Tuesday

Azwan Ali gelar Ummi Hafilda Puaka, penuh dosa dan najis




Selepas dubur Saiful Bukhari dilihat tidak mampu lagi untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim, Seorang yang sudah dikenali ramai sebagai pelacur kelas atasan, Ummi Hafilda pula digunakan untuk menyerang Anwar Ibrahim.

Pelacur yang mengaku mahu menyelamatkan Malaysia dari Pakatan Rakyat ini telah memfailkan saman berjumlah Rm 700 juta kepada Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Wan Azizah, Karpal dan PAS.

Namun begitu tindakannya itu telah mengundang kutukan daripada adiknya sendiri yang merupakan pelakon dan pengacara Azwan Ali yang disiarkan melalui laman microblogging Twitter beliau.



Azwan Ali jelas sekali mengetahui perbuatan kakaknya yang sering terlibat dengan skandal menteri dan orang atasan. Malah bekas teman lelaki Ummi Hafilda mengakui di mahkamah bahawa mereka pernah melakukan zina.

Akhirnya perempuan bernama Ummi Hafilda hanya mampu untuk memalukan dirinya sahaja selain membuka sejarah maksiat dan noda yang dilakukan dahulu.


Lagi cerita selanjutnya di Ameno World

ReJaM© "Inilah talian hayat kerajaan untuk menyelamatkan Malaysia kah kah kah..."

7 comments

Ini harapan UMNO nak selamatkan Malaysia?
Perempuan Pelacur jadi harapan UMNO?
kah kah kah...

x heran la kalau pelacur nie pon umno amek...
kj tuh terang2 kene tangkap rasuah, amek jugak malah menyalak2 bercakap nak banteras rasuah...baru2 nie isa samad tuh...terang2 rasuah, amno pon amek gak berucap kat tenang...ckp cam dia tuh x penah buat salah...hahaha...umno nie semua yg haram dah jadik halal skang..asal boleh menang ape pon boleh...

kalau ye pon kau bersalah x payah nak saman2 org! bodoh!

Dimana 40 penyamun...ooppss..ulamak umno maksud hamba? Mengapa disuruh pontianak sekor ni buat kerja fasik semula? Siapa dia nk sibuk kes Anwar? Dia pernah kena liwat ke, atau cemburu kerana tidak 'merasa' diliwat mcm saifool?

apakah mereka itu berebut2 mahukan 'berkat' anu anwar yg menjadi idola mereka selama ini? beriya2 menyibukkan diri hendak juga jumpa anwar. satu2 cara nk jumpa menatap wajah hero kesayangan pontianak tu ialah dgn mengheret anwar ke mahkamah....see u in court my love!

menurut beberapa sumber dia pun rela(berbayar kot) kena liwat bahagian depan oleh beberapa vip2...malah pernh kena belasah dgn isteri peninju mike tyson malaysia, selepas kantoi kerana merelakan diri di'tinju' oleh mike tysaon tu sendiri.

hutang sana sini..marahkan Anwar dan Azmin sebb takleh nk jadi kroni utk dpt projek.

Umno menggunakan segala macam jenis pontianak hantu jembalang dan puaka utk berdepan dgn PR dan Anwar. Dalang2 dgn muka 'baik' dalam tv3/4 konon tidak tahu menahu pasal hantu belaan mereka itu.

maka buatla muka seposen seolah2 hero membela rakyat. pontianak dan hantu2 yg haus darah dan najis ini pun buatla kerja2 lama yg membuang masa rakyat.

Dalam umno...ada 3 makanan mereka....VHS..ingat tak? violent horror sex

ada keikhlasan dalam wajah umi yg aku tgk.

masa anwar dalam kerajaan bukan main lagi mat sabu melabel anwar sebagai anwar al juburi.

Dalam PRU113 nanti para pengundi akan terjemahkan!! Jangan bimbang. Mereka yang menyokong UBN tu terheret sama dalam kancah munafik.


EmoticonEmoticon