Saturday

Kawan Saiful Bukhari tukar jantina




Sorang lagi si bangang dari Perancis sanggup terbang ke Britain semata-mata untuk menukar jantina daripada lelaki kepada wanita. Kalau difikirkan memang tak masuk akal bagaimana seorang bapa yang sudah memiliki 5 orang anak hasil perkahwinannya dengan seorang wanita sanggup untuk menukar jantina kepada wanita. Apakah yang si bangang ini fikirkan? Adakah otaknya sudah rosak?

Begitulah juga halnya dengan Saiful Bukhari Azlan. Bagaimanakah seorang lelaki yang nampak segak malah sudah bertunang mengadu diliwat dengan paksaan oleh seorang tua berumur 60 tahun. Juga tak masuk akal, tapi kita tak tau apakah yang difikirkan oleh mereka ini. Saiful bukhari membuka seluarnya kemudian mengenakan tuala sebelum ke bilik air untuk mandi dan membersihkan diri sebelum diliwat (mengikut keterangannya di mahkamah). Kemudian dia mendakwa dia dirogol oleh Anwar (diliwat).


ReJaM© "Pelik tapi benar!"

8 comments

Aku pun pelik dengan anwar ibrahim..dah ada anak bini pun masih suka meliwat..dunia akhir zaman..yang songsang diagung-agungkan..
klik sini:Hijrah permata

dunia ni mmg pelik.dunia akhir zaman lah katekann

anwar tu pandai, dia tahu ssuatu psl sayfool yg org lain x tau, dia tahu sayfool nmpk j segak/hebat/muda tp sbnarnya lebih lembik dari anak beruk yg baru d lahirkan...tu die liwat sayfool tu..dan2 masa tu sayfool nk p lancap, so pakai la pelincir d bhgian kotey / punggung...tu la pnerangan mahkamah ckp cmtu

duit pnyer psl sume jln

Sifool kerja takde, tapi dengar baru balik dari Mekah.
Woi! tolong tanya Sifool mana dia dapat duit pergi Mekah?
Gua nak tahu cara mudah tak payah buat pe pe tapi loaded bolih pergi Mekah macam Sifool.
Woi! mana Sifool dapat pulus....

Kes fitnah liwat saifool ini menguji hati jiwa dan kewarasan rakyat. Kalau tuan2 nk temuduga calon pekerja syarikat tuan, sila majukan soalan2 berhubung dengan kes liwat ini.

Kalau ternyata calon itu percaya dengan kes tersebut, maka ketahuilah bahawa sesungguhnya dia mempunyai hati dan jiwa yang sakit serta tiada kewarasan. Ia bakal merugikan syarikat tuan. Reject serta merta.

Kawan saifool tu lebih baik dari saifool. Dia telah menggunakan kelelakiannya hingga dpt 5 anak. Mungkin dah jemu maka dia tukar jantina. Kalau suka di'tikam' lebih baik dia tukar jantina supaya seiras wanita. Tidak rela dia mengadai bontotnya demi mendapat duit haram jadah.

Dan yg pasti kawan tu tidak ada kes fitnah liwat saksi palsu bersumpah dlm gereja seperti mana saifool yg dilahirkan islam itu. Hina betul kau saifool....

saifol! saifol!.. tak sangka ye.. ada jugak rakyat malaysia yg bodoh dan percaya kat engkau ek..

sai fool ni pon satu..kalo x rela diliwat...terajang je la org yg nak meliwat tu...DSAI tu dah tua...msti sai fool ni lg kuat dr dia....


EmoticonEmoticon