Sunday

Keputusan Perlawanan akhir pertama Piala AFF 2010


Keputusan perlawanan akhir pertama Bola Sepak Piala AFF 2010 yang diadakan di stadium Bukit Jalil di antara pasukan Malaysian menentang Indonesia menyaksikan tuah berpihak kepada pasukan Malaysia dengan kemenangan 3 - 0 yang sangat membanggakan berikutan penyokong kedua-dua seteru ketat pasukan bola sepak itu sangat-sangat mengharapkan kemenangan pasukan mereka bagi merangkul gelaran juara sekaligus menggondol piala yang ditawarkan.

Apapun tahniah kepada pasukan Malaysia, wa caya sama lu! Main ala-ala mat saleh tu he he he...




ReJaM©"Tahniah pasukan Malaysia, tahniah tahniah tahniah"

7 comments

go Malaysia go

http://rsvpanda.blogspot.com

adoi rugi gila x p bukit jalil !! arghh~

tahniah kepada pasukan MALAYSIA....
sronok sgt2!!!!!!

Kepada rakyat indonesia dan malaysia,.. bola ialah sukan yang menyehatkan. Takde guna korang maki hamun sesama kita, kita neh sesama manusia,berjiran, adalah baik utk saling hormat menghormati. Sukan bukan alat utk memecahbelahkan manusia, dan kalau kalah kena terima la..dan yg menang jgn la poyo sgt...

aku suka milosuam ulas ttg game semalam..x emosi mcm sesetgh org..
pasai bola nak maki hamun..nak gaduh2..mcm budak2..

Jangan salahkan indonesia kalau maki Malaysia..
memang patut malaysia kena maki sebab perangai pak2 menteri malaysia macam anak anak haram semuanya...!!

Ada ka patut Menteri UMNO rogol amah indonesia..
Puk* M*k Punya UMNO...

Saudara seagama kita dari indonesia datang sini vari rezki yang halal pemimpin UMNO rogal sesuaka hati..

Sebabkan nafsu BABI Pemimpin2 UMNO habis negara kita kena tempiasnya.. mmg sifat binatang pemimpin2 UMNO ni..
Patutlah takut nak laksana kan Hudud..


EmoticonEmoticon