Tuesday

Puteri UMNO bongkar tembelang Papa Gomo


Sebenarnya blogger kaki fitnah yang langsung tak takut dengan kuasa Allah ini tak perlu lagi ReJaM© perkenalkan kepada pembaca. Blogger ini sememangnya suka membuat fitnah yang bukan-bukan demi meraih sokongan rakyat kepada Barisan Nasional. Siapakah blogger yang dimaksudkan? Siapa lagi kalau bukan papa gomo!

Baru-baru ini difahamkan Papa Gomo telah menyebarkan fitnah terhadap Pakatan Rakyat, kononnya penyokong PR telah mengasari Puteri UMNO. Tujuan Papa Gomo berbuat demikian semata-mata untuk memburukkan Pakatan Rakyat sekaligus meraih sokongan untuk Barisan Nasional di PRK DUN Tenang.

Malangnya, Puteri UMNO sendiri tidak tahan dengan fitnah yang dilemparkan oleh blog fitnah Papagomo tersebut, lantas mendedahkan fitnah tersebut kepada wartawan Sinar Harian. Di bawah ini petikan akhbar tersebut sila klik untuk membesarkan imej.



ReJaM© "Hanya makhluk bangang je yang percaya dengan Papa Gomo ni!"

16 comments

bodo giler papagomo..name pn dh bodoh cam lembu...

baek punya... nak fatnah org tp sndri kene pawned... huahahahhahaha

manusia macam gomo nih mmg layan mampus awal. tak layak idup lagi dah. lagi lama idop lagi byk fitnah dia kasi. bodo punya mangkuk kecik2 tak nak mati trus

natang mcm papagomo ni mau rejam dlm laut ja...

ni baru kata BAPAK TONGGENG ANAK KOREK....

duh, Puteri Umno nih pon, cover la papa gomo tuh, kawan penat2 wat fitnah demi menyenangkan diorang, diorang boleh kasi kantoi..... apadaa....... hahahaha....

Norrul Huda Marsidin ,pemimpin berjiwa besar.Beliau mungkin selepas ini boleh menyertai PAS /PKR.Jika tidak pun,beliau akan mengundi Cikgu Mala pada PRK ini.

Org fasik ni tidak boleh didengar perkhabarannya, tidak diterima kesaksiannya. tidak usah dibuat kawan. jenis membujur lalu melintang patah. semua halal. kalau menang PRU13 mari kita ramai2 gomo dia.

jenis yg selagi tak sakratul maut, apa pun dia tk peduli asal puas nafsu. org kata kalau tk lawa, biarlah hati cantik. ni sudahlah muka buruk, perangai lebih buruk lagi.

malang sungguh mak bapak kalau dapat baka macam ni. kalau bersama isteri janganlah lupa doa2 yg patut dibaca, semuga zuriat menjadi insan berwajah insan, bukan beruk berwajah insan.

kejahilan ibubapa akan menyebabkan lahir makhluk bertanduk seperti ini yg menyusahkan semua org.

semuga diberi hidayah dia ni dan mengaku jenayah dia selama ini.

Tak perlu la layan blog papagomo. Dari dulu blog dia banyak info fitnah. Seorang yang tak ingat dosa dengan sesuka hati melemparkan fitnah pada orang lain..

Tetapi kita harus percaya setiap perbuatan ada balasan. Yang baik di balas baik dan yang buruk di balas buruk. Hari itu akan tiba. Kita bertenang dan teruskan perjuangan untuk pakatan rakyat.

haha papa gomo..papa gomo dh jadi mama gomo. milo suam dah jadi milo panas skrg ni..hidup milo suam demi kebenaran.rejam jadilah blogger yang berhemah.betul kata naz jangan layan papa gomo biarkan dia terjun dgn labu2nya..teruskan perjuangan tegakkan keadilan.

papagomo tk gomo depa ni puas puas sbb tu tempayan pecah wakakakaka padan muka.

waaaa banyak ganas u " unparallel "

hik hik hik

PR perintah nanti tangkap PAPOGOMO masuk dalam ISA... baru dia sedar.... kah kah kah kah..

waaahhhh... ade gak org pas pis pus sokong guna ISA... xsangka kaki PR ni suke baca blog GOMO... kalo ape yg ditulisnye bodo or fitnah, si pembaca nye pun bodo gak la.. kwuang2


EmoticonEmoticon