Bukti Marina Mahathir dalang sebalik kelab Gay Malaysia



Satu laporan yang agak mengejutkan disiarkan oleh Akhbar Utusan Malaysia hari ini tentang pendedahan tangan-tangan ghaib di sebalik kelab-kelab gay di Malaysia. Kelab-kelab gay di negara ini dikesan bergerak secara tersembunyi dan sukar dikesan malah dipercayai 'dilindungi' golongan orang kenamaan (VIP). Namun berita ini mungkin sekadar mengejutkan orang-orang kampung yang hanya memperolehi maklumat melalui TV3, TV1, TV2 dan Utusan Malaysia serta media-media lain milik kerajaan.

Petikan Utusan Malaysia: [Sumber]

Seperti 'tidak boleh disentuh', agensi penguat kuasa turut berhadapan cabaran menjalankan operasi di lokasi-lokasi panas yang dikenal pasti menjalankan aktiviti seks songsang.

Selain berselindung di sebalik premis urut, pusat hiburan, kelab gay telah lama wujud tetapi menggunakan nama persatuan atau pertubuhan yang sah.

Difahamkan, kebanyakan golongan gay terbabit terdiri daripada mereka yang berpendidikan tinggi, profesional, tokoh korporat dan selebriti.



Bagaikan "sudah terang lagi bersuluh" VIP yang melindungi kelab-kelab gay di Malaysia ini sudah jelas sekali dan diketahui umum. Salah seorang daripada mereka adalah anak perempuan kesayangan mantan Perdana Perdana Menteri Malaysia, Tun Mahathir yang bergelar Datin Paduka Marina Mahathir. Kelab gay ini bergerak aktif melalui sebuah persatuan yang menggelarkan diri mereka sebagai Seksualiti Merdeka. Anda boleh terus ke laman web persatuan laknat ini dan lihat sendiri siapa dalang kelab yang memperjuangkan gay dan lesbian ini.

Di bawah ini screenshot yang diperolehi daripada website kelab tersebut, sila klik untuk membesarkan imej.




ReJaM© "Kepada penyokong-penyokong gerombolan, tahniah kerana memilih untuk mendapat kemurkaan Allah"

10 Comments

  1. org alim,baik,rakyar,ulamak,umarak,kaya,miskin dan smua org islam ingat..... bencana dari allah... jika membiarkan perkara ini merebak dan balasan akan menimpa pada semua tak kira siapa

    ReplyDelete
  2. semuga dijauhkan segala bencana

    ReplyDelete
  3. Mereka mahukan Malaysia berubah untuk mereka dan menganggap menjadi sonsang bukanlah satu pilihan. Kejadian ini sudah lama berlaku namun, paling mengejutkan adalah apabila mereka berani tampil dengan begitu lancang di khalayak umum seolah mereka benar. Mengapa sekarang?

    ReplyDelete
  4. pasti ke dia menyokong? entah2 website tu maen pakai jer nama dia. aku pun leh edit gambar tu, pas tu letak nama dia konon2nya tu quotation dari marina.tak susah pun

    ReplyDelete
  5. annoy 6.22 pm
    kalau bukan dia pasti dah di saman le...
    memang buat benda tu mudah ..sapa sapa boleh buat tapi nape tak orang lain..macam yang rogol amah dia orang mention nama rais..nape tak nama najib ke..samy vellu ke...itu pun tak paham ke

    ReplyDelete
  6. sama2 brtaubat...samada pelakunya atau penulis blog ni jgn milo suam jadi milo basi lak.meh sama2 muasabah diri.ingin tau gak rejam ni mcm profesor serba tau lak.apa pun jom kita tglkan dulu cite2 ni..ramai2 baca zon fikir byk faedahnya...

    ReplyDelete
  7. SIS pertubuhan dianggotai vip tersebut adalah anjuran yahudi. membawa misi illuminati dalam menghancur Islam. bapanya kepala freemason perosak bangsa agama dan melayu. penasihat mereka APCO sudah tentunya. kerana APCO penghubung mereka dgn kuasa besar dunia didalangi illuminati yang dibelakang mereka semua pada hujjungnya adalah dajjal dan iblis laknatullah jua.

    bermula dgn kondom dan jarum percuma(duit rakyat sebenarnya), kini tidak heran bila menganjur kebebasan sex ala haiwan. tidak heran jg mengapa bapanya menjadi Bapa Fitnah(liwat) Negara. Bagaimana begitu berminat utk mengenakan tuduhan liwat iaitu sex luar tabii terhadap Anwar kalau dia sendiri tidak terdedah dan byk tahu mengenai kaedah perbuatan tersebut.

    Jijiknya aktiviti anak adalah juga cermin kepada jijiknya pemikiran kotor bapa yg tergamak mencanang liwat keseluruh negara. Mengapa dikatakan perhimpunan awam bukan budaya melayu bila merujuk pejuang reformasi? Apakah gay dan sex ala binatang ini budaya melayu?

    Sebagai penganjur sudah tentu beliaulah dulu yg terlibat dgn sex binatang ini. Mungkin ada disimpan mana2 clip videonya. Cari dan sebarkan.

    Bagaimana boleh senang2 mereka tahu maklumat peribadi pegawai penguatkuasa dan dapat menghubungi mereka dan sebaliknya mereka tidak dapat dijejaki? Bukankah ini kerja teknologi komunikasi dan pendedahan terhadap rahsia sulit kerajaan yang diberi hak(dan upah RM70J) kepada APCO untuk mengendalikannya?
    Dan APCO lah yg membantu mereka mendapatkan maklumat tersebut.

    Biarkan...bapa memfitnah Anwar dengan liwat, anak pula penganjur liwat dalam masyarakat. Pemfitnah akan terdedah kejahatan mereka sikit masa lagi. Senjata akan makan tuan. Kita akan tahu siapa sebenarnya yg cintakan liwat dan sex binatang ini.

    Agak2 apa jawatan Saifool dalam persatuan mereka ye? Sudah tentu tinggi jawatannya kan..kan.

    ReplyDelete
  8. Ya Allah hancurkanlah dalang di balik semua ni...moge Allah x turunkan bala kt malaysia...

    ReplyDelete
  9. boleh tunjukkan bukti yg lebih kukuh lg?
    supaya senang nak kaji sejauh mana mereka terlibat dalam hal nih.
    manalah tahu, mereka ni juga merupakan dalang2 iluminati dalam malaysia nih..

    ReplyDelete
  10. giler dunia skang trlalu bnyak cobaan. aku rasa teori2 konspirasi dajl dh realiti. apa ke syok nye jantan plk jantan. sblm bapak Moden tuduh timbalannye liwat dn sewaktu keberatannya, maka haruslah diperiksa hal dalaman keluarga dahulu. aku nk tahu jugak apa pndangan tun pd statemen anaknya.jika sahihla..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan