Thursday

Lelaki tua potong telinga kerana Indonesia kalah Piala AFF 2010?




Portal KOMPAS bola mendedahkan kedatangan seorang lelaki tua yang membawa air ajaib yang kononnya boleh memberikan kemenangan kepada Timnas Indonesia menentang Pasukan Kebangsaan Malaysia di Stadium Gelora Bung Karno malam tadi. Lelaki tua itu mendakwa air ajaib itu mampu membantu pasukan Indonesia memenangi perlawanan menentang pasukan Malaysia sekiranya disapu pada kaki pemain-pemain Indonesia.

Lelaki tua yang mengakui tidak mahu Indonesia kalah menentang Malaysia itu meminta kepada pihak berkuasa untuk berjumpa dengan pemain-pemain bola Timnas Indonesia untuk menyerahkan "air ajaib itu".


Malah lelaki tua itu juga sanggup bertaruh untuk memotong telinganya jika air ajaib itu tidak mampu memberikan manfaat di dalam membantu kemenangan kepada team bola sepak Indonesia. Apa pun, Indonesia tetap kalah. Tidak dapat dipastikan sama ada Timnas Indonesia sudah menyapu "air ajaib" si tua itu ataupun tidak.



ReJaM© "Sekiranya Timnas Indon telah menyapu air ajaib itu, maka lelaki tua itu mungkin terpaksa memotong telinganya kerana Indonesia sudah kalah... "

22 comments

Indon tetap menang 2 - 1. Betullah apa yang orang tua tu ramalkan.

malaysia mmg layak menang malam td..

selamat telinga atuk...

Pak Kyi tu sedara saya... mai jumpa di Tenang labis...masa PRK

indon menang kat situ je.. tapi kalah keseluruhan nya...

x yah 1awan pon dah menang..

sapa ada contact no wak nie???
ak nak mintak skit sapu kat kaki...
nak tendang muka boss ak...

klu nak potong telinga , jgn lupa wat sup serati telinga cap indo-thai

Saya pun ada air ajaib yang boleh buncitkan perut orang ...kah..kah...kah

x pyh la potong telinga....wt solat hajat pon dh ckup....
ni semua kehendak Allah....

kesian wak tu..umo dah 94,tp masih dok percaya pada benda2 syirik,nauzubillah...

haha aku suka post ni

indon mng gak mlm tu..slamat la org tue tu..

@1Crony : btul lah tu!menang ,tp menang kat GBK la.
tp kemenangan agregat jd milik kita lah~

huh... typical indognesial... pcaye sgt ngn bomoh2 hampeh nih.. nak mati da kamu atok oi..smayang udah la.. pe barang air2 sakti ajaib wat de hanjing tu sume.. mintak ngn Allah xnak.. tp pi mintak kat jin..ishh3..

ish..ish..taksubnye...hawat lah nak p potong telinga tu...
ni..depa dok kata malaysia guna dukun..la ni siapa yg guna dukun.. indonesia dah kalah...agak2 dah potong ka belum telinga orang tua tu..jum pi redah hospital ka...p cari ..bukan apa... mai nak bagi derma kat OKU tu...jangan marah hah....
..kulin72

macam air oren je...haha

ish3....parok la pokcik nih...cayo lg ko bnda2 tahyul....

di indonesia mmg tkenal ngan ilmu pelik2 nih..

indonesia mmg mng, tp kalah....hehe

Sah... lelaki tua itu sudah pun memotong sebelah telinganya tetapi beberapa pakar jahit dari Kedai Jahit Ah Kow telah berjaya menjahit semula telinga beliau. Cuma yang menyedihkan, pakar-pakar jahit tersebut telah tersalah menjahit telinga tadi di dahi orang tua tersebut... haru biru

bagi aku telinga tua tu,aku nk wat umpan mcing kt kolam aji nawi..agak2 patin mkn tak?


EmoticonEmoticon