Friday

Menteri Malaysia lebih kebal dari Presiden Israel?



Satu dunia tahu betapa jahat, kejam, dan kurang hajarnya bangsa yahudi yang mendirikan negara Israel hasil dari rompakan tanah-tanah penduduk palestin. Bangsa yang penuh muslihat ini dilihat sebagai penuh dengan muslihat dan tipu daya serta konspirasi. Baru-baru ini bekas Presiden Israel, Moshe Katsav telah dijatuhi hukuman penjara selama 4 tahun atas kesalahan rogol yang dilakukannya semasa masih memegang jawatan Presiden Israel.

Presiden Israel itu telah didesak untuk meletak jawatan kerana tuduhan rogol yang dikenakan ke atasnya oleh dua orang wanita. Dia akur dan terpaksa melepaskan jawatan orang nombor satu Israel. Akhirnya semalam, Presiden Israel ke lapan itu terpaksa merengkok di dalam penjara selama empat tahun apabila disabitkan atas kesalahan rogol yang dilakukannya.

Kalau dilihat di sini, Presiden negara Israel yang terkenal dengan kekejamannya, pembunuhannya, penipuan dan muslihatnya, ini pun tidak kebal daripada undang-undang negara. Tetapi di Malaysia, ada pemimpin yang didedahkan melakukan kes rogol, mampu bersenang lenang, tersenyum sambil menonton TV bersama keluarga.Bukan sahaja tidak menerima hukuman, siasatan pun tidak dilakukan.

Nampaknya begitu kebal menteri di Malaysia ini. Presiden Amerika Syarikat dahulu pun terpaksa meletak jawatan kerana skandal seksnya didedahkan. Ini negara apa? Negara gila! Siasatan pun tiada, apa pun tiada, nampaknya menteri lebih kebal dari sultan.


ReJaM© "Ini negara cap ayam ka? Zimbabwe pun lagi baguslah ini macam!"

25 comments

menyampahlah dgn kerajaan mcm ni...
orang salah pun nak lindung...

Negara ni siapa yang perintah?!!
DS Najib Perintah ka, ReJaM yang perintah?!!!
Duduk diam-diam sudahla... banyak bunyik
plak tuan blog ni!!!!

duk diam cmne? nk tggu kne suap taik baru nk seda?? bongok tol org umngok nie..mst makan taik!

PRK13 nanti tau la...

Pembangkang ni puak-puak bodoh!
Tak tahu bersyukur...
Kalau tak suka menteri korang keluarlah dari
Malaysia ni!!!! bodoh!!! Bebal!!!
Pembangkang ni patut diharamkan terus
dari Malaysia!!!!

Pemuda UMNO, N9

malaysia ni bapak ko pnya ker ???

kan aku dah banyak kali cakap... UMNO lebh teruk dari yahudi... yahudi pun dia tolong bangsa sendiri.. umno jual bangsa sendiri

pemudo UMNO,N9 berkata,"malaysia ni bapak aku y pnye..ko pe hal.?najib 2 bapak ak...ari2 ak jilat bontot die...bez wo rse taik die.."

hakhakhakhak...
bodoh nye org y sokong umngok ni...
super duper bodoh!

Pemuda UMNO, N9 IQ rendah delete 31 December 2010 at 22:53

memang mentaliti Pemuda UMNO, N9 adalah tergolong di dalam IQ yang rendah..sekian terima kasih

apehal babi sangat lah pemuda umno ni...
kalau dah bodoh 2, diam-diam je lah..
kalau dah bangang 2, bangang sorang-sorang dah lah..

ini negara demokrasi lah lahanat...
jangan tunjuk sangat ko ni buta sejarah..
makin terserlah pulak kebodohan ko nanti...
memang semua pemuda UMNO cam pukimak ni ke...

Pemuda UMNO, N9 pdan muka ko kena serang. jgn kuar statemant yg bodo lah kawan. sesia ko makan bodo.

pasalpolitikpownkecoh bin baikpergisuraupegimengajial-quran delete 31 December 2010 at 23:22

aq rase orang yang fanatik sangat sampai sanggup mengutuk menghina orang lain sampai tak ingat apa yang islam ajar lagi teruk. duk gadoh sana duk gaduh sini wat apa? apa yang kita dapat? dosa ada la~~ cakap orang tu bodoh la, orang ni bodoh la,, kalo solat dah sempurna, dah yakin masuk syurga boleh la cakap macam tu kat orang lain!!!

erm,,org2 muda skrng ni mmg byk xtau ape sbnrnye yg da jd ngn krajaan kite,, ape yg BN bg trime je bulat2,, ye,mmg btol kite spatotnye bersyukur dgn ape yg ade skrng,, tp sbnrnye kite sbg rakyat boleh dpt lebih dr ape yg ade skrng,, tp syg,duit2 rakyat tu da d mkn oleh org2 BN,,khasnye bini najib tu,,

Xpe... dye lpas kat dnia...
kat Akhirat, baru dye tahu.
HAKIM kat situ lagi b'kuasa tau...
hukumannye lagi dasyat...
mase tu anggota badan dye jadi SAKSI...

Sebenarnya menteri-menteri diMalaysia ini pengecut,ada sorang tu disapina untuk hadir kemahkamah pun terus jatuh sakit.Inilah wajah-wajah pemimpin kita.Mantan-mantan perasuah dan perogol diangkat jadi pengerusi-pengerusi badan berkanun yang mempunyai aset berbilion ringgit.Aku yakin puak-puak ini akan sondol dan gomoi serta selangkung habis khazanah negara.Depa sikit tak hirau perasaan rakyat jelata.Ketua hakim negara bekas peguam UMNO merangkap AJK disiplin UMNO,semua kepala dikementerian mesti penyokong UMNO, jika tidak walaupun prestasi bagus dan berintegriti pasti akan jadi pegawai meja sahaja.Jika ahli UMNO atau BN perangai buruk pun akan diangkat jadi Bos dan sebagainya.Dulu Dato JJ mabuk dan raba bontot bini orang,buat kes kemudian settle luar mahkamah,diangakt jadi duta bertaraf menteri,jika kita orang biasa pasti merengkok dipenjara dan disebat.Inilah reality kehidupan dimalaysia yang berkuasa dan ada wang banyak, boleh mencatur hukuman,Kes correct-correct dulu tamat sebab melibatkan pimpinan tertinggi negara dan la nie sipelaku bebas keluar masuk mahkamah,macam mahkamah ayah dia.Sepatutnya dia ni dah patut dilucutkan sijil amalan guamannya,tapi apakan daya kebelnya dengan birokrat amat kebal dan tak boleh disentuh,beliau banyak menyimpan rahsia pimpinan negara,nanti disalurkan ke wikileaks habis punah ranah negara.Dia mampu blackmail beberapa orang pemimpin,sebab itu beliau terlepas begitu sahaja.Satu negara diperbodohkannya daripada Raja sehingga kerakyat jelata.

kita gaduh wat apa? dapat dosa ja,, biaq la dorang duk senang,akhirat susah! delete 1 January 2011 at 02:16

baem ali | December 31, 2010 6:10 AM
duk diam cmne? nk tggu kne suap taik baru nk seda?? bongok tol org umngok nie..mst makan taik!
Anonymous | December 31, 2010 6:14 AM

PRK13 nanti tau la...
Pemuda UMNO, N9 | December 31, 2010 6:20 AM
Pembangkang ni puak-puak bodoh!
Tak tahu bersyukur...
Kalau tak suka menteri korang keluarlah dari
Malaysia ni!!!! bodoh!!! Bebal!!!
Pembangkang ni patut diharamkan terus
dari Malaysia!!!!
gilo | December 31, 2010 6:43 AM
pemudo UMNO,N9 berkata,"malaysia ni bapak aku y pnye..ko pe hal.?najib 2 bapak ak...ari2 ak jilat bontot die...bez wo rse taik die.."hakhakhakhak...bodoh nye org y sokong umngok ni...super duper bodoh!

Pemuda UMNO, N9 IQ rendah | December 31, 2010 6:53 AM
memang mentaliti Pemuda UMNO, N9 adalah tergolong di dalam IQ yang rendah..sekian terima kasih

Anonymous | December 31, 2010 6:58 AM
apehal babi sangat lah pemuda umno ni...kalau dah bodoh 2, diam-diam je lah..kalau dah bangang 2, bangang sorang-sorang dah lah..ini negara demokrasi lah lahanat...jangan tunjuk sangat ko ni buta sejarah..makin terserlah pulak kebodohan ko nanti...memang semua pemuda UMNO cam pukimak ni ke...

Anonymous | December 31, 2010 7:10 AM
Pemuda UMNO, N9 pdan muka ko kena serang. jgn kuar statemant yg bodo lah kawan. sesia ko makan bodo.

pasalpolitikpownkecoh bin baikpergisuraupegimengajial-quran |

Anonymous | December 31, 2010 7:50 AM

erm,,org2 muda skrng ni mmg byk xtau ape sbnrnye yg da jd ngn krajaan kite,, ape yg BN bg trime je bulat2,, ye,mmg btol kite spatotnye bersyukur dgn ape yg ade skrng,, tp sbnrnye kite sbg rakyat boleh dpt lebih dr ape yg ade skrng,, tp syg,duit2 rakyat tu da d mkn oleh org2 BN,,khasnye bini najib tu,,


melor45 | December 31, 2010 8:50 AM
Sebenarnya menteri-menteri diMalaysia ini pengecut,ada sorang tu disapina untuk hadir kemahkamah pun terus jatuh sakit.Inilah wajah-wajah pemimpin kita.Mantan-mantan perasuah dan perogol diangkat jadi pengerusi-pengerusi badan berkanun yang mempunyai aset berbilion ringgit.Aku yakin puak-puak ini akan sondol dan gomoi serta selangkung habis khazanah negara.Depa sikit tak hirau perasaan rakyat jelata.Ketua hakim negara bekas peguam UMNO merangkap AJK disiplin UMNO,semua kepala dikementerian mesti penyokong UMNO, jika tidak walaupun prestasi bagus dan berintegriti pasti akan jadi pegawai meja sahaja.Jika ahli UMNO atau BN perangai buruk pun akan diangkat jadi Bos dan sebagainya.Dulu Dato JJ mabuk dan raba bontot bini orang,buat kes kemudian settle luar mahkamah,diangakt jadi duta bertaraf menteri,jika kita orang biasa pasti merengkok dipenjara dan disebat.Inilah reality kehidupan dimalaysia yang berkuasa dan ada wang banyak, boleh mencatur hukuman,Kes correct-correct dulu tamat sebab melibatkan pimpinan tertinggi negara dan la nie sipelaku bebas keluar masuk mahkamah,macam mahkamah ayah dia.Sepatutnya dia ni dah patut dilucutkan sijil amalan guamannya,tapi apakan daya kebelnya dengan birokrat amat kebal dan tak boleh disentuh,beliau banyak menyimpan rahsia pimpinan negara,nanti disalurkan ke wikileaks habis punah ranah negara.Dia mampu blackmail beberapa orang pemimpin,sebab itu beliau terlepas begitu sahaja.Satu negara diperbodohkannya daripada Raja sehingga kerakyat jelata.


MACAM NI KE KOMEN ORANG ISLAM YANG MENYOKONG PAS?!!! keluar perkataan yang x senonoh~ memalu kan aku je~~ cuba la berhemah sikit~

pasalpolitikpownkecoh bin baikpergisuraupegimengajial-quran delete 1 January 2011 at 02:20

gilo | December 31, 2010 6:43 AM

pemudo UMNO,N9 berkata,"malaysia ni bapak aku y pnye..ko pe hal.?najib 2 bapak ak...ari2 ak jilat bontot die...bez wo rse taik die.."

hakhakhakhak...
bodoh nye org y sokong umngok ni...
super duper bodoh!
Anonymous | December 31, 2010 6:58 AM

apehal babi sangat lah pemuda umno ni...
kalau dah bodoh 2, diam-diam je lah..
kalau dah bangang 2, bangang sorang-sorang dah lah..

ini negara demokrasi lah lahanat...
jangan tunjuk sangat ko ni buta sejarah..
makin terserlah pulak kebodohan ko nanti...
memang semua pemuda UMNO cam pukimak ni ke...

Anonymous | December 31, 2010 7:10 AM

Pemuda UMNO, N9 pdan muka ko kena serang. jgn kuar statemant yg bodo lah kawan. sesia ko makan bodo.

MACAM NI KE YANG MENYOKONG PARTI YANG MEMPERJUANGKAN ISLAM-PAS?!! KELUAR PERKATAAN YANG X SENONOH!! MEMAMLUKAN ORANG PAS JE! KALO TUK GURU TENGOK NI POWN DIE SEDIH KORANG TAU X!

pemuda n9 ko ni malukan aku la......aku org n9 pun x mcm ko.....Tuhan aku cakap jika pemimpin tidak adil dan tidak mengikut Al-Quran sebagai perundangan akan menempah neraka.....Tuhan ko kata apa pula....tak pun ko tanya la Pm Najib untuk jawab tuhan dia kata apa pula.....

Korang tak usah layan lah Pemuda UMMNO bodoh aka perogol bersiri ni..buang karen je hujah cam budak djh 1...otak penuh taikkk!!

ko ingat ape pembangkang harus diharam kan?begok....sume negara lam dunia ade pembangkang...kalu ko bodoh sgt ko tu patt duk lam hutan....

anna matovani , kontoloyo
brengsit malingsian dok ketuodin puok ke
gilo

ape yang kau merepek ni
selamat tinggal umnot

pemuda umno n9
kome ni rasanya anak dari bapak dan mak khinzir...atau babi...satu family adalah babi/...darah babi..daging babi..najis berat kamu tu...

aku anak babi..aku anak babi..aku anak babi.
aku anak babi..aku anak babi..aku anak babi.
aku anak babi..aku anak babi..aku anak babi.

aku anak babi..aku anak babi..aku anak babi.
aku anak babi..aku anak babi..aku anak babi.
aku anak babi..aku anak babi..aku anak babi.

aku anak babi..aku anak babi..aku anak babi.
aku anak babi..aku anak babi..aku anak babi.
aku anak babi..aku anak babi..aku anak babi.


EmoticonEmoticon