Maklumat Pejabat Rosmah di JPM sudah dipadamkan

Sebelum ini MiLo SuaM dan banyak lagi blogger-blogger telah mendedahkan kewujudan pejabat Rosmah Mansor di Jabatan Perdana Menteri, Sri Perdana Putrajaya [Pejabat Rosmah] di bawah division F.L.O.M (dipercayai First Lady of Malaysia). Pendedahan ini dihangatkan lagi dengan panggilan-panggilan terus kepada jabatan tersebut, yang menyaksikan rakaman bukti bahawa ada pihak (pegawai khas) yang sengaja menyembunyikan maklumat ini daripada pengetahuan umum [Sembunyi maklumat].

Hasil pendedahan, pelbagai asakan demi asakan, dilakukan oleh orang ramai dan blogger-blogger yang menelefon terus ke jabatan tersebut, menanyakan perihal kewujudan pejabat khas isteri Najib yang juga disifatkan sebagai melucukan itu. Nampaknya kini pihak di jabatan Perdana menteri telah menghapuskan bukti yang boleh diakses secara terus ke website Jabatan Perdana Menteri. Apabila anda ke link bukti tersebut, maklumat pejabat Rosmah Mansor sudah tiada lagi.




[Sumber: Jabatan Perdana Menteri] Ternyata ada sesuatu yang sengaja disembunyikan daripada masyarakat. Mereka tidak mahu menjawab apakah fungsi jabatan tersebut (F.L.O.M) apabila ditanya. Kini, bukti kewujudan jabatan tersebut pula sengaja dihilangkan. Apa kejadahkah semua ini? Mengapa maklumat pejabat Rosmah Mansur dihilangkan?

Jelas sekali Najib kini tidak senang duduk apabila menyedari bahawa Rosmah Mansor yang juga suami tercintanya telah menjadi liabiliti kepada Barisan Nasional, setanding dengan kewujudan "Tingkat Empat" milik menantu Pak Lah di zaman pemerintahannya yang dikecam hebat oleh orang ramai termasuk Tun Mahathir.

Namun begitu, mereka tak cukup bijak untuk menyembunyikan hal ini kerana maklumat tersebut masih boleh diakses walaupun telah dipadamkan kerana ia masih lagi di dalam simpanan google web cache buat sementara waktu sila rujuk link ini sebelum dipadamkan oleh google pula [Google webcache].


Baca juga maklumat lanjut dari blog pertama yang mendedahkan isu ini [edyesdotcom]


ReJaM© "Apa hal main sorok-sorok ni woi?!!! Takut ke?!!! Nampak sangat ada yang tak kena Kah kah kah..."

24 Comments

  1. HAFSZACK :

    Buat Suami tercinta najib sanggup berkorban apa sahaja..

    ReplyDelete
  2. Bodoh sial Najib.... Bini pun nak bagi office dlm JPM...
    Memalukan!

    ReplyDelete
  3. kot iye, jgn la delete terus, terang2 nampak bersalah...kalau bijak sket nak kaver :

    1. Delete je portion F.L.O.M tu...lps tu denial, denial, denial...cakap la blogger alternative media buat photoshop

    2. Kencing la sket, cakap la F.L.O.M tu = Foreign Language Organization of Malaysia ke apa ke, pakai la kreativity masing2...

    ReplyDelete
  4. Theguy:

    Kat US tu ada jgk office untuk isteri Presiden US, tempat tu dipanggil Office of the First Lady kat sayap timur (East Wing) Rumah Putih. huhuhu.

    ReplyDelete
  5. good coverage. aku yakin ada orang2 UMNO sendiri pon tak suka dengan kewujudan Rosmah dalam urusan negara. harap2 duit yg dia belanja tu lepas tu bolehlah disalurkan ke tempat2 yg sepatutnya.

    mmg betl lepas check link Home > PM's Office > About Us, bahagian Directory dah dibuang sepenuhnya.

    p/s: google cache akan tetap ada di situ. amat mencurigakan nnti kalau kerajaan Malaysia nak request google clearkan cache mereka heheehe

    ReplyDelete
  6. sebelum ni pun rosmah mansor ada biliknya dimana saja pejabat najib,masa tu najib masih berpangkat menteri aja.kalaulah rosmah teringin sangat nak ada bilik yang "berkuasa"apalah susahnya calonkan diri bertanding dimana saja ada pilihan raya kecil.sekarang ni kekosongan sedang menanti dimerlimau melaka.apa kata rosmah memperlihatkan kuasa dan kehebatan beliau,rakyat 1malaysia terutama permata hati pasti mengundi kalah malaysian idol dan akademi fantasia.kami 1malaysia amat menyokong sekali cadangan ini,ayuh rosmah tunggu apa lagi!!.

    ReplyDelete
  7. GOBLOK tahap extreme!!!! Cadangan annonymous - January 28, 2011 7:52 AM tu bagus, supaya tak ketara gobloknya webmaster bini najib tu.

    ReplyDelete
  8. jangan takut.najib nasuk setengah je kat mah di office putra jaya.najib tak kasi masuk habis.suku je.macam nak kawin orang nogory.kena masuk suku.tak boleh masuk habis.

    ReplyDelete
  9. pe nk jd ntah dgn si gemok ni...

    ReplyDelete
  10. ilang psl kene letupkan dgn c4 kot?

    ReplyDelete
  11. Anon January 28, 2011 7:58 AM

    Itu mmg betul la first lady, sbb laki dia presiden...masalahnya kita ni, first lady = raja permaisuri agong

    ReplyDelete
  12. Kerajaan BN Paria + Umngok..

    Bila segerombolan orang india yang tak pandai sangat pasal sastera buat piket kata Novel interlok racist. Bagai Jalak tunjuk lagak, hingga kementerian haramkan pengunaan buku tersebut..media pencaci buat cerita menyokong pengharaman buku tersebut.

    Bila yang cerdik pandai buat ulasan , serta menyokong & penulis buku itu sendiri memberi pemahaman tentang natijah & isi yang tersirat dari buku itu.. Hari ini Kerajaan kata dah boleh guna pulak...nampak tak kerajaan suka menghukum tanpa usul periksa, kerana nak menjaga kepentingan sesuatu kaum & sanggup membunuh ilmu...ternyata yang berjawatan bertaraf dunggu banyak di sana... Ramai yang pandai membaca tapi tak semua paham apa yang cuba di sampaikan...

    ReplyDelete
  13. ala..setakat pic tu x blh jd bukti..ntah2 ko type nama ko sndiri..bhahaha..

    ReplyDelete
  14. Staff Rosemah jer yang ada job scope 'special functions' .. jabatan lain takde pun ...

    ReplyDelete
  15. kat us ada juga pun...lantak le..itu us...
    cuma kita tak pernah dengar pun bini presiden us buat macam yang rosmah penguin buat...ada power lagi..ada income dari suami lagi hasil duit rakyat..kerajaan..permata yang hilang ke namanya...

    us lain sangat woi..jepun..korea..lain sangat...pm pun sanggup letak jawatan..apalagi menteri...

    tapi tak sama dengan korea utara..itu negara kominis...macam malaysia..pm hak milik kekal..turun ke anak..cucu..cicit..sampai habis semua baru serah pada orang lain..

    kome pernah terbaca ke bini presiden us macam bini najis..pernah ke..
    pernah dengar ke bini pm minta hadiah..katagori di tetapkan..untuk dia jika dia datang..siap dengan harga sekali..ini lah first bitch of malaysia...

    mintak mintak meletup le flight dia nanti..biar dia mati tanpa sempat bertaubat

    ReplyDelete
  16. korang add la si nurul dgn zaiton pegawai special flom dkat facebook...nak tgk gambo pun ade...

    ReplyDelete
  17. Berapa byk pulak jongkong emas dia tu simpan kt luar negara mcm first lady leila trabelsi tunisia ?

    Rosman Troublesi Najib Trakutbini

    Siasatttttttttt !

    ReplyDelete
  18. Terima Kasih atas penghargaan... Blog MiloSuam tetap hebat di mata rakyat celik !!

    ReplyDelete
  19. Ape nak heran. Data Altantuya dlm server imigresen malaysia tu pon boleh hilang dengan ajaibnya, nikan pulak maklumat pasal zoo badak.

    ReplyDelete
  20. dah la pendek...katik plak tu..harap rambut je tebal mcm singa betina..

    ReplyDelete
  21. ajis...

    gila ... kat JPM pun duk same... gila dah pemimpin malaysia nih... lepas ni anak pulak wat masuk. patut le nak masuk kerajaan bukan men susah sume pakat ambik kaum kerabat dia je... yg jadi pemimpin pun same sume kaum kerbat dia je.... jahanam la negara malaysia nnt... nnt tgk lah...

    ReplyDelete
  22. rosmah dosa lah tu...dosalahtu..!!!kata orang tuduh dia..myk kpl terbang pun orang sponsor..sponsorla sbb pakai nama bini pm..!!!
    cuba gi sendiri mau org sponsor..!!!?

    ReplyDelete
  23. pasni bleh gi plak kenegara pak arab yg kaya2 tu buat baik ats nama bini pm .. mesti dpt sponsor lg..!!
    klu la pegi jenguk kat kmpung2 ..gi duduk dan tido ngan rakyat yg susah2 tu..lebih baik n x de orang nk tuduh2 nti..!!

    ReplyDelete
  24. kita menuju untuk menjadi seperti Tunisia...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan