Monday

Parti yang paling taat dengan Raja dan Sultan


Ada beberapa individu yang memimpin dan mewakili sebuah parti besar di Malaysia menggambarkan kononnya merekalah yang paling Melayu, yang paling taat kepada Raja dan Sultan. Merekalah kononnya yang benar-benar mendaulatkan Raja dan Sultan.

Salah satu sentimen politik yang sering dimainkan oleh pemimpin dan penyokong parti ini ialah, parti lain adalah parti penderhaka, parti yang tidak taat kepada raja dan sultan. Namun persoalannya, benarkah parti ini benar-benar tidak pernah menderhaka? Adakah parti ini parti yang tidak pernah mengkritik raja dan sultan?











ReJaM© "Bukti sudah dilekatkan di depan hidung penyokong parti perkauman ini, tapi seperti biasa penyokong parti ini akan jadi rabun dan buta sebaik sahaja membaca artikel ini, dan akan tetap mengatakan merekalah yang paling Taat kepada Raja dan Sultan kah kah kah"

14 comments

Penderhaka yang membuat kenyataan akhbar
menghina dan memalukan sultan ini adalah
PAS dan DAP!
Lihatlah pembaca semua, UMNO lah
pembela bangsa dan negara!
UMNO adalah pejuang Islam yang sebenar!

hidup umno
ish..la cuba tengok betul2 sape yang mmbuat kenyataan akhbar...penulis
milo suam hanya mengambil berita ini dari keratan akhbar yang lepas2.
keratan akhbar tu akhbar mana ya..mungkinkah harakah..apa komen penulis...akak no komen.

hahahaha.. ada jugak yg buta hati jadi barua umngok.. BN lah yg paling banyak derhaka pada raja & sultan.. Celaka BN laknatullah!!!!

umno bkn menderhaka tp menegur agar Sultan dan Raja agar tidak terlalu teruk di mata rakyat( pemimpin yg baik)..berbeza dgn dkt selangor..kerajaan negeri merderhaka terang-terangan terhadap sultan melantik SUK..sedangkn sudah 6 bulan khalid gagap tau..xbt pape pn..

Bila sultan melampau UMNO harus tegur!
Dan itu baik, Sultan tidak boleh melampau
Tapi PKR menderhaka tak tentu pasal
PKR bangsat! Pukimak!

PENYOKONG BN NI MEMANG BANGANG!
BARANG NAIK, JUDI BOLA, HUB HIBURAN
bayar APCO penasihat yahudi
pemimpin dedahkan aurat, anak-anak pemimpin UMNO
kaki perempuan, banyak lagilah
Tapi Penyokong UMNO BN tetap kata
BN dan UMNO bagus!!!!!

Apa nak dikata? ini ayat untuk kamu!
BN BODOH!

Ya Allah kau bukakan lah mata dan hati kepada penyokong2 BN ini supaya dapat menilai dengan lebih perkara2 baik dan buruk...

Melayu Takkan Hilang Di Dunia delete 10 January 2011 at 23:35

Hahahahhahhaa....lawak2.....

BN cam sampah... lg hina dr sampah.. useless.. pengikut umno ni sume dah kena holy water dr BN kot, hati dah jadi buta.. xbleh nampak yang mana betol dan salah..

untuk hidup umno

ekau ni memang bangsat pukimak...lebih takut pada umno lebih dari Tuhan...

pegi mampus dengan engkau dan keluarga engkau...buta hati..bodoh..macam sial..tak buka mata pada dunia luar..itulah bahana baca hanya utusan..hairan..tv 1 2 3...pegi mati denganumno engkau tu..

untuk hidup umno...

kalau sultan melampau,umno kata kena tegur tp kalau ditegur oleh pembangkang,umno kata menderhaka..bengong punya umno..mengaji takat darjah 3 kot..kalau betul nak jaga sultan @ raja melayu,ayuh sokonglah pindaan yg nak dibuat di selangor utk kembalikan kuasa raja@ sultan...

nampak sangat tinggi mana je mentaliti hidup umno ni. bila org mengeluarkan hujah, dia bertempik hidup umno. ni reti berhujah ke tidak?

hanya kajian cetek.. bagaimana mahu percaya???
***milo suam perlu datangkan kajian lebih terperinci***

hanya kajian cetek.. bagaimana mahu percaya???
***milo suam perlu datangkan kajian lebih terperinci***

-----------------------------------------------------------------------
Ayoyo..... itu berita lagi ada tulis, tak percaya lagi ka??? Mana sekolah baca? Cet...


EmoticonEmoticon