Wednesday

Isu anak haram Anwar dan isteri Azmin Ali timbul lagi


Blogger-blogger mesra BN kembali memainkan isu Afiffah anak kepada pasangan Azmin ali dan isterinya Shamsidar yang didakwa oleh mereka sebagai anak luar nikah "anak haram" Anwar Ibrahim dan isteri YB tersebut, Shamsidar. Mereka mendakwa Anwar Ibrahim telah meniduri isteri YB Azmin Ali malah mendakwa Azmin Ali merelakan sahaja perbuatan Anwar itu.

Blogger-blogger pro BN kini mula mempersoalkan kredibiliti mahkamah yang mengambil DNA Anwar untuk dijadikan perbandingan dengan DNA milik Affifah di dalam menentukan siapakah ayah anak berkenaan di dalam perbicaraan lebih 10 tahun dulu. Mereka mendakwa mahkamah melakukan kesilapan sehingga menyebabkan Anwar boleh terlepas daripada hukuman.

Isu "anak haram" ini telah timbul lebih 10 tahun lalu di dalam buku "50 dalil mengapa Anwar tidak boleh jadi PM" karangan arwah Khalid Jafri. Kini memandangkan isu lama ini sudah semakin dilupai, maka blogger-blogger pro BN cuba memainkan isu ini kembali untuk menarik sokongan golongan muda yang tidak mengetahui punca kisah ini.

Apa pun, untuk pengetahuan para pembaca, Kajian DNA telah dilakukan oleh pakar kimia semasa perbicaraan dan mengesahkan bahawa 99.9 % kemungkinan bahawa Afiffah yang didakwa sebagai anak haram Anwar adalah anak pasangan Azmin Ali dan isterinya Shamsidar. Kesimpulan daripada perbandingan DNA ini telah mengesahkan bahawa isu "anak haram" yang disensasikan ini hanyalah fitnah [Utusan]. Sengaja ReJaM mengambil petikan berita di Utusan Malaysia sebagai rujukan agar zombie-zombie tiada otak sudi membaca akhbar paling telus di hati mereka ini.

Di bawah ini petikan akhbar utusan yang ada melaporkan keputusan DNA anak yang dikatakan "anak haram" Anwar Ibrahim, sila klik untuk membesarkan image [Utusan]



ReJaM© "Seronok betul diorang recycle balik cerita-cerita lama"

10 comments

Makin mantap gaya penulisan ReJaM,
Tahniah, teruskan menulis...
Saya akan terus mengikuti perkembangan
MiLo SuaM dari masa ke semasa....

Sudah sampai masanya kita memunajat supaya pemfitnah2 ini mendapat balasan didunia lagi dgn azab yg pedih. Mereka benar2 mencabar Allah.

Mereka masih tidak puashati dgn Anwar. Dalam otak mereka hanya penuh dgn najis dan lucah. Siang mlm pagi petang itulah makanan mereka. Dan itulah yg akan mereka wariskan kepada anak cucu..budaya lucah fitnah adu domba.

Mereka sgt tidak puashati kenapa Anwar masuk umno pun tapi masih tidak kotor mcm umno lain. PM masa tu sgt kecewa kerana Anwar gagal di'umno'(difasikkan dan dimunafikkan).

Bukankah sudah DS Wan Azizah katakan Anwar itu anugerah Tuhan. Ada ke selain Tuhan yg boleh memberi anugerah? Maka betullah kata2 DS Wan Azizah itu. Ia hanya kata2 merujuk pegangan akidah.

Itu pun umno sakit telinga. Org yg ada penyakit dlm hati mereka, maka Allah tambah lagi penyakit itu. Siapa lagi kalau bukan umno...

sokong jaka.. berharap sgt agar si fitnah ni diberi azab, malapetaka & pengajaran oleh Allah swt

s/u JKKK

amin...Ya Allah engkau tnjukkan jln yg benar kpd penfitnah2 ini,seandainye mrk msih di takuk lama maka engkau trunknlah seberat2 malapetaka dan azab neraka yg engkau jnjikan..ENGKAU lindungi lah Anwar Ibrahim yg tlah lama teraniaya..Amin..
ALLAHHUAKBAR!!!

Asyik nk cari point anwar je, yg bercakap tu mcm la dia tu perfect sgt.. pd sang pengutuk, ur personal background blum tentu perfect lg tau, so cermin la diri anda dan parti anda..

Ingat UMNO ingat beruk
Ingat beruk ingat Khairy Jamaluddin
Ingat Khairy ingat UMNO
Ingat UMNO ingat BENGAP
UMNO semakin BENGAP

kah..kah..kah
kah..kah..kah
kah..kah..kah

Sebenarnya kamu belum mengenali ANWAR IBRAHIM... Raja segala Babi yang hidup.. Pengikut dan penyokongnya juga BABI .. menyondol tidak tentu hala tanpa usul periksa siapa ANWAR IBRAHIM sebenar.. sehingga dia menyondol belakang anda baru anda akan sedar siapa ANWAR IBRAHIM sebenarnya... cari kesahihannya dan anda akan tahu siapa dia manusia yang memBABI buta... Masa akan menentukan segala-galanya...

ape gile blog ni...suke2 kutuk org..pas n pkr mmg ajr cara mngutuk org tnpa usul periksa yg mndlm ke?????

memang dah dasar pembangkang kalau dah taksub pada pemimpin sanggup terjun longkang , nasiblah kamu pkr pas dap

buat N9 pula kalau kata kat orang memamg pandai sememang otak kamu letak dekat lutut memang bodoh orang PKR ni


EmoticonEmoticon