Demo bantah peguam anti Islam lepas solat Jumaat



Kira-kira 100 orang berhimpun di perkarangan Masjid Al-Ikhlasiah, Kampung Kerinchi membantah tindakan seorang peguam anti Islam yang meminta laungan azan diperlahankan kerana dikatakan mengganggu tidurnya di waktu pagi.

Peguam yang mengaku ahli MCA seumur hidup itu benar-benar mencetuskan kemarahan masyarakat muslim. Inilah namanya sengaja mencari masaalah, peguam berbangsa cina tersebut yang tinggal di Pantai Hill Park sengaja menaikkan darah umat Islam. Sebelum wujudnya Pantai Hill Park, masjid tersebut sudah lama wujud di situ, malah tidak ada penduduk bukan Islam yang bertindak begini sebelum ini.



Inilah wajah sebenar MCA yang digambarkan oleh penyokong setia mereka, apa yang jelas perkara ini tidak menghairankan. Kalau pelakon video lucah pun masih lagi disokong dan masih mampu mengekalkan kerusi presiden parti MCA, apa lagi perkara-perkara yang menentang Islam. Jelas sekali kredibiliti parti MCA sudah rosak teruk, selagi pemimpin yang terpalit dengan skandal video lucah masih disokong.



ReJaM© "Tolong siapa-siapa yang berkaitan beri pemahaman kepada MCA tentang Islam, berpuluh tahun duduk Malaysia tapi tak paham Islam. Tak paham atau buat-buat tak paham?"

1 Comments

  1. ehemm.. kenapa isu ni puak2 AMENO senyap??
    dah la berita pun taknak klua..( ke sy tak perasan?)
    hangin tul la..
    benda2 camni taknak pulak diorang klua berdebat ke,
    mintak penjelasan kat tv tiga suku ke..
    cuba kalau DAP yg terkluar statement camni,
    mahu klua berita 7 hari 7 malam..
    haishhh..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan