Monday

Skandal Ummi Hafilda dan Tan Sri Muhammad Taib




Tan Sri Muhammad Haji Muhd Taib atau lebih dikenali sebagai Mike Tyson buat perangai lagi. Naib Presiden UMNO ini pernah menggemparkan dunia sebagai seorang pemimpin Melayu yang handal - bapak rasuah dan kaki betina.

Baru-baru ini satu lagi skandal Mike Tyson terbongkar iaitu beliau mempunyai hubungan sulit bagi tujuan seks dengan Ummi Hafilda.

Pada 23 April 2001 ( Isnin) yang lalu, sekitar jam 9.00 pagi, isteri Tan Sri Muhammad Taib telah menyerang Ummi Hafilda di sebuah restoren di Sri Hartamas. Ummi yang baru selesai 'breakfast' dan sedang membuat pembayaran di kaunter, telah diheret ke dalam kereta dan diserang oleh isteri Tan Sri Muhammad Taib.

Ummi dilapurkan malu dan menangis kerana beliau diheret tangannya, dimaki hamun dan diserang oleh isteri Mike Tyson di hadapan khalayak ramai sebelum dimasukkan ke dalam sebuah kenderaan. Telefon bimbit Ummi juga dirampas dan dilemparkan sehingga pecah dan berkecai.

Sejurus Ummi keluar dari kenderaan tersebut, muka Ummi didapati mempunyai kesan-kesan calar dan luka berkemungkinan akibat pertengkaran yang berlaku di dalam kenderaan isteri Mike Tyson.

Menurut sumber-sumber yang rapat dengan isteri Tan Sri Muhammad, hubungan suaminya dengan Ummi telah sekian lama dipantau sehinggalah pada 21 April 2001 (Sabtu) yang lalu apabila beliau dapat mengesan percubaan Ummi untuk menghubungi Tan Sri Muhammad Taib melalui telefon. Malangnya, panggilan tersebut telah dijawab oleh isteri Tan Sri Muhammad Taib sendiri dan beliau terus memaki hamun Ummi kerana menceroboh kebahagian rumah tangganya. [Tranungkite]



ReJaM© "Inilah perempuan yang mengaku mahu menyelamatkan Malaysia! kah kah kah..."

8 comments

Hanya org yg terpalit najis saja yg sanggup buat kerja kotor memfitnah org lain.

Dia ni sanggup sekongkol dgn puak pemfitnah yg pernah memfitnah anak buah dia(anak Azmin) sebagai anak haram Anwar.

Makcik apa keji sangat perangai ni? Malas hamba nak komen raut wajah dia ni. Cuba renung betul2 dan tanya gerak hati masing2.

Kerana duit, apa pun sanggup dibuat. Kalau ditanya, siapa Tuhan kamu? Bolehke lidah menjawab selain dari duit.

Semuga dia ni insaf lah.

steady lah jaka...

Sokong jaka

bagus jaka.. kami sokong hujah kamu

s/u jkkk

bukan mike tyson je..adnan mansor..aziz samsuddin..khalid jaffri..ramai lagi yang sama macam umi...(nama yang tak layak untuk manusia sepertinya)hafilda...satu satunya nama dimalaysia ni cam tu...

dimatanya nampak duit..dan kote tentunya..tu sebab suka benar kat laki orang..

cuma untungnya zaman tu asid punya cerita tak top..kalau tak mau nya muka hafilda anjing pun taknak tengok...

SALAM. maaf! ini berita tahun 2001 ke 2011?

http://pencacai-semalaysia.blogspot.com/2011/01/ummi-hafilda-pernah-melakukan-hubungan.html

nak hidup beb ,apa nak heran,maaf cakap le,tapi itu la,dah jadi budaya hidup segelintir puak2 ni dari atas sampai bawahan,bukan fitnah tapi pengalaman,Demi Allah,ada yang bertopengkan agama,pakai seban jubah,tapi dek projek semua sapu,halal haram tak kira,iman agama entah kemana,betul kata jaka tu,tp ckp lebih fitnah pula kan,si ummi ni doakan dpt hidayah,tak biarkan je melalak sorg2.salam.


EmoticonEmoticon