Saturday

Najib akan saman portal berita CNN?


Di dalam artikel yang lepas, MiLo SuaM ada menyiarkan sebuah laporan portal berita terkenal antarabangsa, CNN yang mendedahkan bahawa Perdana Menteri Najib Tun Razak yang sebelum ini mendakwa Anwar Ibrahim sebagai agen Yahudi, membuat satu pusingan U (U Turn) apabila menggambarkan Anwar Ibrahim sebagai agen Arab Saudi pula.

Najib membuat aduan tidak puas hati kepada Arab Saudi kerana kerabat diraja berkenaan memberikan dana kepada Anwar Ibrahimm untuk Pilihanraya Umum akan datang rujuk link ini [Najib gambarkan Anwar agen Arab Saudi].

Menteri Dalam Negeri Hishammuddin walaupun mengaku belum lagi membaca laporan itu, dengan pantas menafikan bahawa Najib terlibat membuat aduan tersebut! Sebaliknya telah mengeluarkan arahan kepada pihak Polis agar menyiasat sejauh mana Anwar terlibat dengan rangkaian pengganas. [Malaysiakini] Berikut laporan dari Malaysiakini, sila klik untuk membesarkan imej.



Inilah yang dikatakan Menteri yang "bercakap asalkan mulut berbunyi", dia sendiri mengaku tak baca lagi laporan, siasat pun tidak tapi dah keluarkan kenyataan Najib tak terlibat! Kalau portal berita terkenal CNN memfitnah Najib, apa lagi samanlah!

Buktikan kepada rakyat bahawa Najib benar-benar tidak mengadu kepada Arab Saudi dengan mendakwa putera raja negara tersebut ada memperuntukkan sejumlah wang yang besar untuk membantu Anwar Ibrahim pada pilihanraya akan datang! Lakukan siasatan dan saman portal CNN yang memfitnah Najib! Ini belum apa-apa lagi, penulis CNN tak sempat bangun dari tempat duduknya Hishammuddin dah menafikannya.

Tapi tambah melucukan, dia sendiri tak baca lagi laporan, terus suruh pihak polis siasat apabila terdengarkan nama Anwar Ibrahim. Pantang dengar nama Anwar Ibrahim, terus suruh Polis siasat! Mahu tak mahu terpaksa ReJaM panggil menteri dalam negeri ini sebagai bodoh!




ReJaM© "Pemimpin UMNO akan meracau dan meronta-ronta bagai dijangkiti sawan bila terdengar nama Anwar Ibrahim"

8 comments

Nampak sangat hishamudin ni pemalas, duk office tak tau la apa buat. patutnya benda2 macam ni dalam gengaman jer.

budak tu asyik main jubur je sai tu yg dia tak wat keje tu.

Anwar lak kalu dengar "jubor" jer gerenti tak senang duduk.. mencanak2 naik..bnyak sgt makan ubat kuat yg jual kat laman web
pro-pembangkang..kih..kih..kih...

orang di atas, tak ada modal dah ker?? haha

Org di atas tu bukannya xde modal tp dia tahu kesan makan ubat kuat tu sbb dia dah makan...mencanak naik dn dia pun terpaksalah main jubor....sian kat dia

BUAT MALU SAJER...KENAPA TAK BERANI SAMAN 11 AGENSI AKHBAR YG MEMPAPARKAN NAJIS DGN PEMBUNUHAN ALTANTUYA?....TAKUT KERANA SALAH KAH?

dalam hal ini tak perlu kutuk2 mcm org atas tu...sbb dia pun jenis pangkah org dan akan lari bila dia terpangkah diri sendiri...yg penting kita tgk dari segi kerja menteri ni...kalau penjawat awam lain ckp mcm ni dah sah2 dia kata org tu bodoh dan tak buat kerja...sedangkan pekara ni lah yg kembali kepada dia...sikap ambil mudah dalam kerja umpama terima surat pekeliling then belum pun baca dah masuk mesyuarat tetiba bila bos tanya pasal isi kandungan surat tu dia ckp belum baca tapi terus bg komen dan tindakan...APA ni??mcm ni ke kerja seorang menteri!!!

Anwar agen semua pihak; yahudi cia kgb ulamak arab amerika mongolia hindu buddha islam nasrani majusi india cina melayu iban kadazan.

WOOOOOOOW hebat anwar ni...layaklah anwar jadi pemimpin dunia sebb semua pihak lantik dia jadi agen. Diiktiraf kawan dan lawan, dicemburui umno. Anugerah Allah. Alhamdulillah.

Pemimpin akhir zaman dari timur yg bawa panji hitam kot?(umno mesti kata hamba taksub ni). Kalau anwar tak hebat takkan dgr nama anwar saja pemimpin bn jadi histeria.

Tidur umno tidak lena diganggu mimpi reformasi anwar. tidor umi(pontianak) tak lena diganggu mimpi shahdu bersama anwar. tidor saifool tk lena diganggu sumpah terhadap anwar.

Demikian lah hebatnya Datuk Seri AI(Anwar Ibrahim)...umno yg meletakkan beliau ditahap itu, bukan kerana taksub penyokong. masa anwar bersama umno, pembangkang pun tk berapa minat kat anwar ni.

maaf lah umno kalau cedera emosi baca komen hamba. Mari kita lihat siapa umno yang nak jawaaaaaaaaabb..hik


EmoticonEmoticon