Tuesday

Ketua Menteri makan nasi bungkus je ke?




Itu dia gambar Ketua Menteri Pulau Pinang sedang makan nasi bungkus semasa konvensyen DAP baru-baru ini. Inilah dia wajah Ketua Menteri yang digembar-gemburkan sebagai anti-Islam oleh penyokong UMNO dan Barisan Nasional. Inilah dia wajah pemimpin Pakatan Rakyat yang dikatakan telah menyelewengkan jutaan ringgit duit rakyat. Inilah juga pemimpin Pakatan Rakyat yang dikatakan anti-Melayu.



ReJaM© "Takkan hidangan VIP pun takda dalam konvesyen DAP?"

33 comments

bia la dia nk mkn nasi bungkus..x suma leader gila kuasa, suma nk vvip je

lol.....

lemahnya.Ini pun ko boleh percaya? Tanya le dia berapa kos rumah yang dia tinggal sekarang.Pegi le tanya.Setakat lakonan nasi bungkus ni....siap makan depan orang ramai lagi..apa tujuannya?

LOL~

Anonymous | December 13, 2010 10:33 PM
betul tu..tanyalah khir toyol dia ghumah brapa tingkat
tanyalah khir toyol brapa byk gigi dia dah cabut smp mampu jadi millionaire senang2

ekekekek

bahlolll

belakon ko cakap?
sanngun ke bapak2 dari BN nak belakon cegini??????

ini barulah namanya pemimpin berjiwa rakyat.
memerintah pun ikut Islam.
bukan nya macam orang yang mengaku Islam, melayu pulak tu..
tapi sebenarnya anti-Islam..

semoga Allah memberi hidayah kepada LGE untuk memeluk Islam,
ameen..insya-Allah..

dengan izin ALLAH, segalanya mungkin.

tbaik la comment atas nie !!
kalau bjiwa rakyat n hidup mrendah diri x de nk makan depan camera de?
jgn cetek pmikiran n mudah tpedaya ngn pe yg nampak je..
buka mata skit,
n x penah tpk nape pemimpin nk dok blakang?
ade jawapan?
SENGAL + BANGAP SGT!! (:

Ha itu dia mentaliti orang UMNO! Pemimpin mesti duduk depan tak boleh duduk belakang! Kah kah kah....
Pemimpin UMNO mesti duduk meja VIP!
Kah kah kah....

UMNO yang bodoh, kalau LGE ni masuk Islam pun nescaya
mereka akan kata LGE berlakon!
Otak letak dalam dubur...
Penyokong tegar saiful dubur kah kah kah...

Wahai penyokong UMNO yg bodoh (Sebab aku bijak)
Adakah LGE buat rumah mahal-mahal sebab dia rompak
duit rakyat? Jawapannya tidak! Sebab rumah dia dah siap awal
sebelum jadi Ketua Menteri lagi!

Tapi sedarlah Yang merompak duit rakyat
dan makan rasuah adalah si Doktor gigi pencuri itu!
Yang namanya pun macam keluarga Syaitan "TOYOL"

Hati-hati TOYOL mungkin menyerang anda!

aduhh...ni la yg aku fed up org kite ni...gadoh sebab org lain..siap memaki-maki lg..aduhaii saudara2 ku..

pilihan dia nak makan nasi bungkus. tapi mentaliti kita YB adalah Yang Berhormat. Sebab tu kita hormat YB ni lebih dari segala2. Padahal YB tu konotasi bagi Yang Berkhidmat. Kalau berkhidmat barulah dapat kehormatan dari orang ramai macam LGE ni.

So, kepada penyokong UMNgOk tegar, pastikan niat dan halatuju kita bukan kerana YB berhormat yang tak buat khidmat kat masyarakat langsung, bahkan nak kayakan kroni je.

UMNO= mandul=makan babi=makan rasuah=syaitan!!melayu UMNO bagi anak bini makan duit rasuah..

wahai hamba Allah sekelian. jangan la terlalu menghina sesama manusia. kita semua adalah sama. x kisah laa LGE berlakon atau x.
tapi pastikan pemimpin kita amanah,adil, dan bijaksana. jangan bazirkan harta rakyat. suara rakyat suara keramat.

Kalau LGE ini dikatakan berlakon,
Mari kita suruh YB UMNO dan BN supaya
berlakon beramai-ramai makan nasi bungkus
maka hidangan VIP pada konvensyen Parti
boleh dimansuhkan, maka kuranglah
pembaziran!

Yang menaikkan suma ni..jurugambar.. x kirala dia makan ke, bt apa ke, kl dia nk mkn nasi bungkus.. biarla, lakonan pe pula.. lain kalau LGE mkn nasi bungkus.. minta cameraman ambil gmbr.. dia punya pasalla..tkkn nk makan pun nk kena lari dari cameraman.. inipun nk jadi isu.. xhbs2 sifat dengki tu.. yg komen2 ni nilai la diri sedara.. brpa banyk kebaikan dari keburukkan dlm diri tu.. Husnuzzonla..

HAHAHA KORUNK NAMPAK LGE JE MKN NASI BUNGKUS~ YG DOK BLAKANG SKALI KAT DINDING PON MKN NASI BUNGKUS GAK~ HAHAHAHA

JGN SANGKA MKN NASI BUNGKUS TU CIKAI~ RESTORAN CHILIS PON BUNGKUS MAKANAN DLM BEKAS TUH PE~

anon @ 11.44pm, pernah ke restoran chilis bungkus mkanan dlm palstik? tolong bagi bukti restoran chilis bungkus dlm plastik! untuk siasatan. t.kasih.

bodoh sesiapa yang cakap ini lakonan depan kamera. kalau aku nak berlakon depan kamera pun dah lama aku tolong siarkan dalam TV3 macam najik! haha

dah orang pukul gambar, nak buat macam mana. tolol

apa masalahnya makan nasi bungkus?benda kecik nak jadikan isu.pastu komen macam sorang2 hebat.kecoh je lebih.

sengal jugak komen yg kata die makan depan kamera.
ko tau tak kamera tu tak statik?
mmg keje kamera la utk kejar gambar org.
ko nak die makan kat mana?
kat tangga?
kat toilet?
noob btul la.

ini lh baru dinamakan sebagai ketua...ketua merasa ape yg masyarakat rase...kalu UMNO lh kn...aq rse mereka ni dh terlebih mkn wet rakyat..ptut r asik nk bongkak sana sini...malu lh wei umno yg terdiri dr kalang org islam x dpt nk bgn kn islam dgn keihklasan...kite tgk negeri paktan rakyat yang berlandas kn islam...malah org bukan islam respect pakatan rakyat...kite tgk maju nya pulau pinang setelah dibangun kan oleh pakatan rakyat...NO Rasuah!!! =))- UMNO = Rasuah,masyarakat dibutan kan dengan 'ketuanan Melayu'...

LA~~~ MMG LA MKN KAT CHILIS KALO X ABEH KITE MINTAK BUNGKUS DIE BUNGKUS DLM PLASTIK POLESTERIN TUH~ CUBE KO PEGI~ NK BUKTI MENDE LAGI~ XKAN NK AK BLANJE LAK~ HAIYOOOO

UMNO CELAKA, UMNO BABI, UMNO NAJIS MUGHALAZAH, MAMPOS KO UMNO!!!!

ok lah tu LGE wat cm tu.tak ada lah nampak mghabiskn duit rakyat.kalau owg umno jahil sume tak sanggup buat mcm ni.malu ngan owg kalau nampak.owg umno ni tak sdar dah.pekung dah tbuka lg nk sorok2.1 hari nanti pasti kene laknat ni.anak bini diewang pn sama gak.janji puas,janji dpt.main sini main sana.

Kepada ....Anonymous | December 13, 2010 10:33 PM

Kalau kau kata dia berlakon...kurang-kurangnya LGE tak malu nak "berlakon" makan nasi bungkus depan orang ramai.
Apa kata kau suruh pemimpin2 BN kesayangan kau tu "berlakon" macam ni jugak. Makan nasi bungkus beramai-ramai semasa persidangan agung UMNO tahun depan? Amacam? Kalau seminggu semua perwakilan makan nasi bungkus...kurang2 nya 1/2 juta dapat dijimatkan!!!

duduk pn xde org nk apit2...biasa2 jer...emmm...bila tah nk tgk pemimpin hebat kiter tu mcm ni...xberjiwa rakyt lansum...huh...suh kita belanja berhemah...gaji kita ni pn stakat taik gigi dia jer...pandai sungguh berckp no....pastu nk ngutuk pemimpin lain...diri sendiri pn tarak betoiiii..haituuiiiihhhhhh

memang CELAKA pemimpin UMNGOK sekarang.. perabih duit rakyat je.. mcm BABI!!!!

aku dah mula pupuk semangat benci umno kat anak2 aku.

berlakon ke x yg penting menteri pown da buktikan die bole idup cara rakyat biasa..org dok cbok tanya sal kekayaan seseorg menteri 2..kalau korg nk tau, byk pemimpin yg mmg kaya sblom msuk politik lg..mcm Tan Sri Khalid Ibrahim..bekas CEO PNB..so nk heran pe umah die bertingkat2?

tulah.. bertapa BODOH dan BANGANG nya penyokong umno BABI.. kalau pemimpin UMNO BABI kaya tak pe.. tapi kalau pemimpin pakatan rakyat kaya raya mereka tuduh macam-macam.. padahal ramai dpd pemimpin pakatan rakyat adalah org kaya sebelum jd MB.. BODOH TAHAP MELAMPAU PUAK-PUAK PENYOKONG UMNO BABI!!!!

salam. byk btol aq tgk perkataan2 yg tak sepatutnya ada.

kalau pasal LGE tu makan nasik bunguks, biau la die mkn. aq rasa dlm gmbr tu sume org pun mkn nasik bungkus? jd takde isu la sebenarnya. janganlah gembar gemburkan berita yg kecil jd besar. ibarat menabur fitnah. Rasulullah pun pernah kata yg hari2 dekat dgn kiamat adalah hari2 yang penuh dengan fitnah dan penipuan.

*aq tak igt url aq la, minta maap sgt2.

bg yg mencarut2 pasal UMNO tu. aq fikir tak wajar la kan. kalau mereka2 berasal dari parti yg tujuannya menegakkan Islam, aq rasa mereka dah terpesong la dari matlamatnya. lg satu, apa pasal la nak bergaduh? Melayu sama Melayu pun nak gaduh? dah la tu, Islam sama Islam pun nak gaduh? Aduhai manusia. suka sangat berbalahan sesama sendiri.

TENGOK DAN FIKIR-FIKIRKAN LAH...

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1755081919587&oid=125074957541518&comments

Bagus Ketua Menteri seperti ni....tapi bagusnya lagi kalau Islam sesama Islam tak bermusuhan...1ISLAM bukan 1MALAYSIA..


EmoticonEmoticon