Tuesday

Kanak-kanak 3 tahun tersekat dalam mesen basuh



Seorang kanak-kanak di China telah tersangkut di dalam sebuah mesen basuh ketika bermain permainan sembunyi-sembunyi. Kanak-kanak malang itu dikatakan masuk ke dalam mesen basuh tersebut untuk bersembunyi.

Kanak-kanak berusia 3 tahun itu yang hanya dikenali sebagai Chaofan, akhirnya berjaya diselamatkan apabila bomba menggergaji drum plastik yang menyebabkan kanak-kanak itu tersekat.


Chaofan Dikatakan sedang bermain permainan sembunyi-sembunyi bersama dengan ibunya. Kanak-kanak itu kemudiannya memanjat masuk ke dalam mesen basuh untuk bersembunyi di dalamnya. Namun tiba-tiba dia dikatakan menjerit meminta tolong apabila menyedari dirinya tersangkut dan tidak dapat memanjat keluar dari mesen basuh tersebut.

Sumber: Chinadaily

ReJaM© "Macam-macam hal...!"

6 comments

ni berita dlm 3 bln lepas kan?

hahahaa pelik nye. igtkn kat malaysia td. huhu

tringat aku crita kat india st masa dulu. Kanak2 masukan adiknya dlm mesin basuh dgn harapan adiknya mnjdi putih. :)

x kisah cerita sbgini ni bila pun blaku, mgkin ramai lg org spt aku lom baca atau terjumpe..
p/s: ada cerita yg perlu terkini, dn ada juga cerita sesuai utk sepanjang zaman..

Liza, Banting Selangor delete 14 December 2010 at 01:18

Em liza ingat cerita tu, hehe... budak2 ni sengal betul lah...

Cerita ni baru lagi lah...
Ade kat Chinadaily aku baca tadi...
tarikh seminggu lepas kot...


EmoticonEmoticon