Saturday

Identiti Ahli politik meraba jurusolek terbongkar!


Sebelum ini Milo SuaM telah mendedahkan tentang laporan Polis yang dibuat oleh seorang jurusolek akibat diraba seorang ahli politik terkenal dari Perak semasa malam tahun baru 2011 yang lalu di sebuah kelab malam di Ipoh. Sila rujuk link ini Ahli politik raba jurusolek.

Sebelum ini MiLo SuaM mempersoalkan siapakah ahli politik yang berperangai tidak senonoh itu? Dua kebarangkalian yang mungkin ialah sama ada si "miang ini" dari Pakatan Rakyat, ataupun Barisan Nasional. Namun persoalan itu sudah terjawab apabila hasil maklumat dalaman parti, sebuah website telah berjaya mendapatkan pengesahan bahawa ahli politik yang dilaporkan oleh jurusolek tersebut adalah dari Barisan Nasional.



Tidak hairanlah sekiranya ramai ahli politik di dalam MCA yang terpalit dengan skandal-skandal seks dan isu-isu moral. Parti MCA dilihat sememangnya dipenuhi dengan ahli-ahli yang terlibat dan terpalit dengan sakandal seks dan kerana itulah "Big Boss" mereka Chua Soi Lek si pelakon video lucah mendapat sokongan padu.


ReJaM© "MCA parti Cina gila seks?"

10 comments

Dah letih pasal skandal sex ni. Buat dosa kering je. Tuduh pak menteri rogol indon dah heboh tapi rupanya fitnah. Cari lah ceriti lain, dah letih dah.

Kalau namanya menteri Malaysia, selagi pegang jawatan
mamposlah nak kena dakwa...
dulu khir toyo masa pegang jawatan,
berbakul-bakul tuduhan rasuah dilempar padanya...
satu pun tak jalan...
tiba-tiba bila dah jatuh, boleh plak
kena siasat...
Ini BN kerja tipu orang je tau...

x phm r.
punca pon perempuan tuh.
bnda jadi kat kelab mlm an.?
bkn swaktu di solek. dua² bingai.

pencacai umno kt ats 2 x kira plak dosa tuduh kt DSAI....bongok...!!!

Kalu kes2 sbgini tkena kat pembangkang, terutama cam kes cua co lek, aku rasa setahun x abih lg citer kat TV 3suku, berita hairan 7 utusan meloya! Mngkin psl penganut2 parti komponen BN adalah parti yg cekap, bersih, amanah, suci & murni serta sayugianya manganutlah tanpa was-was dgn komponen BN.

Aku setuju SANGAT2 ngan Anonymous January 15, 2011 9:58 AM (atas skali). Main tuduhhhh je eik. Kang menteri tu dah bgtau dia x buat benda2 tu smer. Kire smer tu fitnah laaa... x paham2 lg ke! Kan kan kan kan kan.

Lepas nih, sape2 saje yg kena tuduh, nafikan saje. Bila anda nafi je, bermakna segala tuduhan itu adalah fitnah! Cam Najib gak, kang dia dah bgtau x kenal minah mongolia tuh. Bila dia dah kata gitu, smer tuduhan tu fitnah laaa smer. X perlu laaa nk heret2 dia ke mahkamah plak eik, jd saksi ke atau OKT ke.. Betul x gitu Anonymous January 15, 2011 9:58 AM (atas skali)?

marah pulak bila menteri dia kena tuduh. ape anwar ibrahim tu eak de maruah ker bila cerita kat muka depan utusan meloya,, tau pun kena siasat dulu baru buat cerita

berita mcm ni dah tak menarik dah.. buat cerita lain pulak yer..

Anonymous said...
berita mcm ni dah tak menarik dah.. buat cerita lain pulak yer..
____________________________________

Hamba simpati penulis diatas. Kebosanan dgn cerita begini memang dirasai sekelian hamba rakyat. Ini adalah kerana terlalu biasa dan kerapnya jenayah seksual dikalangan bn. Sudah bukan berita lagi.

Tapi kalau seorg pemimpin bn menolak pelawaan sex dengan seorang wanita cantik di luar negara....waaaah ini baru berita gempar beb !

Maka itu mereka lupa fitnah liwat juga sudah basi dan bukan berita lagi. Pembaziran masa dan wang rakyat. Juga pembaziran otak rakyat yg terpaksa membaca berita liwat selama 2 dekad ini.

Tapi kalau saifool mengaku dia diupah utk mengaku diliwat....waaaah ini baru berita sangat gempar beb !!

mu bestla JAKA..sokong mu...


EmoticonEmoticon