Friday

Pelakon video lucah yakin PAS akan tubuhkan Negara Islam




Presiden Parti MCA merangkap pelakon video lucah terhangat memberi amaran kepada pengundi-pengundi berbangsa Cina di DUN Tenang agar jangan mengundi calon PAS kerana bimbang sekiranya Pakatan Rakyat berjaya memerintah Malaysia nanti, maka PAS akan membangunkan negara Islam. Inilah yang ditakuti oleh orang-orang bukan Islam di malaysia yang berfikiran seperti Chua Soi Lek.[Berita Harian]

Sama juga halnya sebelum ini pelakon video lucah ini pernah memberi amaran kepada masyarakat bukan Islam di dalam Perhimpunan Agong MCA bahawa sekiranya Pakatan Rakyat berjaya menawan Malaysia, maka PAS akan menjadi ketua Pakatan Rakyat (kapten) dan PAS akan menubuhkan negara Islam. Perdana Menteri najib yang turut sama hadir di dalam perhimpunan itu juga bersetuju dengan pendapat Presiden MCA itu. [Malaysia insider]

Berlainan pula apabila Najib Tun Razak dan pemimpin UMNO yang lain, bila berucap di hadapan hadirin yang beragama Islam, maka pemimpin-pemimpin UMNO akan mengatakan bahawa PAS tidak akan menubuhkan negara Islam. Mereka mendakwa bahawa negara ini akan diperintah oleh DAP, tanah Melayu akan dikuasai oleh cina dan bukan Islam.

Senang betul cara pemimpin ini untuk mendapatkan sokongan, depan masyarakat Islam kata PAS tolak Islam, depan masyarakat bukan Islam kata PAS akan perjuangkan Islam. Pendapat mereka akan berubah mengikut keadaan, depan Melayu cakap cina dan India jahat, depan Cina dan India cakap Islam jahat maka Barisan Nasional akan terus berkuasa.


ReJaM© "Fakta depan mata, ada akal, gunakanlah sebaik mungkin"

7 comments

biar le depa cakap apa pun...orang johor pasti tahu bagaimana jika cina memerintah...singapura dekan saje...nanti tahu le bagaimana jika cina dapat kuasa..untuk pengetahuan..katsingapura contohnya dalam army..udara dan navy..langsung takda bangsa melayu...darat..ada sikit yang jadi pencacai je...dalam kabinet ada satu dua je...itupun yang paling tak penting...menteri berkaitan ugama islam contohnya..pasal islamtak penting di sana..

pasti orang johor tahu semua tu...yang cakap pulak adalah cina yang tak baik pun..berdasarkan ucapan dari melayu bee end juga..dia orang cuma menyampai atau memanjangkan saja...tak salah dia pun...

cuma ingatlah..jika bangsa dia orang yang naik kat atas..anak dara dan isteri kita pun..melayu..takkan selamat..depa banyak duit dan boleh di tabur kat kita..kat penang dan kl banyak dah...

danmelayu semua diketahui..lemah pada duit..dan burit tentunya...sorry..

yg mca takut sgt kenapa dgn negara Islam..

Dua2 mca n umno menolak islam sebenarnya. Tapi persamaan ialah bahawa mereka akui memang PAS hendak membentuk negara Islam. Mereka iktiraf cita2 PAS itu.

Maka jelas lah sesiapa yg menolak perjuangan PAS bermakna menolak tertegaknya Islam di negara ini. Dan kalau mca boleh sekongkol dgn umno, ini bermakna umno sama akidah perjuangan dgn mca, sama2 menolak Islam.

Tq chua soi lek, kerana mengakui dan membenarkan bahawa PAS memang hendak menegakkan Islam. Satu sifat pelakun filem x inilah ialah berani berterus terang.

Kalau dia dgn jelas mengakui dia pelakun tu tanpa dolak dalik, maka kenyataannya mengenai PAS ini pun jelas tanpa selindung.

Kalau org umno masih merasa diri Islam, siapa yg patut dipilih dalam perjuangan? PAS atau umno?

otak masing2 dah tersumbat dah diorang ni...

bodoh punye kapir laknat.geram pulak aku.

Kitab " Ajhizah Daulah al - Khilafah ", Persediaan Berdirinya Negara Islam

http://ibnuyassir.blogspot.com/2011/01/kitab-ajhizah-daulah-al-khilafah.html

ON IBRAHIM : MAAF.DI SINI ANDA MENYATAKAN,CINA...HMMM..KALAULA CINA ISLAM BACE,MUNGKIN KECIK HATI DIE...CUBE TUKAR PERKATAAN TU KEPADA NON MUSLIM KE..BETTER...

BANGSA TAK PENTING,AGAMA ISLAM YG PENTING.


EmoticonEmoticon