,”.


Bagi pembaca baru, di bawah ini ReJaM siarkan wajah penulis blog tersebut, sila klik untuk membesarkan image (ops wajah blogger tersebut yang paling besar sekali).



ReJaM© "Sebelum ini blog MiLo SuaM juga pernah membongkar konspirasi jahat blogger ini"

13 Comments

  1. ramai dowh dlm gmbar ni..yg mana satu sengal???hahaha

    ReplyDelete
  2. sume la sengal bro,x perlu nk pilih2.hahaha

    ReplyDelete
  3. nama dia papa gomol

    ReplyDelete
  4. dah agak dah..mesti papa gomo punya kerja...barua betul la mamat ni...

    ReplyDelete
  5. papa gomo..hahahahaha

    ReplyDelete
  6. Anying ni la hok dok nnyalok sokmo time ado prk. Anying gilo. Tue (tuan) dio tu UMNGOK bongok. Anying ni anying ajaib, slain buleh nnyalok nok tunjuk panda depe tue dio, dio pon buleh kecek mace ore(org) jugok. Kecek kecek fitnoh panda la anying nih.

    ReplyDelete
  7. muka macam SYAITAN!!!!

    ReplyDelete
  8. Cari laa makan cara lain bro. Byk lg cara lain. Kenapa fitnah dikatakan lebih dasyat dr membunuh? Antara lainnya, membunuh mngkin melibatkan mangsa dan keluarga sahaja. Tetapi fitnah, boleh membunuh masyarakat & negara. Ini adalah antara tanda2 org munafik yg JELAS! Sesungguhnya, org munafik lebih bahaya dari org kafir sendiri!

    ReplyDelete
  9. papa gomo. hahaha.. nama yg naik mase zaman saiful baukari..

    ReplyDelete
  10. semoga Allah melaknat ke atas manusia pemfitnah tersebut....amin..

    ReplyDelete
  11. news dari harakh..=_="....

    ReplyDelete
  12. muka dah macam perogol bersiri si gomo ni kalau berlakon mesti pegang watak penyamun dak pun paling koman ahli geng tarik kereta..

    ReplyDelete
  13. MEMANG YA! AKU SELALU TENGOK MUKA HISYAMUDDIN HUSSEIN BILA BERCAKAP KAT TV..HAMPIR2 AKU NAK SEPAK DAN TERAJANG KAT TV TU...TAPI BILA ANAK KU KATA KALAU ABAH TERAJANG TV TU...TV YG ROSAK..MANAKALA MALAUN NI X JADI LUAK PUN...NI MENUNJUKKAN BUDAK KECIL PUN MELUAT KAT HARAMJADAH NI..MALAUN NI KALAU DIA MAMPOSS AKU UCAP THNIAH JE.. BUKAN TAKZAH..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan