Dokumen penyiasatan menteri yang merogol amah




Kisah menteri kabinet Najib yang merogol amah indon yang bekerja di rumahnya semakin hangat diperkatakan. Menteri itu melakukan perbuatan terkutuk semasa di zaman Pak Lah, Abdullah Badawi, menjadi Perdana Menteri Malaysia. Namun semua sudah sedia maklum, menteri-menteri di dalam kabinet sememangnya memiliki kekebalan tersendiri, menteri-menteri di kabinet Barisan Nasional yang melakukan kesalahan akan ditutup kesalahannya oleh perdana menteri.

Apa kerja Perdana Menteri ini? Perogol gila seks dibiarkan terus menjadi menteri bukan sahaja di zaman Pak Lah, malah terus dibiarkan menjadi menteri di zaman Najib. Walaupun Najib mengetahui kes rogol menteri terbabit, namun beliau tutup mata kerana kes rogol baginya bukanlah kes besar. Ini bukan kisah dari pembangkang, tetapi siasatan yang dijalankan oleh sebuah badan yang menjaga kebajikan pekerja-pekerja Indonesia. Di bawah ini dokumen laporan penyiasatannya sila klik untuk membesarkan imej.




Siapakah gerangan menteri yang merogol amah tersebut? namanya bermula dengan huruf R dan berakhir dengan huruf M. Sila klik gambar di bawah ini untuk melihat sendiri wajah menteri gila bernafsu kuda tersebut.


Sumber dokumen: Pria Malaya
ReJaM© "Biasalah menteri kalau bunuh orang pun masih boleh jadi menteri!"

16 Comments

  1. ewwww..rais yatim? bawk2 tobat lah weh..kubur dh ckp mari..

    ReplyDelete
  2. Rais Yatim si perogol tua! yang merogol amah!

    ReplyDelete
  3. Ini geng Anwar Ibrahim la ni.... suka buat seks haram...
    Nik Aziz pun sokong Anwar yang suka buat
    seks songsang!

    ReplyDelete
  4. Gundam..aku liwat ko nak?pakai batang paip..baru seswai ngan mulot busok ko tue..

    ReplyDelete
  5. ini boleh mendatangkan kemarahan indon di kala perlawanan BUW LA malam nanti...biol punya menteri

    ReplyDelete
  6. salam semua....kenapa perlu dihitamkan pada nama dan kementerian tu?biarlah rakyat tau...

    ReplyDelete
  7. ntahnya, baik takyah siar terus artikel kalu nak main sorok2 camni. Buang masa je. "R"ais Yati"M"????

    ReplyDelete
  8. jadi menteri bodoh,jd manusia lg bengap.

    ReplyDelete
  9. aku cuma pelik, nape hanya name menteri tersebut di besar kan,, kalo dokumen ni sah, betol, bukan rekaan, sepatutnya REJAM tunjukkan ianya disahkan oleh siapa. baru ia dikatakan sah kan? tapi ni nampak macam buatan sendiri apabila dalam dokumen terbabit hanya nama menteri terbabit di besarkan tulisan. x pelik ke? kalo saya salah saya mintak maaf la rejam, tapi kenape dokumen ini tidak dibawa ke media? takut didakwa? lagi 1 dokumen rasmi boleh ke ada bullet arrow tu?
    macm ne saya tau? saye pown penah bekerja dengan pejabat consultant peguam dulu~

    jgan ingat REJAM scan maknanya benda ni betol, bukan x boleh nak type, print and scan,,, bukan ape,, takut die malu dengan entry die yang lame dulu~ ada org komen die smpai die jatuh malu,,,, kot2 deperate~~

    ReplyDelete
  10. pmikir x jauh babi...lalala~

    ReplyDelete
  11. mmg seeesuaaaaii dgn nama pemikir[x]jauh

    ReplyDelete
  12. Penyokong umno sudah pandai mempertikai dokumen2 sebegini dgn pelbagai andaian.

    Bagus, tetapi jangan terpilih2. Mengapa dlm kes Anwar yg lemah pembuktian itu diusahakan bersungguh2 utk mensabitkan beliau.

    Ia jelas satu konspirasi dan menyokongnya bererti menyokong kezaliman.

    Katakanlah amah itu membuat pengakuan Anwar rogol dia, sudah tentu amah itu jadi kaya serta merta dan disanjung oleh umno. Sudah tentu umno canang satu dunia jenayah Anwar dan sponsor kempen Ganyang Pak Nuar oleh mat2 indon upahan. Sudah tentu umno akan sediakan masjid putrajaya utk amah itu buat sumpah pegang Quran.

    Adakah hamba buat andaian? Tidak , ia adalah ramalan yg berasaskan track record umno dan bn yang busuk selama ini. Kerja busuk ni tak berubah2, sama je modus operandinya. Itu sebab slogannya dulu kini dan selamanya. Loww classsss !

    Kepada Rais Yatim, kalaulah muka sesayu dan semelayu sedara yg kuat berpegang kepada adat ketimuran, pantun seloka, budaya...pun sanggup merogol, apatah lagi muka2 umno yang lebih brutal dan berwajah perogol bersiri.

    Yang menariknya, amah tersebut pun tahu pembunuhan Altantuya adalah kerja kepala2 umno di Malaysia. Najib mesti bengang dgn Rais, kau rogol org nama aku yg terbabit, kata najib.

    Nasihat hamba, teruskan lagi fitnah liwat, semakin akan dibuka pekung peliwat sebenar negara , rakyat dan agama dalam negara ini. Siapa lagi kalau bukan umngooooookk...dan kuncu2 nya.

    Lembu tentu sudah boleh tersenyum kerana tak lama lagi, peribahasa 'bodoh macam lembu' akan bertukar....hihihiih.
    So bodoh macam siapa ye?...tak tergamak hamba nak menjawabnya kerana hamba pun sangat kuat pegang kepada budaya timur.

    ReplyDelete
  13. erm..xyah caya laa..indon ni kdg2 mendrem n tipu kuat..dorg yg kdg gatal2 carik org msia..abg aku sndiri pnh terkena..smpai putus tunang sbb indon tu dpt kol tunang dia cerita fitnah kata dah main ngan abg aku tu..lagi satu..mesti ada apa2 ni..tgh renovate rmh lagi..erm...mushkil lah...

    ReplyDelete
  14. nak dptkan warganegara msia carik org msia..mendrem smpai cintan cintun.agaknya Dato' ni xlayan tu yg frust kot..mana laks dpt duit renovate rmh lagi ek...mesti ada org supot utk fitnah ni..indon carik pasal ngan org msia ni...

    ReplyDelete
  15. aku pun xtau nak percaye ke x...tp bila mengenangkan sejarah umno yg dulu2...mcm betul jer citer ni....wallahhualam......

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan