Thursday

Blogger pakatan, tuan guru ajak makan jom!


Semua blogger pro Pakatan Rakyat diminta mendaftarkan diri dengan menghantar emel kepada alamat editorxkutif@yahoo.com.my kelolaan Pengarang Berita Harakah, Tarmizi Mohd Jam untuk mendapatkan pas masuk.

Pendaftaran haruslah disertakan dengan nama penuh dan nama blog yang sedang beroperasi.

"Kita akan adakan mesyuarat terakhir pada 10 Januari ini untuk menilai penyertaan.

"Kita mintak kepada blogger, paling lewat untuk pendaftaran adalah pada 9 Januari," kata Abdul Rahman.


ReJaM© "Mari-mari kita pergi makan..."

7 comments

aku risau umno akan gunakan ni sbg alat dan modal..

ni kena kawalan ketat nih.....

mesti ada 'musang berbulu ayam' yg daftar ni.. hati2 la sket

fuck PR...desperate...!!!

bukan desperate. kepala ko tu byk sgt di racun. byk sgt baca utusan meloya, berita hairan, tv3 suku dan media2 lain yg seangkatan. fitnah sana sini, rasuah sana sini, barang naik mcm2 hal. rakyat dah muak.

tak boleh ke buat perjumpaan macamana nak satukan melayu???

en zulfadzli haron...saya sokong pndapat anda tapi kalau satukan muslim lg bagus.milo suam pun kena jeling2la sikit tk kan semua pemimpin kerajaan tk betul.yang betul ye betul yang salah ye salah.nk kenal sape rejam tu ya...


EmoticonEmoticon