Dato Seri Utama Rais yatim merogol amah itu?



Berita mengenai seorang menteri senior yang merogol amahnya semakin hangat diperkatakan. Kini nama menteri yang dimaksudkan juga sudah didedahkan. Maka tugas kerajaan sudah semakin mudah. Arahkan ataupun paksa ini menteri bernafsu kuda untuk meletak jawatan.

Artikel lalu yang mendedahkan dokumen penyiasatan kes ini ada disiarkan di blog ini, rujuk sini Dokumen siasatan kes rogol menteri, dari salah satu dokumen yang dihitamkan nama pelaku rogol itu terdapat kebocoran yang menunjukkan siapakah menteri yang dimaksudkan.

Teka teki sudah terjawab, namun menteri ini masih mampu tersenyum dan goyang kaki di rumah kerana mendapat perlindungan dari PM dahulu dan sekarang. Kalau kena tangkap mau kena 20 tahun penjara jika sabit kesalahan. Nasib baik dia menteri Barisan Nasional, maka selamatlah dia.

Sumber CSI: Anak Sungai Derhaka

ReJaM© "Untungnya jadi Menteri Barisan Nasional, rogol orang pun boleh lepas!"

39 Comments

  1. bersepah air mani Pimpinan BN..kat rata rata...binawe tulll

    ReplyDelete
  2. menyampah la dgr pmimpin ngra cmnih!!!

    ReplyDelete
  3. dgr kata rais yatim ni mmg ada sedara mara kat indon. btol ker? kalo tak silap di Acheh.

    ReplyDelete
  4. menteri yg kononnya pelopor kempen budi bahasa pun berperangai macam ni.....bayangkan plak menteri2 yang lain dalam BN.hampeh punya pemimpin2 negara....betul kata menteri senior singapura...dari dulu mereka tak cekap...tapi PM bingkas tak mengaku....tak caya cuba gi ke singapura...rakyatnya diutamakan...pemimpin berintegriti...negara menjadi maju.ya Allah lindungilah negara kami dari manusia2 neraka ini.Siapa lagi yang boleh di harap untuk bela nasib bangsa ku.

    ReplyDelete
  5. menteri2 kerapnya asal dari org kaya....mana la rasa susah perit jerih rakyat ni....
    tgk pm sudah la...celik2 mata ja anak perdana menteri...
    penah ka dia rasa susah???
    camana la nk bela nasib rakyat....

    ReplyDelete
  6. highlight kan guna mouse maka akan nampak lerr

    ReplyDelete
  7. saya ada satu soalan. di manakah terdapatnya dokumen yg mengatakan si pelaku bermula dengan huruf R dan berakhir dengan M yang akhirnya membawa kepada kesimpulan menteri tersebut ialah Rais Yatim? Kerana dokumen yg diberi semuanya telah digelapkan (di mana laporan ini meragukan kerana tiada cop/tandatangan/dsbnya), amat hairan bagaimana saudara / sumber blog anda boleh mmbuat kesimpulan?

    Dari blog yg saya jmpa:
    http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2010/12/panas-dukumen-lengkap-laporan.html
    di mana ialah rujukan anda juga, terdapat laporan dari Migrant CARE (di mana boleh diyakini kerana terdapat alamat dan no telefon utk dirujuk) pun tidak menyebut nama menteri. Boleh saudara rejam bagi link dari mana datang dakwaan saudara? Yang komen pun saya hairan, cepat betul melmpat?

    Jikapun terang2 dokumen ini sah, dan diketahui siapa pelakunya, ini hanyalah dokumen dakwaan, bukan bukti, dan siasatan patut dijalankan sewajarnya. Tapi jika benar menteri ini 'dilindungi', maka diakui amat berat utk jalankan siasatan.

    ReplyDelete
  8. Tu la....suka sangat dok telan viagra. Last-last jadi lagu ni la. Aku dah kata dah Jangan...Jangan...

    ReplyDelete
  9. ahh. seperkara lagi. ini link doc asal (dari blog tadi)

    http://4.bp.blogspot.com/_AnovcU-a9ZY/TRqweic5d-I/AAAAAAAANyc/qk9sE0iEQGI/s1600/robengah%2B2.jpg

    saya dah copy paste ke pc saya.. dan cuba zoom sedalam mungkin.. kenapa masih gelap? (yg lain boleh cba dan feedback) boleh saya tau penulis ambil screenshot di atas dari mana? (yg pasti bukan blog tadi) atau saudara ada kemahiran lain utk 'menerangkan' dokumen tersebut? saya cba ejas brightness pon tak dapat jadi clear camtu.

    ReplyDelete
  10. @shah
    ko tengok leklok... yang ko tengok muka surat 2, m/s 3 laah..

    http://4.bp.blogspot.com/_AnovcU-a9ZY/TRqwe9WA9jI/AAAAAAAANyk/f8Emt7EqpVI/s1600/robengah%2B3.jpg

    ReplyDelete
  11. shah si pengampu tak kena tempat
    meh sini aku ajar kau...
    Dokumen ke 3

    nak zoom pulak press ctrl dan + serentak byk2 dah boleh tengok
    dgn jelas, jgn nak merapu tak tentu pasal, kah kah kah...

    ReplyDelete
  12. Shah klik link merah kat atas tu dokumen ke 3

    ReplyDelete
  13. nampak la...oit shah..buta mata ke buta hati????

    ReplyDelete
  14. hahaha..aku pon nampak name yg dihighlight hitam tu..kukukuku

    ReplyDelete
  15. Cuba copy link ini:

    http://img29.imageshack.us/img29/6259/image002qh.jpg

    ReplyDelete
  16. terus terdiam si shah ni....hahaha...

    ReplyDelete
  17. Shah tu penyokong kerajaan yang cube
    mencari kebenaran kononnya...
    jangan marah die, nanti die serik nak
    masuk blog ni.... ha ha...

    ReplyDelete
  18. aku cuma pelik, nape hanya name menteri tersebut di besar kan,, kalo dokumen ni sah, betol, bukan rekaan, sepatutnya REJAM tunjukkan ianya disahkan oleh siapa. baru ia dikatakan sah kan? tapi ni nampak macam buatan sendiri apabila dalam dokumen terbabit hanya nama menteri terbabit di besarkan tulisan. x pelik ke? kalo saya salah saya mintak maaf la rejam, tapi kenape dokumen ini tidak dibawa ke media? takut didakwa? lagi 1 dokumen rasmi boleh ke ada bullet arrow tu?
    macm ne saya tau? saye pown penah bekerja dengan pejabat consultant peguam dulu~

    jgan ingat REJAM scan maknanya benda ni betol, bukan x boleh nak type, print and scan,,, bukan ape,, takut die malu dengan entry die yang lame dulu~ ada org komen die smpai die jatuh malu,,,, kot2 deperate~~

    Source: Dokumen penyiasatan menteri yang merogol amah - MiLo SuaM http://milosuam.blogspot.com/2010/12/dokumen-penyiasatan-menteri-yang.html#ixzz19aK1Q487

    ReplyDelete
  19. pemikir tak jauh... siasat betul-betul, nilai betul-betul baru komen aku bagi can ni, nanti ko malu, kesian ko ha ha ha.... ini laporan daripada Migrant Care, tahu tak apa Migrant Care? pergi google...
    Kisah ini bukan dari pihak pembangkang, tapi dari badan bertindak luar negara...
    Sama seperti kes pembunuhan Altantuya yang disebarkan bukan dr pembangkang, tetapi dari sebuah akhbar terkenal di perancis, akhbar Libration... pun boleh google.
    pergi siasat ye... kalau dah penuh maklumat baru serang blog ni
    ha ha ha...

    ReplyDelete
  20. yela,,, tu aku tau la,,, bukan aku x cari,,, cume laporan tu xda orang yang sahkan,,, semua orang boleh bubuh name atas kertas pastu cakap kertas tu orang tu punye,, aq x tau same ada ko ni penah terlibat atau tau tentang hal2 mahkamah atau x, tapi laporan kalo ko tunjuk kat mane2 pown, orang akan gelak,, gambar mangsa,pengenalan mgsa,semua xda dalam laporan, x lengkap, yang paling penting pengesahan! cp tndatngan,,

    CABARAN: AKU MINTAK KO TUNJUKKAN LAGI LAGI BANYAK GAMBAR DAN LAGI BANYAK DETAIL, DAN KALO BERANI BAWAK KE MEDIA... KALO BETUL ADA DAN KO TAK NAK BWAK, AKU YANG AKAN BWAK!

    ReplyDelete
  21. Bila kena kat Anwar bukan main lagi, bila kena kat menteri umno, macam-macma alasan, mampus la kau UMNO.

    ReplyDelete
  22. kalo kes anuar, bukti ada,DNA ada, ada kesan tutt kat tutt bukti cukup baru boleh buat kes mahkamah,
    dalam kes ni, bukti x kukuh, DNA xda, x boleh buat kes, bukan pasal alasan, cuma kalo x da bukti , x da la kes, kalo xda kes, tajuk kat atas tu boleh dianggap fitnah~ ada faham anynomous yang otak kurang 1?

    ReplyDelete
  23. Haha... nama dah jadi ReJaMban plak...
    lantak kaulah...
    bagus juga ada orang macam ni, at least jd check and
    balance untuk blog ni...
    Ni aku bagi kau satu link kenyataan media dari Migrant Care
    nanti aku bagi lagi bukti lain...
    Orang takkan suka2 buat cerita, ini bukan kes kecik...
    kalau Migrant Care buat cerita, menteri terbabit silalah saman Migrant Care... no telefon pun ada silalah contact dan mintak dokumen tu diorang akan bagi...

    sila klik ---> Migrant Care

    ReplyDelete
  24. rejamban cam gampang je....mst pyokong kuat bn....mmg cm 2 da org2 bn,kalo kne ats btg hdung org2 die mau smpai mampus dorg nk backup tp kalo kne kt phk pmbkang kaw2 dorg taram......

    ReplyDelete
  25. rejamban..oh rejamban..mcm jamban bau mulut rejamban ni..

    ReplyDelete
  26. Surat dari migrant Care yang takde tanda tangan sapa2 bole buat..
    tapi dokumen 3 tue hmm.. bg more details.. kalau betul la katakan..
    napa yg menyalak2 semua nie tak buat report je erk...
    peace no war

    ReplyDelete
  27. dgn org gaji pon nk ke... nafsu kudaleya tol.. menteri oh menteri..

    ReplyDelete
  28. Terus kan perjuangan Rejam. Semoga org yg bersalah tu kena balasan setimpal. Ingat kat dunia ni dia berkuasa. boleh elak mcm2. akhirat nanti.. hanya Allah yg tahu. tak payah akhirat la. dlm kubur pun ckp. Malaysia ni skrg banyak sgt fitnah. mcm DSAI di fitnah. yg salah selamat. Harta negara masuk perut sendiri. Alim ulamak di hina. tanda2 kiamat dah dkt sgt. Semoga Malaysia tak di timpa bala.

    ReplyDelete
  29. plawok blaka... aku leh buat crita gni n mcm2 ag aku leh buat

    ReplyDelete
  30. To REjamban : u mmg hebat bab mahkamah sebab keja kat lawyer firm. Doc. Migrant nCare ni bukan doc. nak bawa pi makahmah, paham. Ini mcm doc. PI. Bebal betul, kerani kurang pandai @ ...... kat lawyer firm kot????

    ReplyDelete
  31. Nak tengok dokumen yang betul dan tertera nama si mamat tua rais yatim perogol ni sila masuk ke website anak sungai derhaka. Taip je kat google search mesti jumpa website tu. pastu carilah artikel pasal perogol tu.

    ReplyDelete
  32. ahh sorry lmbat reply. bongek la korang ni. aku salah paste link je. aku tau doc yg mana. aku guna dokumen yg sama la. tak nmpak jelas mcm versi ko punye. yg dok emo2 tu, sila buka yg asal, zoom, dan letak sebelah2 dengan versi mamat jamban ni.

    then pemikiran kolot ko tu tlng betulkan. ape pasal pulak aku nk mengampu umno kat blog ko? ape dorang ada mata2 nak cari tukang pengampu kat sume blog2 najis? kalau dapt elaun ke nak jugak aku kahkahkahakhakh. ok back to topic.

    ReplyDelete
  33. yg mengadu pun org lain..pelik lah! pas2 renovate rmh..suspicious lah! byk duit blik indon renovate rmh n xnak balik indon lagi..erm....(dpt duit d msia utk blik indon buat repot n jgn blik2 lagi msia kot)huhuhu..indon leh caya ke..?dgr citer org bnjar ni mmg berani smpai sanggup smbh asid kat muka sndiri utk raih smpati n dpt pampasan dgn fitnah org lain...sush nak caya org indon ni..apapun kena siasat btl2 n kuarkan medical checkup yg dia d rogol..then semuanya akn terbukti

    ReplyDelete
  34. air mani anwar pun bersepah...hahahahahaha

    ReplyDelete
  35. syabas melayu..fitnah memfitnah jadi budaya baru.fitnah anwar,fitnah najib,fitnah mahathir,fitnah nik aziz...semuanya melayu.teruskan bunuh bangsa sendiri..jgn mengaku Islam kalau budaya ni nak diteruskan.kalau nak hancur,hancur la.jgn sesekali tarik Islam sama2.demi ALLAH,kami yg benci dgn kamu semua akan tentang kamu sehingga ke akhir hayat kami kalau kamu kaitkan Islam dgn hipokrasi kamu.

    ReplyDelete
  36. Kalau betul...amat-amat memualkan dan memalukan bangsa!!! bangang betul la kalau benda ni benar-benar terjadi.

    ReplyDelete
  37. yang benar tahu hanya allah yg maha berkuasa,dan yg punya diri sahaja,

    ReplyDelete
  38. mana korang tau,sedar lah wahai semua orang melayu...jaganlah kita berpecah belah.Yang dok maki hamun BN ni semua adalah orang cina dan india!!!!kalau kita berpecah belah,maka senanglah mereka merencanakan perlembagaan yang sememangnya memberi keistimewaan pada orang melayu...saya ni tak lah pandai politik.tapi lihat-lihat lah sendiri tuan2 sekalin...sikit-sikit perubahan berlaku!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan