Nurul Izzah dituduh sebagai pelacur

Inilah dia contoh manusia yang tidak takutkan Allah. Manusia yang ingin melawan kekuasaan Allah. Tidak langsung berasa bersalah walaupun fitnah yang ditaburnya terus tersebar dan dia mendapat saham akibat perbuatannya memfitnah sewenang-wenangnya tanpa bukti. [Facebook]




Terlalu banyak fitnah-fitnah begini boleh anda temui di laman sosial Facebook yang disebarkan tanpa rasa bersalah oleh penyokong-penyokong parti yang mengaku mereka lebih Islam dari parti-parti lain di Malaysia iaitu United Malays National Organization. Mereka menaburkan fitnah-fitnah begini untuk menarik sokongan rakyat kepada UMNO.



ReJaM© "Tahniah kerana sanggup menanggung dosa besar demi parti UMNO tercinta"

Post a Comment

26 Comments

  1. ya Allah siapalah yang sanggup memfitnah demi kepentingan parti kesayangan bertaubatlah atau menunggu bala Allah...

    ReplyDelete
  2. politik yang diredhai ALLAH..ialah politik yang berpandukan islam...lihat lah pada fasa ke 5 dalam zaman nabi muhammad...itulah politik islam sebenar...dan egt lah..dosa memfitnah lebih besar dari membunuh.....renung-renung kan la...kata-kata saya bukan memihak pada siapa2...tapi kewajipan sebagai sedara seislam

    ReplyDelete
  3. kubur pasti.dunia fana.bertaubatlah.minta maaf pd yg dfitnah sblum mati.dek bodek kenak siksa api neraka bbaloi ke ?

    ReplyDelete
  4. mati pasti,dunia ni fana.azab kubur benar,surga neraka benar,taubat & minta maaf pd yg difitnah,disiksa api neraka dek bodek berbaloi ke?

    ReplyDelete
  5. nak taubat ape,sebab yang memfitnah itu bukan islam..nama je lahir nasib di perut melayu kot

    ReplyDelete
  6. biasalah tu bro... gua rasa yang sebar fitnah tu bukan orang islam... kalo orang islam confirm ejen israel umnobnapco... sampai masa Allah akan bagi balasan juga tu...

    ReplyDelete
  7. jangan sampai yang sebar fitnah tu mak kakak adik jadi PELACUR dahla... kan kena balik kat muka...
    ALLAH MAHA ADIL

    ReplyDelete
  8. Semuga Allah membalas perbuatan fitnah dgn azab yg pedih. Semenjak saifool bersumpah di masjid dan Allah mengambil sikap 'berdiam diri'utk sementara waktu ini, mereka itu semakin sesat, semakin tidak percayakan hari pembalasan. Inilah cara Allah hendak menyesatkan mereka lagi. semakin ditutup pintu hati, sehinggalah malaikat dtg merentas nyawa.

    umno semakin gagal mendidik pengikutnya beragama, kemelayuan pun semakin terhakis. pengikut2 umno dipenuhi otak mereka dgn karat jahiliyah mungkar dan fitnah.

    mereka kini telah menjadi makhluk2 bertanduk yg boleh buat apa saja asalkan puas nafsu. semakin intim mereka menjadi pengikut syaitan dajjal zionis dan APCO.

    cabaran bersumpah daripada org fasik yg memang tidak mahu kebenaran tidak perlu dilayan. sama seperti melayan gangguan syaitan disepanjang jalan perjuangan.

    semuga mereka semua itu akan hancur lebur dan tidak akan dapat meninggalkan zuriat2 yg tidak pernah di'azan'kan di telinga pekak mereka.

    amiiin.

    ReplyDelete
  9. hahahaha....macam tulis karangan la plak dia ni..dlu SPM BM A+++++ kot dia ni...Insaf la wahai orang yg menyebar fitnah ni...lihat diri sendiri dahulu kalau nk fitnah orang tu.

    ReplyDelete
  10. beruntunglah si nurul izah nie.. kat akhirat kelak dah ada golongan yg akan menanggung segala dosa2nya kerana memfitnah beliau sewenangnya.. kata ulama, segala pahala kebajikan yg ada akan dapat kepada org yg difitnah & seandainya itu tidak mengcukupi maka dosa2 org yg difitnah akan ditanggung oleh org yg memfitnahnya... taubat tak diterima melainkan kena minta maaf face to face dgn nurul izah.. wallahualam

    s/u JKKK

    ReplyDelete
  11. semoga diberi hidayah....

    ReplyDelete
  12. bukan apa tu.. dia jeles nurul izzah tu comel dan cun dan disukai ramai.. kesian dia mesti xcun.. hahahaha

    ReplyDelete
  13. Ya Allah..semoga Allah memberi balasan yg setimpal pd mereka2 yg menabur fitnah ini...

    ReplyDelete
  14. tak beragak nak keluar statement. gila punya worang.

    ReplyDelete
  15. Kepada yg menabur fitnah, KEPALA ABAH KO LA!!
    Aku rse, bapak ko (yg menabur fitnah) dulu kongkek yg pelacur..
    Lepas tu, dapat ko..

    Ko tu anak luar nikah..
    Sebab tu la perangai ko tak serupa orang..
    Suka-suka nak buat fitnah..
    Baruah punyer org UMNO..!!

    ReplyDelete
  16. isteri mana yg nak ngaku yg laki dia men jubo...pikir2 kan la...;-)

    ReplyDelete
  17. elok sgt2 fitnah...makan daging sedara serdiri la jawapa nye....TRus kan fitnah tu....

    ReplyDelete
  18. UMNO merancang, ALLAH juga merancang, dan rancangan ALLAh jua yg akan jd realiti.

    ReplyDelete
  19. ini org [pasti umno/apco........semoga mendapat balasan drp allah swt di dunia @ akirat kelak...

    ReplyDelete
  20. hurmmm... the very least i can do, report facebook die. hope it'll be deleted. walaupon akan muncul lg, tp at least, i did my part. huhu...

    ReplyDelete
  21. fitnah mengfitnah adalah permainan parti2 yg terdapat dimalaysia..tp kalau tak mau di fitnah ... jangan fitnah org baru unsur fitnah tak kan datang pada kita.. kalau dah mula mengfitnah makan sendiri tanggunglah akibatnya..... fikir sebelum kata org sbb kita seniri akan menanggung akibatnya.... jauhilah menabur fitnah kalau tak mahu difitnah..... dlm kubur org tak tanya hang bangsa apa, dari parti mana .. jd beringatlah....

    ReplyDelete
  22. biasa la tuh...dah name pon penasihat yahudi...melaga2kan org islam nie salah 1 agenda dia...dapat lak kat melayu2 umno bodoh ni dikambingkan...islam tuh setakat nama jek...tapi hati hitam same cam songkok tinggi...hahaha...dari pok jib sampai la ke pencacai...semua agent yahudi bertopengkan islam...

    ReplyDelete
  23. Kalaulah budak tu fitnah pemimpin amno/be-end..sumpah kena masuk jail..siap csi pegi siasat n masuk TV3 3 minggu berturut2.
    tapi apakan daya,nurul izzah yg kena pitnah begini..kalau repot polis pon,tak dipandang n tak masuk TV pon..hahahahah sabarlah wahai puteri....dunia politik memang takan aman...

    ReplyDelete
  24. bagus pendapat dan pandangan saudari ermaqrie.memperingati manusia supaya menjauhi fitnah dan tahu juga apa solan yang bakal ditanya kepada kita di kubur nanti. tetapi seeloknya tahu juga apa hukumnya seorang wanita mendedahkan auratnya pada umum. kita takut ada yang menfitnah saudari. seeloknya ikut hukum Allah untuk selamat dunia akhirat. dan jika kita benar2 mengikut hukum Allah dan masih difitnah, itu mungkin ujian dari Allah utk melihat iman kita padaNYA....jd beringatlah...

    ReplyDelete
  25. Akhir zaman hal ni akan terus jadi paling utama... untuk pembaca... ada baiknya kita jgn masuk campur dengan memberikan komen atau sokong atau mcm2 ... kita akan dapat dosa percuma... Dosa dengan tuhan senang nak minta ampun tapi dosa fitnah dengan manusia susah... sebab kena minta ampun dengan dia... so... kita jangan jadi tak cerdik... baca boleh tapi komen hati2 takut penat sembayang...///

    ReplyDelete
  26. Kebanyakan kita tahu menyebut ZINA,dan yg sering dikaitkan dgn zina adalah persetubuhan yg tidak halal dari segi agama.Sebenarnya tafsiran Zina dalam islam amat luas.Zina yg diterangkan dlm islam ialah,Zina seluruh anggota badan zahir dan batin.Dan hukumnya tetap DOSA BESAR.Contoh zina lidah yg dipanggil mengumpat yg mana tuhan tidak mengampun sesaorang yg melakukan dosa ini selagi org yg diumpat tidak memaafkannya.Sama ada sedar atau tidak ramai pemimpin dan penyokong parti politik terjurumus kelembah ZINA.cuma disembunyikan disebalik pakaian dan perwatakan.Masih banyak cara utk pejuangkan islam yg islam gariskan tapi manusia suka memilih cara yg disanjung oleh manusia.

    ReplyDelete