MP bersenam di masjid Imam Hadhari sudah marah!



Bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah, atau lebih dikenali dengan nama manjanya 'Pak Lah' hari ini menasihatkan semua pihak berhubung laporan Utusan Malaysia sebelum itu yang membidas perbuatan Ahli Parlimen Serdang bukan Islam yang masuk ke perkarangan masjid membuat aktiviti senam aerobik bersama jemaah masjid. Beliau menasihatkan pihak yang terlibat agar lebih sensitif terhadap isu-isu yang boleh mendatangkan perkara negatif.

"Apa juga hal-hal yang menyentuh soal agama termasuk kegiatan-kegiatan di rumah-rumah ibadat, kita perlu ada kefahaman dan bersikap ambil berat perkara-perkara yang boleh mengundang keadaan yang tidak baik." kata bekas Perdana Menteri merangkap imam hadhari itu.


ReJaM© tak ada sebarang masaalah dengan kenyataan dan nasihat ini. Betul lah tu, kita memang harus lebih sensitif supaya tidak timbul isu negatif dan kontroversi. Kerana itulah 'Pak Lah' sentiasa bersikap sensitif, maka tiadalah kontroversi yang pernah dikaitkan dengan beliau sepanjang menjadi Perdana Menteri dahulu.





ReJaM© "Hidup Pak Lah, Hidup Pak Lah... kah kah kah..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan