Friday

Najib buat U turn tuduh Anwar agen Arab Saudi pulak



Berdasarkan kenyataan-kenyataan yang lepas, Perdana Menteri Najib Tun Razak, dan para pemimpin UMNO yang lain sering kali melemparkan tuduhan kononnya ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai agen Yahudi.

Namun begitu, seperti yang didedahkan oleh portal berita terkenal luar negara, CNN, rupa-rupanya di dalam diam, Najib telah melakukan satu pusingan U turn apabila membuat aduan tidak puas hati kepada Arab Saudi dengan mendakwa bahawa putera raja negara tersebut telah memberikan dana yang besar kepada Anwar Ibrahim untuk biaya Pilihanraya Umum yang akan datang.

Dari menjadi agen Yahudi yang anti Islam, kini Anwar Ibrahim dituduh menjadi agen Arab Saudi pula. Namun hasil penyiasatan rahsia negara tersebut menunjukkan dakwaan Najib terhadap penglibatan Putera Arab Saudi itu tidak berasas, namun begitu, hasil siasatan perisikan Arab Saudi seperti yang dilaporkan oleh CNN menunjukkan bukti bahawa ratusan juta dolar telah disalur keluar dari arab saudi untuk membantu ahli politik dan aktivis Islam luar negara itu. Malah turut melibatkan kumpulan Al-Qaeda. Rujuk link ini [CNN] atau klik gambar dibawah untuk membaca laporan CNN



Apapun berita ini menunjukkan bukti bahawa tuduhan najib yang mengatakan Anwar Ibrahim sebagai agen Yahudi, ternyata satu propaganda dan pembohongan pemimpin UMNO dan para blogger pencacai.

Sekiranya benar sekalipun Arab Saudi ada memberikan dana kepada ahli politik Islam luar negara, dan Anwar Ibrahim termasuk di dalam kumpulan yang dibiayai, maka tohmahan pemimpin UMNO selama ini yang mendakwa ada pihak yahudi yang membiayai Anwar Ibrahim jelaslah hanya propaganda untuk menanamkan kebencian. Malah jelas sekali Anwar Ibrahim diberi kepercayaan untuk menerima dana yang besar dari sumber selain putera Negara Arab Saudi untuk memimpin Parti Islam di Malaysia bukan menjadi agen Yahudi.

Kalau menjadi agen pun, tidak mengapalah, kerana Anwar menjadi agen sebuah kumpulan Islam tidak dikenali dari Arab Saudi, bukan menjadi agen Yahudi yang anti Islam.



ReJaM© "Apa yang jelas dan terbukti, Najib membayar penasihat Yahudi dari APCO Worldwide untuk menangani masaalah politik Malaysia dan menaikkan imej kepimpinannya... ini fakta!"

10 comments

betul ke alqaeda tu pejuang Islam?? betul ke salur kat pejuang2 islam?? banyak jd mangsa bom, org biasa( kanak2, wanita, org2 tua) gak... Islam ke pejuang2 tu??

Pepata arab

"Dia yang pukul aku, dia yang menangis. Dia yang menzalimi aku, dia yang mengadu"

yang arab saudi bagi duit kat al-qaeda tu tak perlu la kita pertikaikan lagi, dlm laporan cnn tu cuma sebut dia beri dana pada ahli politik dan aktivis islam je, cuma ayat bawah tu dia terangkan al-qaeda dapat cara nak guna wang arab saudi walaupun telah cuba disekat.

yang menjadi persoalan sekarang adalah tuduhan tak berasas oleh si najib tu, kejap2 ajen yahudi, pastu ajen arab saudi pulak, nanti ajen MLM pulak ? aduh... ape ni main2 tuduh ikut suke je...

tuduh org agen (pihak ke 3) yahudi, tub2 terbongkar dia plak partner yahudi jdkan yahudi (apco). Kire2 najib bukan agen yahudi, cuma jdkan yahudi je agen najib.

al-qaeda tu wujud ker??korg rase2 sape yg asyik cite psl al-qaeda??korg percaye ke org islam yg letup kn diri sendiri smpai bunuh org awam??kalo korg nilai sendiri agama ISLAM ni korg tau la bahawa umat ISLAM x akan sesekali buat mcm tu..ingt le kt dunia ni sape yg control media, sape yg control teknologi, sape yg asyik menipu.. nk percaye ke org yg menipu??heh

Hafszach :

Esok najib akan kata anwar agen insuran pulak..
kalau korang tak percaya tengoklah nanti..

Najib dah semakin melalut...
Salah satu punca utama seorang suani tu melalaut dan meracau adalah apabila tunduk dan mengikut titah perentah isterinya...

Jib..jib...!! sian ko tu aku kata jgn makan ko nak makan jugak...
sekarang kan dah jadi bodoh macam lembu.. sbb makan nasi kangkang..wakakaka...!!!

tu lah ko member2 dah nasihatkan ko dulu jgn makan apa yg betina puaka tu bagi u cekik juga.. padan muka demo..

Hafszach :

Esok najib akan kata anwar agen insuran pulak..
kalau korang tak percaya tengoklah nanti..

Najib dah semakin melalut...
Salah satu punca utama seorang suami tu melalut dan meracau adalah apabila tunduk dan mengikut titah perentah isterinya...

Jib..jib...!! sian ko tu aku kata jgn makan ko nak makan jugak...
sekarang kan dah jadi bodoh macam lembu.. sbb makan nasi kangkang..wakakaka...!!!

tu lah ko member2 dah nasihatkan ko dulu jgn makan apa yg betina puaka tu bagi u cekik juga.. padan muka demo..

ejen jual kereta jer yg anwar belom kena... hahahahaha...
anyway... mcm mana la pembantu2 DSN ni suma buat keje... makan gaji buta ker... keje korang kan patutnyer buat DSN ni nmpk bijak berkata2... dia kan PM 1Malaysia... busy jer memanjang... x sempat nak dptkan info2 terkini... tu keje korang la... adoiiaiii

najib marah sebab baru ni bini najib si rosmah tidur dengan raja arab saudi

umno bukan saja derhaka kepada raja2 melayu tetapi jg kepada raja arab saudi. apa nk jadi puak ni asik derhaka saja dgn raja2 org islam.

nampak sgt yg umno ni tunduk kepada raja dajjal dan yahudi semata2.

menyeleweng duit rakyat takpe, terima pemberian iklas org luar salah pula. umno terpaksa minta hutang dgn raja2 yahudi, anwar menerima pemberian dari raja arab. siapa lebih bijak dan disayangi dunia?

kalau PR memerintah, dgn rakyat sekali akan dapat rasa nikmat bantuan daripada negara2 islam.

bayar APCO mahal2 suruh masuk sistem yg mendedah rahsia dlm seluar negara kepada yahudi tidak pula dianggap agen yahudi.

yg pasti umno dan bn adalah agen kehancuran negara dan rakyat. tapi penyokong umno tidak percaya sebab pagi tadi masih boleh makan nasi lemak dan roti canai. hanya makan itu yg mereka ambik sebagai indicator pemerintahan negara.

Semasa Nabi saw kecil baginda saw kerja mengembala kambing. Risalah agama tidak diajar kepada kambing, hanya makan saja yg mereka nak.
Kambing2 mengikut kemana saja Nabi saw arah mereka pergi asal dpt makan.

Ketika dewasa Nabi saw melaksana dakwah utk manusia. Mereka diberi petunjuk dan jalan yg betul lebih utama dan bukan semata2 makan saja.

Pilihlah, kita nk jadi pengikut Nabi saw yg mana?


EmoticonEmoticon