Friday

TPM bangga Amerika iktiraf Malaysia negara Islam contoh


Pelik tapi benar, bila seorang pemimpin yang mengaku memperjuangkan Islam dan sering kali mengutuk dasar-dasar Amerika Syarikat yang selama ini secara jelas musuh kepada dunia Islam menunjukkan rasa bangga apabila negara musuh Islam itu mengiktiraf Malaysia sebagai negara Islam contoh [Malaysiakini].



Wajarkah pengiktirafan yang diberikan oleh negara musuh Islam ini menjadi kebanggaan? Kuasa dunia itu sering kali membuat pelbagai konspirasi dan helah untuk memburuk serta menjatuhkan negara-negara Islam, malah memainkan peranan utama kepada dunia bagi menggambarkan Islam sebagai agama yang mengajarkan keganasan.

Namun pemimpin yang mengaku sebagai pejuang Islam kali ini merujuk pengiktirafan negara musuh Islam itu sebagai mengiktiraf negara Islam Malaysia untuk dijadikan contoh kepada negara-negara islam lain.

Pemimpin ini seolah-olah bangga dipuji oleh musuh Islam. Teguran ulama tidak diendahkan, malah diperlekeh dan ditentang secara terang-terangan, sebaliknya pujian yang wajar dilihat sebagai penuh dengan tipu muslihat dari musuh Islam ini pula yang dibangga-banggakan.

Apa lagi nak dikata? sebelum ini Meneteri Besar Johor, Dato' Ghani Osman memberi amaran kepada pengundi india di DUN Tenang agar jangan mengundi calon PAS, kerana jika PAS memerintah, PAS akan mendirikan negara Islam dan mengambarkan ia sebagai satu malapetaka. Rujuk link ini, [Negara Islam Malapetaka].

Sejak kebelakangan ini ramai pemimpin-peminpin UMNO dilihat terpaksa mengeluarkan kenyataan-kenyataan yang menentang Islam untuk menarik sokongan pengundi-pengundi bukan Islam. Jelas sekali "akhirat dijual untuk membeli kuasa politik dunia"




ReJaM© "Tolak UMNO tolak BN! Pertahankan Islam..."

15 comments

x rasa diri kita mcm munafik ke?Negara Islam kebendanya cmnih...

kalau dah tahu kenapa pas tak lawan balik... kenapa tak di war-war kan... fikir-fikirkan..jangan salahkan orang lain tanpa melihat diri kita...

bro adi..anda butakah????

klu depa xpa...dulu dok kutuk anwar ejen amerika la,skang tpm dok bangga kena puji dgn amerika...hak tui!!!

UMNO/BN berpandukan kitab Amerika sebagai sebuah negara islam.Bukan yang disarankan oleh Islam menjadikan Al-Quran dan Sunnah Nabi sebagai panduan.Dah terang lagi bersuluh wahai sahabat2 ku sekalian yang menyokong UMNO/BN.Renungkan dan fikir2kan lah.jangan kita dipesongkan lagi oleh dakyah UMNO/BN.

Selamatkan Malaysia PRU13
Ubah Sebelum Terlambat.

-rasuah da mcm satu tradisi
keadaan malaysia masa kini:
-kelab mlm n pusat judi bkn main byk kt sini
-ulama' n mufti bersuare bkn sbb nk tegakkn hukum ilahi tp sbb nk jge periuk nasi sndr
-arak n maksiat da semakin sebati
-hukum allah ditolak tepi oleh pemimpin islam giler duniawi

layakkah malaysia digelar negara islam??..so fikir2 la sndri~~

Sampai tahap ni kebangangan TPM
Jahanam Malaysia, Jahanam!

Memang sahlah pemimpin BN ni dah buta mata hati, dah sesat, dah terpesong akidah.. Bangga sangat dgn pengiktirafan negara no. 1 musuh umat islam.. BOdOHHHHH & BANgANGGGG punya TPM.. najib pun sama je lah..

s/u jkkk

....puak2 munafik je baik nga amerika nih...

PASnyuk...!!!!

PAS sial pukimak, Calon PAS suka zina...
Berlagak alim tapi suka berzina...

....najib sial pun zina jugak..nga siapa??..altantuya laaaa...bongokla sialan UMNGOK x tau...

Najib Altantuya memang sah 'kaki zina', calon PAS tu cuma difitnah jer..

s/u JKKK

amerika musuh. musuh adalah seperti berikut(perogol, pencuri, perompak, penjenayah)

seorang perompak pecah masuk rumah tpm, dan berkata, anak kamu sangat gebu dan berair. perlukah tpm bangga atau risau anaknya mungkin akan dirogol? dan perompak itu berkata lagi, cantik jam tgn kamu, kereta kamu memang best. tv lcd kamu jgak besar.. kah kah kah, tpm terus berbangga dgn kenyataan perompak itu...

yang puji tu kawan dia la... bukan musuh... sbb tu dia suke sgt...


EmoticonEmoticon