Surat penafian mangsa rogol menteri Robengah

Blogger-blogger pro kerajaan sejak semalam (7 Januari 2011) telah mengeluarkan sepucuk surat yang dikatakan telah ditulis oleh bekas pembantu rumah Datuk Rais Yatim yang sebelum ini dikatakan telah dirogol oleh menteri berkenaan. Surat ini merupakan penafian mangsa terhadap kes rogol yang didakwa dilakukan ke atasnya. Di bawah ini surat yang dimaksudkan siap dilekatkan stem dari Indonesia.



Namun apa yang menariknya tarikh surat tersebut ditulis, sama dengan tarikh artikel di blog-blog pro Kerajaan. Lihatlah betapa hebatnya blogger-blogger kerajaan mendapatkan maklumat. Mangsa belum sempat pos surat di pejabat pos lagi, surat sudah boleh disiarkan di blog-blog pro kerajaan.



ReJaM© "Dahsyat memang dahsyat, mayat yang dah mati seratus tahun pun boleh bangun balik kalau baca surat ini"

23 Comments

  1. Wah surat ku udah disiar di blog ya?
    aku belum sempet lagi mengirimnya, bagaimana udah
    bisa keluar ya?
    waduh, ajaib sekali ya kamu ini semua...

    ReplyDelete
  2. terbaik lah bloggers2 tu...

    hahaha..

    mmg dasar pak pandir btol...

    ReplyDelete
  3. brape agaknyer org bayar dia...

    ReplyDelete
  4. mst bnyak..kalo x,xkn die sgup mnafikn bnd ni..heheheheheh

    ReplyDelete
  5. Pelik tapi benar,
    hehehe...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...dr rais yatim x bersalah...banyak pahala dr rais yatim dapat sebab ramai yang memfitnah beliau...kalau orang dah cakap die x kena rogol, xyahlah buruk sangka...sape kite yang nak tau die menipu ke x..hanya allah yang tahu...kite kene sentiasa berfikiran positif...

    ReplyDelete
  7. kekeke...brfikiran +....kekeke...

    ReplyDelete
  8. hehe...
    Surat pos awal pun pelik ke?

    ReplyDelete
  9. Rendah betul IQ penyokong UMNGOK ni
    Kalau tulis surat hari ni, post di Indon
    hari ni juga sampai, dgn setem mcm tu...
    masuk akal ke budus?
    ahaha

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah...DS Anwar Ibrahim x bersalah...banyak pahala DS Anwar Ibrahim dapat sebab ramai yang memfitnah beliau...kalau dia dah cakap die x liwat, xyahlah buruk sangka...sape kite yang nak tau die menipu ke x..hanya Allah SWT yang tahu...kite kene sentiasa berfikiran positif...

    kihkihkih

    ReplyDelete
  11. Sokong Anonymous | January 8, 2011 6:47 PM. dia org tak sedar berapa lama dah memfitnah DSAI. percaya apa paper2 utusan tulis. sampai skrg tak settle2 hahaha :D

    ReplyDelete
  12. yang bestnya, ada orang tulong p beli setem.. memang bekerjasama umngok ni...

    ReplyDelete
  13. Apa nak pelikkan ... Bak kata dek Sammy Vellu "Hari ni pos semalam sampai"

    ReplyDelete
  14. kahkahkaahk rejam.

    kesian ko ni.
    ko ni nmpak sagt memilih berita. "Bukti" pakai microsoft word ko bukan maen pung pang pung pang mcm dah jadi bkti sahih.. bila kuar camni, pertikaikan pulak? kenapa tak pertikaikan dokumen pengakuan tu? dua kali lima je kesahihan dia.kahkahakh.

    ni pulak camne?
    http://us.detiknews.com/read/2011/01/07/164713/1541921/10/robingah-sebut-menteri-rais-yatim-orang-baik
    ini berita dari indonesia.. bukan blog picisan cam ko... wagkahkahkahakha

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Rehat Sebentar...!!!
    Ni nak cite Pasal ketuanan Melayu Pulak...!!

    korang nak PDF Handsad Parliment-krisis perlembagaan 1993 - Kenyataan President PERKASA datok Paduka Brahim Ali yg maha perkasa tu... Jilit II, Bil 67, 18 January 1993.

    Dalam kenyataan tersebut Brahim Ali menyatakan yang beliau sanggup berperang dgn Raja2 melayu dan keris Taming Sari tetap terhunus di tangannya...

    aku tulis sedikit petikan kata2 celupar beliau terhadap DYMM Agung..

    " Ampun Tuangku, Keris ditangan ini keris Taming Sari, Kami datang tidak dijemput pergi kami tidak perlu disuruh. Kami datang menuntut janji, janji diikat antara Lemang Lebar Daun dan Sang Purba..Kami bercakap bukan bahasa Tuah setia membuta.."

    " Keris di tangan ini Keris Taming Sari, Keris bersepuh besi Kursani, Semangatnya meresap jiwa rakyat menjadi berani. Ingat Tuanku Bila Taming Sari Menuntut Janji, 7 Purnama angin Terhenti, 7 keturunan akan bermimpi."

    Kemuncak penderhakaan Brahim Ali yg mengugut DYMM Agung :

    " waspadalah tuanku, Jabat menikam dengan Taming Sari,Taming Sari yang berlanggir darah satu warna, Bagaimana pula kalau Taming Sari ku ini menuntut Darah KELAINAN Warna..? Taming Sari ditangan inilah yang akan menentukan segala.."

    Hebat Pak Berahim ikut telunjuk Mahatir.. Masa Pak Brahim mengucapkan Taming Sarinya menuntut KELAINAN WARNA ( Darah Raja2 Melayu )..

    Mahatir membangunkan dirinya sedikit dan menunjukkan sokongan dan tanda " Good " dengan kedua2 tangannya...

    Milo Suam ini Fakta sebenar jangan korang delete pulak..!!

    Itulah dia Pak Braim President PERKASA yang hebat bersandiwara semata2 demi kepentingan Politiknya.. Sifat yang sama seperti Patih Karma Wijaya pada Zaman Melaka dahulu..!!

    Patut kena Laungkan " Hidup PERKASA.. Hidup Patih Karma Wijaya..!!!"

    ReplyDelete
  17. aku dapat nie>>


    Oleh Harakahdaily

    JAKARTA, 8 Jan: Bekas pembantu rumah Datuk Seri Rais Yatim, Robengah menafikan beliau diperkosa oleh bekas majikannya itu.

    Badan Nasional Penempatan dan Perlindungan TKI (BNP2TKI) menyebut TKI Robingah (46) tidak diperkosa Menteri Malaysia, Rais Yatim.

    Robingah mengatakan mantan majikannya baik hati dan tidak ada masalah dengan dirinya. Robingah menceritakan kisahnya kepada wartawan di rumahnya di RT 03 RW 02 Desa Pagelak, Kecamatan Madukara, Kabupaten Banjarnegara, Jawa Tengah, Jumat (7/1/2011).

    Datuk Rais Yatim orang yang baik. Bahkan pemberitaan yang selama ini menyebutkan saya sudah diperkosa sama sekali tidak benar.

    ReplyDelete
  18. politik??like shit!

    ReplyDelete
  19. yeah. way to go harakah. satu bnda yg positif. walaupun dulu suka hati je putar belit kata rocky bru yg mendakwa berlaku kes rogol, dengan kuarkan kenyataan ni dapat clearkan balik nama rais yatim. mcm ni baru nama sudah berak tepi jalan bersihkan kembali! takdelah bsuk lama sgt!

    ReplyDelete
  20. melayu umno derhaka10 January 2011 at 11:16

    hahaha...seb bek harakah tau bersihkan berak...daripada utusan dan segala suratkhabar, berita tv umngok yg tau berak je tapi xtau nak bersihkan...suh lak pak katak dan kepala lembu g bersih...kekekeke...

    ReplyDelete
  21. penyokong umno lembam10 January 2011 at 15:04

    hahaha

    ReplyDelete
  22. suma duit punya kerja..banyak kalu isteri najis pun boleh beli kalu...

    minah indon tu entah entah tak tahu apa pun..sekarang surat nak chop apa saja boleh dapat..macam chop imegresen ke..kastam ke..pejabat pm ke...duit chop sendiri pun mudah buat..apa lagi setakat chop kan...

    tulisan macam gaya terpaksa dan nak cepat je..pingat dan pangkat pun tepat..pandai betulindon tu..rasanya kat rumah mesti pangil ling pada si rais tu...atau mas...atau tuan...

    suka hati engkau le indon..orang nak tolong ekau buat cam tu lak...tapi mungkin kena sodok dengan sibotak tu rasa sedap kot.teringat lama tu yang tak mengaku tu...

    atau kat bawah tu dah di sodok dengan juta juta rm atau sekeping cek...dah kaya dah...

    ReplyDelete
  23. Hahahaha~ berapa la org2 besaq ni bayar kat maid ni utk tutup semua kesalahan.... dunia boleh la lepas, akhirat fikir2kanlah.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan