Kanak-kanak 3 tahun tersekat dalam mesen basuh


Seorang kanak-kanak di China telah tersangkut di dalam sebuah mesen basuh ketika bermain permainan sembunyi-sembunyi. Kanak-kanak malang itu dikatakan masuk ke dalam mesen basuh tersebut untuk bersembunyi.

Kanak-kanak berusia 3 tahun itu yang hanya dikenali sebagai Chaofan, akhirnya berjaya diselamatkan apabila bomba menggergaji drum plastik yang menyebabkan kanak-kanak itu tersekat.


Chaofan Dikatakan sedang bermain permainan sembunyi-sembunyi bersama dengan ibunya. Kanak-kanak itu kemudiannya memanjat masuk ke dalam mesen basuh untuk bersembunyi di dalamnya. Namun tiba-tiba dia dikatakan menjerit meminta tolong apabila menyedari dirinya tersangkut dan tidak dapat memanjat keluar dari mesen basuh tersebut.

Sumber: Chinadaily

ReJaM© "Macam-macam hal...!"

Post a Comment

6 Comments

  1. ni berita dlm 3 bln lepas kan?

    ReplyDelete
  2. hahahaa pelik nye. igtkn kat malaysia td. huhu

    ReplyDelete
  3. tringat aku crita kat india st masa dulu. Kanak2 masukan adiknya dlm mesin basuh dgn harapan adiknya mnjdi putih. :)

    ReplyDelete
  4. x kisah cerita sbgini ni bila pun blaku, mgkin ramai lg org spt aku lom baca atau terjumpe..
    p/s: ada cerita yg perlu terkini, dn ada juga cerita sesuai utk sepanjang zaman..

    ReplyDelete
  5. Liza, Banting Selangor14 December 2010 at 01:18

    Em liza ingat cerita tu, hehe... budak2 ni sengal betul lah...

    ReplyDelete
  6. Cerita ni baru lagi lah...
    Ade kat Chinadaily aku baca tadi...
    tarikh seminggu lepas kot...

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda