Wednesday

Calon PAS DUN Tenang dituduh lakukan zina



Sebaik sahaja Puan Normala Sudirman (gambar di atas), seorang bekas guru disahkan sebagai calon PAS di DUN Tenang untuk mewakili Parti Islam Se-Malaysia, ReJaM sudah menjangkakan bahawa calon ini pasti akan diburuk-burukkan oleh para blogger dan facebooker upahan untuk menjatuhkan kredibilitinya. Seperti biasa bila ada sahaja pilihan raya kecil, maka para blogger dan facebooker akan melakukan serangan peribadi calon-calon Pakatan Rakyat.

Inilah taktik yang sama berulang-ulang dilakukan kepada semua calon-calon Pakatan Rakyat sebelum ini. Calon PAS di Galas dituduh berzina dengan ibunya sendiri, sebelum itu hangat ADUN PAS Selingsing dituduh berzina dalam gerabak keretapi. Semasa Pilihan raya kecil Hulu Selangor Zaid Ibrahim dijatuhkan dengan isu arak.

Apabila melihatkan bahawa fitnah zina sebagai peluru yang cukup ampuh bagi para blogger dan facebooker di dalam menjatuhkan calon Pakatan Rakyat, kali ini, sekali lagi isu zina digunakan untuk menjatuhkan Puan Normala Sudirman, calon PAS DUN Tenang. Di bawah ini bukti Facebooker upahan sudah mula mencipta isu zina untuk menjatuhkan Calon PAS DUN Tenang [Facebook]. Sila klik untuk membesarkan image.





ReJaM© "Siapa sahaja yang menjadi calon PAS, maka secara tiba-tiba akan dituduh telah melakukan zina"

42 comments

Ish ish ish, tak sangka ye...
wajah cantik berseri calon PAS ni rupanya pernah berzina?
Ingat PAS ingat Zina....
Ingat PAS ingat zina....

heh..sapa owner Suara Dari Bumi tuh? Propaganda semata-mata

ingat UMNO ingat DUIT.. ingat UMNO ingat DUIT...AKU KAYA......AKU KAYA~ =P

Amno jual negara.. delete 19 January 2011 at 21:25

skandar?? tu jenis kuih ke??

tetibe aku nak gelak sat.kah kah kah...
ingat PAS ingat zina..pale hotak kau wat fitnah gini!aku ade nasihat tuk orang2 yang suka fitnah menfitnah ni.tak kira pembangkang atau kerajaan.ingat sampai mampus!

ingat MATI ingat ALLAH!!
ingat MATI ingat ALLAH!!

ingat DOSA ingat NERAKA!!
ingat DOSA ingat NERAKA!!

ingat AKHIRAT ingat SYURGA!!
ingat AKHIRAT ingat SYURGA!!

Siti Aisyah r.a pun pernah dituduh berzina.. siapa yg sebar dah tentu masuk neraka.. yg solat pun masuk neraka inikan pula yg tukang fitnah.. aduii.. camne nak ajar dah tak tahu orang UMNO ni...

Ingat UMNO ingat beruk
Ingat beruk ingat Khairy Jamaluddin
Ingat Khairy ingat UMNO
Ingat UMNO ingat BENGAP
UMNO semakin BENGAP

kah..kah..kah
kah..kah..kah
kah..kah..kah

Salam, Semoga org yg menyokong fitnah ini,di buka pintu hatinya & sedar tentang dosa besar memfitnah org. Fitnah memfitnah zaman sekarang tanda nya kiamat sudah hampir. Bertaubat lah sementara masih ada waktu. Mati bila2 masa boleh di jemput. hentikan lah membuat dosa. tak perlu menyebar fitnah utk membela kerajaan yg corrupt. Dalam islam tidak di ajar sedemikian. Hidup Islam!.

استغفرالله العظيم
sanggup memfitnah org yg baik seperti Cikgu Mala....ko ni Islam ke kafir laknatullah?bawak2 la bertaubat.....dunia dh nk kiamat..jgn smpai kita mati x sempat nk bertaubat....dalam surah Al-Baqarah Allah dah kata, fitnah itu... dosanya lbh bsr drpd membunuh....Ya Allah, berikanlah hidayah kpd pemfitnah2 tu.......aminn

eh2x...taktik lapuk...suka2 kata org berzina...sengal!!
besar dosanye kalo tuduh perempuan baik melakukan zina kalau xde bukti yg sahih yg cukup saksi2 nyer...sengal

pemuda umno mmg sengal samalah mcm ketuanye sekali...

ade bukti ke nak mngatakn dye b'zina...?

kita dikurniakan akal..guna akal untuk berfikir.seringkali diperbodohkan umno,beginilah jadinya..fitnah dah menjadi nafas,darah daging puak hangpa.upah seringit sampai tahi permimpin umno hangpa jilat..

Fitnah?????...zaman skg mmg camni....mner2 ader.....nak dapt sesuatu....difitnahnya org tu???memang x reti fikir...cuber if wife or family kene fitnah camtu????....rase x??

tu membuktikan penyokong UMNO tersebut tidak mengendahkan pengajaran Al-Qur'an ...

(وَمَن يَعۡشُ عَن ذِكۡرِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ نُقَيِّضۡ لَهُ ۥ شَيۡطَـٰنً۬ا فَهُوَ لَهُ ۥ قَرِينٌ۬ (٣٦
”Dan sesiapa yang tidak mengendahkan pengajaran (Al-Quran yang diturunkan oleh Allah) Yang maha Pemurah, Kami akan adakan baginya Syaitan (yang menghasut dan menyesatkannya), lalu menjadilah Syaitan itu temannya yang tidak renggang daripadanya." [Surah Al-Zukhruf : 36.]

andai kata si penabur fitnah ni mati esok atau lusa...apalah nasib dia kat alam barzakh nanti ek!!! Rupanya si penabur fitnah 'suara dari bumi/kubur' ni yg asyik ingat zina dan maksiat. Dasar otak berkarat..kalau iyer oun nak berkempen, menulislah dgn ilmiah, berprinsip dan bertamadun...ini bercakap mcm org tak ada akal....

ORANG UMNO(SUARA DARI BUMI) JANGAN SENANG DUDUK.

ALLAH S.W.T BERFIRMAN :
[4]
Dan orang-orang yang melemparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat; dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang-orang yang fasik; -
[5]
Kecuali orang-orang yang bertaubat sesudah itu (dari kesalahannya yang tersebut) serta memperbaiki amalannya, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.

Surah An-Nur (Ayat 4-5)

klau nk brcakap biarlah brdasarkan fakta dan bukti...dosa yg ada tak tertanggung..kau tambah lg dgn fitnah mcm ni..azab la ko esok dlm kubo..den x dapek nk nolong do...

tuduhan berzina tanpa dibuktikan dgn 4 org saksi boleh dikenakan Qazaf 80 kali sebatan, dan segala kesaksiannya ditolak selama2nya.....

"And those who accuse chaste women, and produce not four witnesses, flog them with eighty stripes, and reject their testimony forever. They indeed are theFaasiqoon (liars, rebellious, disobedient to Allaah)”

[an-Nur 24:4]

mereka ni sah tak sekolah agama atau tak belajar agama. diorang tahu tak hukum qazaf?? menuduh zina tanpa bukti terhadap orang2 baik.. hukuman dia 80x sebatan. 4/5 daripada hukuman berzina bagi mereka yg belum pernah berkahwin.. sangat bodah mereka ni, sebab politik sanggup buat dosa2 besar..

Laknat suara dari bumi

Ingatlah menuduh wanita baik melakukan zina adalah termasuk dalam salah satu 7 dosa besar ... tapi dlm umno mana ada lagi dosa pahala lagi kan,

SUARA DARI BUMI.... ADALAH SYAITAN BERWAJAH MANUSIA ... NAMANYA CIKGU RAZALI LAKNAT. MENGAJAR SEK REN KEB TEMIANG, MUAR, JOHOR.
ALAMAT RUMAH SERTA NO TELNYA AKAN KITA HANTAR SEDIKIT MASA LAGI

Ingat lah memfitnah itu akan dilaknat olih Allah swt. tak kan sebab nak menangkan calon sangup buat melakukan seperti orang yang tak bertemadun.

suara dari bumi sesuai dgn namanya...suaranya nnt trjerit2 dari perut bumi.bertaubatlah.jom kita ramai2 g muo dakwah kat dia.

cakap ikut sedap bole la wei. bawak keluar bukti la kalau betol. kalau takat cakap kosong, kote aku pon bole cakap!

kepada pemuda umno n9 dan yg lain2
mohonlah kepada ALLAH swt agar dibuka pintu untuk menerima hidayah.....
jgnlah segala fitnah dan tuduhan dilemparkan kepada org sewenang-wenangnya......
ingatlah hidup lawannya mati.....
apa kita nak jawab di depan ALLAH swt nanti jika kita didapati bersalah menyebarkan fitnah.....
sape lawyer yg kita nak lantik mempertahankan kita didepan ALLAH swt....
siapa hakim yg nak dengar cerita kita...
siapa saksi yg kita yg nak bantu kita.....
oleh itu jika kita takut akan ALLAH swt jgnlah kita sesuka hati nak memfitnah org.....

ape la trok sgt ni,,,politik la elok2,,,lame2 meyampah plak aku ngan politik ni,,,kn same2 islam,,,

ramai lagi facebooker umno yg buat fitnah ni...,antaranya azmy awang kelanajaya,pas beruk,jas salleh,laila natasha aziz,nuur lida ida dan byk lagi....semoga allah melaknat mereka ini.aaminnnn.

ayuh kawan-kawan
kita gunakan kuasa yg Allah bg pd kita
sama-sama yg baca post ni mendoakan agar mereka yg membuat fitnah ini akan dilaknat Allah dan diturunkan bala dan kesusahan secara berpanjangan sehinggalah meraka benar-benar bertaubat dan membersihkan kembali fitnah ini
aku tau mest ada antara kita yg masin mulutnya

bauag masa aje layan umno, fitnah tu biasa aje bagi umno.umno mana ada yang baik,kalau buat masjid pun pasal boleh sebat duit rakyat.

ustaz2 di jakim tak ada ka yang boleh selamat umno dari azab api neraka

bila aku baca blog ni, asyik mengutuk saja, tak de satu pun yang elok...berani cakap pasal syurga dan neraka..he! he!

admin sini bodoh dia cakap kawin cerai ke zina? dia cakap calon ni pernah tinggal kan suami lama kawin baru kan eee dasar fitnah

Mari kita ramai-ramai buat solat hajat minta kepada allah supaya menurunkan balasan siksaan kepada sesiapa yang membuat fitnah kepada calon-calon PAS yang pernah dan bakal bertanding dalam pilihanraya.

Benar kerana ALLAH s.w.t..

Usia dunia ini tidak lama jika dibandingkan dengan usia Akhirat yang kekal abadi buat selama-lamanya. Jika datang berita dari orang-orang yang fasik kepadamu maka halusilah berita tersebut agar dirimu tidak diburu penyesalan dikemudian hari tanpa kesudahan (Maksud Firman Allah dalam Al-Quran)

mayathidup007

1. Pembuat fitnah tak fikir lagi dosa dan segalanya. yang mereka fikirkan dapat upah atau tak ada lansung difikiran mereka dosa besar bagi yang mengfitnah. Takut-takut nanti fitnah itu akan timpa kepada org yang menabur fitnah itu nanti. Ingat lah pembalasan Allah itu tetap ada dan terjadi.
2. Bukan soal Ce Gu Mala tetapi sesiapa pun kita tidak boleh berbuat begitu. Oleh kerana "TO BE END" Umno dan org2 yang sewaktu dgn nya. Saya berdoak kepada Allah tunjukkan lah kebenaran dan Jatoh kan lah pemerentah yg Zalim , berdolak dalik dan suka mengfitnah itu. Ya Allah ya tuhan ku rabil a'lamin. Amin.

ORANG-ORANG YANG SOKONG (UMNO) MEMANG NGOK DAN BUTA FAKTA.
Wahai orang UMNO NGOK sebenarnya kamu di taburkan dengan berita yang tak betul. Semasa aku tunggu mengambil di Hospital Ternama di Ibu Kota aku terdengar cerita 2 org penyokong Ngok berumur 60thn ke 70thn. seorg berasal dari NS mula aku duduk sebelah cerita tentang ADUN Merlimau yg meninggal. Kawan nya bertanya berapa umur adun itu yg ngok tu bukan calang2 orang bekas pencen Guru org NS entah 50thn ke 52thn. Bayangkan nak cakap soal politik tak ikut berkembangan yg habis sedangkan ADUN itu 54thn kasihan penyokong pencen kepada UMNO Ini.
PULAU PINANG. katanya dah habis tanah org melayu kemudian saya mencelah kenapa. katanya ya lah Cina memerentah. Sy menjampuk Pak cik Pulau Pinang itu dari Wong Pow Nie hingga sekarang semuanya cina memerintah. Dia diam katanya tapi tanah org Melayu habis diambil. Sy menjampuk Org Cina tak ambil tanah org melayu. tetapi Org UMNO seperti AJK & jkk UMNO LAH yang pujuk org kpg org melayu suruh jual tanah kepada cina dimana AJK/JKK lah yg jadi bloker jual kepada Cina. Kenapa nak salah org cina. Baru dia diam. Cerita Soal SELANGOR. Aku cerita keistimewaan yg terdapat di Selangor itu dan ini dia tak tau dan terkejut dan diam.............kasihan org UMNO masih bodoh duduk di bawah katak bawah tempurung...... lagi pulak mereka ini bekas Pencen Kerajaan bukan calang-calang orang lain kali Jangan lah dok baca UTUSAN MELOYA, BERITA HAIRAN, TV1, TV3 itu sajalah juadah mereka. Sampai Ketua lah dibelengu dengan kebodohan dan fakta sebenar. Kesian ya.........???.

diorang ni tak tau dose pahale ke.. fitnah tu saje dah lebih besar dari membunuh.. fitnah zina pulok tu.. sebab tu lah umngok xsuke hukum hudud. dlm hudud ade hukuman untuk tuduhan zina tanpa bukti, saksi.. negare kite di ambang kehancuran kalau mende ni terus berlaku.. dunia akhir zaman doh.. fitnah dajjal berleluase.

suka sungguh org umno dengan zina, jubur, liwat rogol, bunuh. ermmmm memang asal usul mcm tu ke puak umno ni?

kalau buat fitnah jer mesti kata orang umno.....betulker...orang pas tu malaikat ke....?sama sama pun manusia , mesti ada buat salah gak


EmoticonEmoticon