Friday

Umi Hafilda cabar Anwar berdebat



Cuba anda bayangkan bagaimanalah agaknya kalau Anwar Ibrahim menyahut cabaran Betina gila di atas ni berdebat? Najib yang dicabar untuk berdebat dengan Anwar Ibrahim berhubung isu ekonomi, tapi orang lain pula yang terlompat-lompat menyahut cabaran. Apa hal pulak Umi Hafilda nak ajak Anwar berdebat?

Apa kaitan Umi Hafilda dengan ekonomi negara? Apa yang perempuan mabuk ini tahu tentang ekonomi?

Apa faedah yang rakyat akan dapat kalau Anwar berdebat dengan Perempuan gila yang sudah dirasuk penyakit sawan tak tahu malu ini?

Kesian Najib, mengigil-gigil bila Anwar ajak berdebat. Nasib baik ada perempuan gila ini menyelamatkan air mukanya. Dah eloklah Najib sebagai presiden UMNO merangkap Perdana Menteri berdebat dengan ketua pembangkang!

Ketua kerajaan berdebat dengan ketua pembangkang, barulah nampak seimbang dan adil. Ini tiba-tiba ada pulak tenuk pakai tudung ala Rosmah mengarut mencarut ajak Anwar berdebat, berakal ke tak berakal tenuk bertudung ni? Oh lupa nama pun tenuk mana ada akal.


ReJaM© "Tercengang ReJaM bila Umi Hafilda tiba-tiba ajak Anwar berdebat, umur dah tinggal sikit perempuan ni, itu pasal meroyan tak tentu pasal"

33 comments

asal plak betina gila..debatla kalu jantan!!!

Najib tak berani debat sebab dia betina ke bro? kah kah kah...

DSAI tak layak berdebat dengan bohsia tu. Yang layak berdebat dengan dia hanya perogol amah mungkin juga perogol budak bawah umur.

Kemunculan betina ini bermakna dubur Sepol sudah tidak dapat buat modal untuk mencari makan. Bye-bye Sepol, pihak gerombolan dah tak perlukan kau.

ada lagi dia neh.. isk isk.. sawan piggie2 ke ape.. kes dulu patut letak dia dalam penjara pasal tuduhan palsu.

benci dia.

Pompuan gila ni saje je nak cari publisiti free, maklumlah dah tak brape laku. Ni nak promote diri la ni nak cari "sumber" baru.

teman riso yopp kala ummi berdebat dgn DSAI..orang betine ni kalah karang toyak(nangis) die yop..aisss..x nak komen banyok le yop riso teman...

kalau debat dgn betina ni sah kalah... sebab dia boleh bercakap atas bawah... daripada berdebaty dengan sundal ni lebih baik berdebat dengan babi...

pompuan giler anak saudagar penipu...

Betina sundal...betina kecut....betina gila...betina ayam pencen...betina tenuk...betina bengap.

doh gilo gano plop tino ni...xsoh dok ngejah la najib 2...x psl2 mu kno bom skali...haha

biakanlah bertina luput tarikh

dia da nak monopos sebab tu meroyan cam tu kui3 malu weh tino peseng lagunih

eloknye jg la bahasa.....klu pun benci sgt kat ummi ni takut2...kene kat anak dara sendiri...buang tabiaatnyer tu...

bodoh laaaaaa betine gileee nii

alah,
panggil je maner2 blogger berdebat dengan die..
tak payah kacau DSAI..

Bila Anwar nak saman malu Ummi Hafilda ini kerana mengatakan Anwar kaki liwat la... kai zina laa... rompak Bank Negara Malaysia 3 billion la... pengecut nak bersumpah la...

Aku sokong 200% kalau Anwar saman Ummi, Ezam dan Nallakaruppan. Kasi saman malu 500 juta setiap mereka.

ai umi oi, duit dulu da habis ka, timbul blik nie, nak kutip payment la tu...buat la servis dulu...haha

Citer minah ni lg...

http://greenboc.blogspot.com/2011/01/lelaki-ini-pernah-mengaku-dalam.html

kalau betul kita dipihak yg benar lawan sama dia.

anwar tak perlu takut nak berhadapan dgn pompuan ni. kes anwar telah mengharu birukan masyarakat malaysia.kalau betul anwar tak terlibat dia harus bersumpah dgn cara islam.(dgn cara alim ulama malaysia sarankan)

naluri aku kata anwar liwat safiul. bagi aku manusia bernama islam tak sanggup bersumpah laknat sebegitu, tetapi atas dasar kebenaran terpaksa. ROSLAN

Jika ko guna naluri ko patut kena qazaf kerana menuduh tanpa 4 orang saksi!layak disebat 80kali Engko jatuh FASIQ... kesaksian engko ditolak selama-lamanya. Jadi saksi atau wali pun tak layak...

Dalam hal yang engko tak pasti elok diam sahaja mana ada hukum Islam ajar guna naluri! Islam tidak ditegakkan atas rasa-rasa...

Seperti kaedah fiqh menyebut: Nahnu Nahkum biZawahir... Kami berhukum dengan perkara yang jelas.

aku bagitahu apa yg aku rasa,tak kan itu tak boleh

kenapa dia tak bersumpah laknat? untuk meredakan org seperti aku ni

Saman RM700J pontianak ni adalah anjuran umno. bertujuan mengganggu perjuangan PR.

Sepanjang perjuangan memang syaitan akan terus cuba mengganggu fokus pejuang.

Pontianak jenis ni elok dipaku saja lubang tengkuk bawahnya tu.

Kenapa terlalu sibuk sedangkan bukan dia yg mengaku kena liwat. dia tidak ada kena mengena dgn kes Anwar, semata2 pontianak gentayangan yg mengganggu dan laparkan darah di tepi jalan.

Wahai kubur....serula nama pontianak ni ke lubang mu secepat mungkin. setelah dia masuk ke lubang mu, kau himpit lah dia dengan penuh 'kasihsyg' mu.

Sesungguhnya pontianak ini tidak tahu menjaga amanah kedua2 'mulut' yg dikurniakan Penciptanya. Kedua2 mulutnya itu sudah menjadi puaka dan racun dlm masyarakat.

sesungguhnya dia hanya membawa kerosakan dimukabumi Allah ni sahaja.

Tidak ada manafaat satupun kepada umat agama negara dan bangsa.

hancur untuk kau pontianak sundel siang !!

Dasar betina giler kote.. giler duit.. such a douchebag!

kau org tulis ikut sedap jerr. tak terpikir kah kalau dakwaan dia tu betul?

kalau ada penyokong anwar kat sini? percayalah syg kau memang bangang

abis?org tuduh umi hafilda berzina x kene qazaf?lg pon mat sabu pon penah gelar anwar aljuburi tanpa membawa 4 saksi adil mase anwar masih tpm dulu.camner yerk?ustaz PAS xkene lak qazaf?


EmoticonEmoticon