Tuan Guru Nik Aziz sakit kuat!


Berita ini diperolehi dari jaringan blogger pro UMNO dan Barisan Nasional. Blogger-blogger ini sepakat menyebarkan berita yang mengatakan Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat di dalam keadaan sakit tenat sejak malam tadi. Beliau dikatakan dibawa menaikki ambulan ke hospital malam tadi dari rumah beliau akibat sesak nafas.

Apa pun berita ini belum dapat dipastikan lagi kerana belum ada lagi kenyataan rasmi dikeluarkan oleh mana-mana akhbar. Dari pengamatan ReJaM© berita ini berpunca dari blog Malaysia Instict, dan disebarkan oleh jaringan blogger-blogger pro UMNO dan Barisan Nasional.


ReJaM© "Apapun, sekiranya berita ini benar, kita doakan semoga Tuan Guru cepat sembuh!"

10 Comments

  1. SEMOGA PANJANG UMUR TUAN GURU.....AMIN...

    ReplyDelete
  2. doakan kesihatan tok guru semoga sihat sejahtera...amin

    ReplyDelete
  3. BERITA SAHIH... laporan blogger Umno itu adalah satu pembohongan sama sekali. Saya dah buat pengesahan dgn pihak Driver Tok Guru, Pegawai Khas beliau, serta Pihak Hospital... Tok Guru sedang berehat di rumah akibat sakit pinggang SAHAJA.

    Go to Hell Umno.. hangpa mg laknat..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...semoga Allah panjangkan usia Tok Guru..untuk terus memerintah Kelantan dan Malaysia selepas PRU13 ini.

    Allahuakbar x 3!!!

    ReplyDelete
  5. semoga Allah panjangkan umor tuan guru, semoga tuan guru dapat menjadi perdana menteri...

    ReplyDelete
  6. itulah akibat terlalu lama simpan kesumat kat BN.meletop juga akhirnya. sanggup kejasama dgn DAP.insaf2 la....atau biarkan hj hadi uruskan kerjasama.yg untung melayu...abis cerita;

    ReplyDelete
  7. apabila pencacai umngok bermesyuarat.. mereka akan membuat garis panduan cara fitnah yang lebih taik agar mereka dapat meneruskan tempahan ke neraka jahanam..

    ReplyDelete
  8. john doe
    siapa yg boleh menjadi pemipin sezuhud tg niz aziz?
    adakah didalam Um|No ade pemipin sebegini?
    nk hentam org je Um|No ny..
    ALLAHUAKBAR,ALLAHUAKBAR,ALLAHUAKBAR..
    for B|N fanz means ALLAHUAKBAR is ALLAH MAHA BESAR..
    bkn org laungkan ALLAHUAKBAR semata2 utk certain issue..
    pk2kn laaa :D

    ReplyDelete
  9. umno mmg banyak pemfitnah2 yg pro...semoga Allah melaknat mereka2 yg gemar membuat fitnah...mari kita jatuhkan parti yg penuh ngan org fasiq lagi bertopengkan yahudi nie...Allahuakbar....

    ReplyDelete
  10. allah kurniakan akal untk membezakan dgan makhluk yg laen..pandai2 la pikir...kalu kebatilan kat depan mata lagi nak disokong..apetah lagi andai kebenaran jadi kat diri sndri pon seribu upaya akan cuba menyangkal....

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan