Monday

Wikileaks-Iran mampu letupkan Israel dalam masa 12 minit


Sebuah laman web yahudi JewishJournal semalam (2 Jan) melaporkan satu lagi kebocoran maklumat oleh Wikileaks bersumberkan kabel diplomatik Amerika Syarikat yang mendedahkan bahawa Iran memiliki lebih 300 peluru berpandu yang mampu sampai ke Israel dalam masa 12 minit sahaja.

Laman yahudi itu juga melaporkan bahawa Hezbullah memiliki lebih 40, 000 roket yang mampu menyerang seluruh Israel.



ReJaM© "Israel laknatullah!"

4 comments

Tahniah PAS. Dimulut kata tak nak, tapi dalam hati ada taman rupanya...

http://pusakaayahnda.blogspot.com/2011/01/ekslusif-perkembangan-terkini-usaha.html

Tahniah KaratEjau sebab bodoh sangat post komen yg takde kaitan dengan atikel wikileaks yg kat atas tuh.

Serang je la Israel tu abis cite. Bia puak2 zeonis tu mampus, bagi diorang idup membiak buat ape. Buat tambah masalah je. Masalah zeonis ni dah lama dah, bukan makin baik makin parah ade la. Ada UN/PBB pon takleh pakai. Lagi menyusahkan ade la.

sedara, takleh gak serang israel camtu je...tak sume kat israel tu zionis..ade yg sokong anti perang..ada yg sokong pembebasan palestin..


-KSK-

Minat sungguh KaratEjau umno ni rupanya nk tgk PAS lemah dan pecah dgn isu lapuk tu. Insyallah umno dan bn lah yg akan hancur. Roda sudah mau pusing. Amin. Kesian dia.

Mengapa dikaji kemampuan Iran. Negara arab sekeliling pun lebih dari mampu utk buat lebih dari itu. Malangnya bila jiwa pemikiran dan jadi anjing yahudi, semangat perkauman menguasai kabilah, iman berkiblat ke yahudi, takut kepada mati, maka sebutir peluru pistol negara arab munafik pun tidak akan disasar ke israel.

Malah dimasuki pula penyakit munafik dan sekongkolnya mereka dgn israel menyekat bantuan kepada umat Palestin. Bukankah negara2 arab itu semua Sunni. dan Palestine juga sunni. Kalau sunni(munafik) tidak boleh membantu suni Palestin, maka apakah diharap kepada Syiah yang jauh fahamannya dari Sunni.

Dan Syiah ini tidak boleh diharap sangat dan sentiasa perlu diwaspadai kerana mereka lain dari kita.

Israel tidak ditewaskan oleh fakta kekuatan peluru berpandu mana2 umat Islam atau Syiah. Ia hanya akan dihancurkan oleh peluru berpandu iman dan tidak cintakan dunia disamping senjata lain. Dan akhirnya akan dihancurkan dengan bantuan tentera Mahadi dari Khurasan insyaallah (mengikut pandangan peristiwa akhir zaman lah).

Dan umno dimana dalam menghadapi Israel ini? Umno jhadi talibarut la, sahabat APCO dan membuat perdagangan dgn israel.

Demikianlah adanya si umno ini..yahudi mabuk.


EmoticonEmoticon