Sunday

Petanda Pilihanraya 13 semakin hampir



Perdana Menteri, Najib Tun Razak akan bertemu dengan Kelab Ahli Parlimen Barisan Nasional Nasional (BNBBC) minggu depan, seperti yang dilaporkan oleh Berita Hairan Online. Laporan ini menandakan bahang pilihanraya ke 13 sudah semakin hampir. Dari maklumat yang ReJaM perolehi, dari salah seorang bakal calon yang akan bertanding mewakili parti bebas di Selangor pada PRU 13 ini, beliau telah menerima surat jawapan balas daripada SPR berkenaan pemilihan 30 jenis lambang parti yang dibolehkan untuk digunakan semasa pilihan raya nanti.

Hal ini memperkuatkan lagi khabar angin yang mengatakan bahawa Pilihanraya umum akan berlangsung dalam masa yang terdekat. Seperti apa yang dimaklumkan kepada ReJaM, pilihanraya umum ke 13 akan berlangsung pada bulan Mei 2011. Pekung Barisan Nasional untuk merampas negeri Selangor yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat menggunakan taktik kotor sudah berada di tangan ReJaM, hanya menunggu masa sahaja untuk didedahkan.



ReJaM© "Selamat berkubur UMNO dan BN untuk PRU 13"

5 comments

Pasti ke PR boleh menang???

Datuk K
Belum PRU lagi dah tanya, takot ke ?

Hope both Malay party will go down...the let's us rule this country..

menang kalah belakang kira...kalau nak di kira selangor bakal kembali kepada BN....PP,KEDAH 50-50.manakala di kelantan hanya kemenangan mudah....apa yg PR dah buat di selangor???hanya air free...kenapa tak mansuhkan cukai pintu,tol di selangor?PR boleh buat kalau dia nak buat...so secara logik akal BN akan dapat lebih 2/3 mojoriti di parlimen dan kemungkinan besar menyapu bersih semua kerusi dun selangor...

azi..mcm ne kerajaan selangor nk hapuskan tol kat selangor,tu kn under kerajaan pusat..bkn leh buat sesuka hati,bn suka main isu ni..tp yg ko benci sgt PR tu nape?ape slh depa pada ko?ko x ddk selangor,so dok diam je k,jgn bnyk ckp,sape2 yg dok selangor je yg tau bnyk perubahan kat selangor


EmoticonEmoticon