Saturday

Demo isu Mesir di KL, Polis ludah muka warga tua


Semasa demonstrasi menyokong rakyat Mesir menggulingkan pemimpin zalim Hosni Mubarak yang diadakan di ibu negara semalam, seorang warga tua ditengking dan diludah anggota polis pada mukanya ketika pihak berkuasa itu menyuraikan perarakan dan perhimpunan solidariti rakyat Mesir, kata Pengarah Biro Guaman KEADILAN, Latheefa Koya.




“Warga tua itu hanya bertanya polis, mengapa anaknya ditahan tetapi polis memarahi dan meludah mukanya. Sedangkan, mereka sedang dalam perjalanan untuk pulang,” katanya lagi.


Beliau berkata, polis juga memukul dan mengheret anak warga tua itu yang sedang membeli minuman di hadapan bangunan Tabung Haji.

“Selepas ditahan, mereka dibiarkan selama berjam-jam di dalam trak polis dan tidak dibenarkan untuk bertemu keluarga dan peguam.

“Tahanan mengadu, proses soal siasat dibuat dalam keadaan mereka duduk di lantai, seolah-olah mereka ini penjenayah besar. Mereka juga ditanya soalan-soalan yang tidak masuk akal,” kata Latheefa.

Beliau berkata, beberapa peserta perarakan juga bercadang untuk membuat laporan kerana tindakan ganas polis itu manakala keluarga tahanan sedang memikirkan tindakan lanjut.

Kata Latheefa, ramai peserta perarakan dipukul, ditendang dan digari secara kasar oleh anggota polis dan Unit Simpanan Persekutuan (FRU) ketika menyuraikan peserta perarakan.

Dalam perarakan solidariti terhadap rakyat Mesir semalam, 7 peserta ditahan dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi. Kesemua mereka dibebaskan dengan jaminan lisan kira-kira jam 11.30 malam tadi.

Semua tujuh yang ditahan sudah dibebas tapi Latheefa tidak pasti sama ada mereka akan didakwa di mahkamah. [keadilandaily]



ReJaM©: Selama ini bila dipersoalkan kezaliman mereka, pihak berkuasa akan menjawab "kami sekadar menjalankan tugas", kini Polis Malaysia, menerima satu lagi tugas baru, "Meludah muka warga tua".

93 comments

Pemuda UMNO, Penang delete 5 February 2011 at 22:07

Kalau dah tentang kerajaan, terimalah padahnya!
kalau aku, jangan kata ludah, aku sumbat orang tua tu dengan
anak dia sekali dalam lokap biar dia berakal...

palahotak hang pemuda UMNO, Islam xajar camtu..

ThereAreNoJusticeInThisWorld! delete 5 February 2011 at 22:09

tengok muke yang memprotes pown tau yang die tu penyangak... penyangak tak kire tue atau tak, kalo dah cakap yang bukan2 mencaci, memang layak la kene ludah... lu cakap tajuk je hangat, tapi isi hangit, xkan la polis nak ludah x tentu pasal, ntah2 pakcik tu sendiri yang ludah ke langit, kene muke sendiri~~

Pemuda UMNO, Penang delete 5 February 2011 at 22:13

woi mangkok!
base bodo x gheti base natang bewok ni...
anjing mung sek2 umngok..
mu tgk r natang kalu ak kena mu lake ak ludoh dh muke sek2 mu sorg2..
base anjing.!x gheti hrmat org...x saloh nape mu g wat g2...mapuh mu polih bodo!

Masalahnya fakta di putar belitkan oleh penulis. Isu polis dituduh meluduh orang tua yang tidak sedarkan diri. kenapa awak nak memecahkan keamanan di situ. Polis cuma hendak kekalkan keamanan disitu. Sekiranya awak dan cucu awak tak mengada -ngda pergi kesitu perkara sebegini tidak akan terjadi.

cuba bayangkan kalu orang tua 2 bapak kprang..
mesti korang mara gila kan..
ne la dunia akhir zaman..
rakyat yang memihak kebenaran sering kali dihina, dicaci, dimaki..
sesungguhnya hanya ALLAH SWT jua yang mengetahui segalanya..
biarlah Dia saja yang memberi hukuman kpd kerajaan yg mnidakkan hak rakyat..

masalahnye polis overeact.... mereka ni bukan penjenayah pon... this demonstration never meant to hurt anybody..tapi masalahnye polis mcm nak makan semua org... kecoh sial polis..

UMNO?? NO NO NO!! =) delete 5 February 2011 at 22:24

Bijak nya penyokong polis kat sini...
ahhahahahaha...kejap..hahahahahahaha....hahahaha..ok2..ahahahhaha...
inikah org yang berakhlak?? ludah kat muka org??? kat kucing kurap pun kalau dalam hati ada iman xsanggup nak ludah..ni sama seagama yang Xbuat jahat buleh ludah..diorang demo aman!! kerajaan ni tali barut mubarak pastu tali barut ISRAIL. tu yang halang demo aman tu.
patutlah UMNO ni bongok!! sebab ada pemuda yang hati tu busukkotornajishitam!! ahahahaha...
Polis yang ludah tu memang akhlak UMNO!!! TERPUJI/MULIA/BERWIBAWA.
ahahahhahahaha =D

baso x ngaji skoloh...ore tua pom nk ludah,bilo kito nk maju klu orang lain kito x se hormat...

Demo aman, tapi polis sibuk nak tembak gas pemedih mata...
tembak meriam air...
Adakah Polis sudah mendapat arahan pihak atasan by hook or by crook
agar mengadakan tangkapan?
Supaya demo aman akan dianggap sebagai kekacauan?
Polis anjing!

neh namanya demokrasi terpimpin....hahahaha...xkesa la dari Kerajaan xpn Pembangkang...orang tua kita kena hormat...kalo yg tuh pn xboleh pikir...nmpak sgt perasaan hormat orang tua,akhlak dan ketemadunan da runtuh dalam diri sorang2 yang anggap pbuatan ludah tuh betul wlpn utk pihak lwn...monyet pun xludah monyet laen...nk ckp prangai lagi teruk dari monyet x smpi ati lak....sayang tol...pakaian seragam da smart da...

umno ap kisah?
ad umno kisah rakyat kena tindas?
ad umno kisah rakyat mati?
ad umno kisah rakyat miskin?
TIDAK SAMA SEKALI...
jangan haraplah umno nak tlg rakyat...
HAKK TUIHH!

Polis umno sama ngan polis mesir berguru dengan polis israel..apa mau heran

tol ke citer ni?gmbr je ade...kalu tol,msti ade sbb polis wat g 2...tpi x kan la smpi mludah kan?sy x kan percaye bulat2 citer g ni...msti ade skt putar belit...

BN=HOSNI MUBARAK.
TIADA BEZANYA SEMUA SAMA.ATAS BAWAH KIRI DAN JUGA KANAN.

A very Appalled Teenager delete 5 February 2011 at 22:33

This is kind of act is unnecessary.. You are the authority and to engage in this kind of behaviour is appalling , not only to the person who actually receive that "treatment" but also to the younger generation like me..

I lookup to the authority (police) because my late father was also a police and a very decent one too.. am very proud of him.. but to see this kind of act, make me second guess our country's authority.... It's so unprofessional.. You can't do this.. If the person is confronting, do it in best manner..

And for those up there who , shall I say represent government and comment in such a harsh language.. I'm sorry to tell you that you should feel ashamed of yourself that a teenager sees you typing things like that... Hmmm..... :-(

DAH MASUK PAPER TU BRO!!SAPE BERANI SAMAN!KALU KATA CRITE NI TAK BETUL.AKU YG PI HARI TU AKU TAU LA.POLIS PUN SEBUK DTG.
SIBUK DUK KAWAL ORG BR DEMO.JENAYAH TAK BLH NK KAWAL.
MASALAH MAT REMPIT SAMPAI KE HARI NI TAK SELESAI2. DEK KERANA POLIS2 TERLALU SIBUK SGT MENJAGA HAL POLITIK DAN ORG2 POLITIK.

DAH MASUK PAPER TU BRO!!SAPE BERANI SAMAN!KALU KATA CRITE NI TAK BETUL.AKU YG PI HARI TU AKU TAU LA.POLIS PUN SEBUK DTG.
SIBUK DUK KAWAL ORG BR DEMO.JENAYAH TAK BLH NK KAWAL.
MASALAH MAT REMPIT SAMPAI KE HARI NI TAK SELESAI2. DEK KERANA POLIS2 TERLALU SIBUK SGT MENJAGA HAL POLITIK DAN ORG2 POLITIK.

celaka tol pemuda umno ni..lu ckp mcm xde agama kan...
lu sama ngn yahudi dah ni


kong

polis serang SELEPAS demo dijalankan..
bukannya SEMASA demo dijalankan...

itu polis banyak langsi..
kerat kasi anjing lagi baik..

nak jaga keamanan konon..
polis yang wat isu...
polis yang serang dulu..
aku ada la kat tempat kejadian..

bodoh punya polis..
malaysia ni huru hara sebab kau la..

For those feel doubt about the story, please be informed that
I am not creating this story, I get the news from a lawyer namely Lateefah Koya, quoted as saying like that in Keadilandaily, then any inconsistencies feel free to take legal actions against her. then we can see the truth. I dont think she was dare enough to make a false statement.

yg pro umngok tuh bapak korang x kena ludah memang le sedap bersuare.. cobe polis yg ludah bapak korang.. musti masuk buletin utama n berita hairan dengan pertolongan umngok... klu pakcik ni kena ludah korang x de simpati... klu polis ludah muka mak pak korang baru korang nak kelua macam2 fakta sivik kan??

macam tulah polis..sudah lah rasuah kurang ajar plak tuh! umno dgn polis same je..

klu ade pluang..aku nk ludah muke mak bpk puak umngok..
biar dorg rase plak..bkn dgn ludah jer..dgn kahak hijau aku bg skali!!!

Malang sunguh nasib Negara ada orang macam kau orang,berfikiran tak waras cakap macam tak beragama.Kalangan kau orang ni tak ada sedara mara yang kerja polis ke?Mungkin mak bapak kau kerja polis pun kau lupa yang kau maki tu ada dikalangan saudara kau orang, lagi satu esok bila mati bila malaikat tanya siapa saudara kamu, kau nak jawab apa?Polis pun manusia biasa tak lari dari membuat kesalahan,macam kau orang juga belum tentu syurga menuggu kita....

pemuda umno mane reti nak hormat org tua,mak bpk dia sendiri pun dia ludah,tak heranlah kalau dia suka polis ludah org tua..btul tak pemuda umngok?hahahaha

Assalamualaikum.

Wahai tuan punya blogsite. Kalau tak puas hati duduk kat Malaysia yang aman damai ni, pi la dok kat Mesir tu.... boleh join perusuh-perusuh tu. We don't need all those crap here. Ada baca isu ekonomi Mesir ka, inflasi dia, tahap pengangguran, harga makanan .. etc..etc.. Kita sini ada macam tu..? Duhhh... I seriously think people who support this are no brainers...

melayu Islam??? cam kureng sket la...memang aku setuju ada di kalangan saudara kita tu polis bai.....tp cuba ko ty diri ko la...kalau mak bapak ko kena ludah dengan polis ko senyum tak??? klu senyum meh sini mak bapak ko aku nak ludah tgk....wey bai...yg derang maksudkan P.O.L.I.S iaitu satu badan kerajaan yg besar bangang!!! bukan menuding pada saudara ko yg keje polis tu.apesal ko ni bengap sangat!!! aku nak guna ayat ko sikit la....nanti kalau ko mampus la,malaikat tanya ko la sapa sedare ko yg belasah pendemo tu??? ko nak jawap apa lak??? ko rasa pendemo tu bukan sedare ko ke??? ko ni cakap macam org tak de jiwa raga...sengal!! bioll!!! ko tau tak yg kami ni buleh kutuk camni jek...ko tau tak yg kami ni rasa sakit kena libas,kena pukul....ko tak kesian lak kan??? ko lagi kesiankan org yg kena maki hamun daripada kena belasah....apa jenis beras la yg mak bapak ko bagi makan sampai cenggini tahap ultra bangang ko!! maaf geng!! aku dah masuk tahap emosi dah bila ade mangkuk hayun yang menyokong tindakan polis.....aku nak tanya ko balik la...apa tugas polis bai??? menjaga ketenteraman awam kan??? ade ke tugas polis tu belasah org??? macam bangsat bangang ko ni...ko tau tak maksud awam tu mende??? plis la...kalau teringin sangat nak bagi komen tu...gi nuntut ilmu bagi celik sikit tahap buta hati ko tu. ko ingat pendemo tu ape punch bag ke??/ bukan ke pendemo tu juga orang awam!!! sape yg sebenarnya org awam yg polis maksudkan untuk jaga tu??? ko jawap la kejap....B.A.N.G.S.A.T!!!(akhirnya aku terpaksa juga gunakan perkataan2 keji untuk org yg keji,jijik dan tak cuba memahami maksud demokrasi tu sendiri)

ni lagi sekor bangang!!! anoy 11:37pm!!! ape kemende ko merepek ni setan!!! ko tak reti bace ke yg derang demo tu untuk menyokong tindakan rakyat Mesir utk jatuhkan Mubarak!!! ape ke halnye ko ni bro!!! bodoh sampai takleh nak ajar dah ke??? bace bagi abis dulu....ko sendiri tau kan tahap inflasi la bla...bla...yg ko maksudkan tu la yg pihak rakyat mesia ni pi demo....nak bagi betulkan ekonomi derang le....yg ko soh kitorang gi pindah mesir tu pehal??? ape tanah ni BAPAK ko yg punya ke??? Lagi sekor lembu yg bodoh sombong!! tak paham satu pun maksud demokrasi...belajar balik la kenegaraan wey!!! teruk la ko nye IQ tahap budak spastik!!! Yg ni pun aku minta maaf la...sebab ko memang bebal nak komen sini....wey kami ni rakyat malaysia,ko pun rakyat malaysia....apa hak ko nak halau kami dari sini??? ko nak tanya hak kami buat demo kata malaysia ni ke??? ko belajar balik demokrasi bahalol!!! bukan takleh bagi komen kat sini...tapi biarlah berilmiah sket....org yg macam korang ni jawap dengan cara gini!! sebab kalau bagi yg tinggi tahap penulisan nanti korang bebal tak paham sepatah pun!!! aku harap ko paham la aku guna ayat gini...kalau tak paham gak baik ko diam je la...bro...kita tgk org yg tinggi ilmu bagi komen kat sini.

polis mcm 2 dikategorikan as hanjing!
tp xsume polis mcm 2

ala, disebabakn segelintir polis n pencacai umngok nie la nama dan reputasi polis tercalar dan busuk..
aku harapla, polis yg baik lg ramai dr polis yg tunduk dgn tekanan jahat politik Malaysia..
korang yg nak memenangkan tindakan meludah nie mmg hanya menjaga periuk nasi korang shj dan ingin selamat sentiasa..ye la sbb korang semua dah hidop selesa..tak pn mongok..huahuahuahua..

Kah kah kah... puak-puak pembangkang tak boleh
terima pengganas tua mereka diludah!
Hal negara org sibuk nak masuk campur buat ape bai?
Hal negara sendiri setelkan dulu!
Puak Pakatan Haram ni bebal belaka...
Bontot sendiri berkurap ada hati nak bersihkan bontot org lain
kah kah kah...

Assalamualaikum.

Wahai tuan punya blogsite. Kalau tak puas hati duduk kat Malaysia yang aman damai ni, pi la dok kat Mesir tu.... boleh join perusuh-perusuh tu. We don't need all those crap here. Ada baca isu ekonomi Mesir ka, inflasi dia, tahap pengangguran, harga makanan .. etc..etc.. Kita sini ada macam tu..? Duhhh... I seriously think people who support this are no brainers...

tarak baik cakap itu macam.....
dia worang ada otak laaa...

hmh!! untuk SOKONG BN---->>> lu memang bangang!! sebab tu la lu sampai skang tak leh nak cuci bontot yg berkurap tu....sebab lu punya bontot dah berkusta takleh repair dah...So wa tak hingin jawap lu nye soklan sebab lu memang bangang dari azali lagi...

knp semua org salah kan polis... sedangkan yg menimbulkan masalah ni org lain bukan polis.. polis pun manusia biasa... ada limit kesabaran.. klu korang maki hamun polis.. sure la dia marah... org awam pun satu.. hal mesir pun korang sibuk.. dari demo.. baik tolong mangsa banjir... r

memang la dah nama pun polis (pasukan orang lupa islam) dan bersahabat pulak ngan umno(untuk mahathir nipu orang) cantik.....

Tak puas hati, duduk la di Mesir sana tu! Boleh merusuh! Boleh demonstrasi! Ada teloq g sana la penyokong PEMBANGKANG

xnampak pun gambar kena ludah,video xde ke?
cmna nak maki ni =,=

dalam hal ini nabi bersabda BUKAN DARI UMMAT KU ORANG YANG TIDAK MENGHORMATI ORANG TUA... dalam peperangan pun nabi dah melarang bunuh berkasar dgn orang tua, wanita, kanak kanak, x boleh rosakkan tanaman, nampak tak macm mana nabi ajr dan didik kita? kalau kita amik contoh akhlak nabi, kesabaran nabi gerenti x jadi macm nih... dalam peristiwa nabi bejalan nak ke masjid ada seorang tue yang membaling najis dekat pakaian nabi, apa tindakan nabi? meludah muka orang tua yahudi tue ke? x nabi x pernah mgajar umat dia buat macm tue. bersabar la... dalam alquran surah baqaroh ALLAH BEFIRMAN SESUNGGUHNYA ALLAH BERSAMA DENGAN ORANG YANG SABAR... amik la nabi sebagai idola kita... sebab nabi terlalu sayang umatnya sehingga kan ada syafaat untuk kita bila kita di sana... renung renung kan la semua.....

BRO, LEPAS NI KITA BERHIMPUN LAGI. KALI INI KITA MINTAK PENJELASAN KE MANA WANG ANAK YATIM MEMALI KIRA KIRA TIGA JUTA DILARIKAN OLEH MAT SABU.

Putera Gunung Jerai

Kenapalah masih ada ramai orang yg baca artikel ni buta hati... cuba korang cakap dengan ak, ada ka Nabi Muhammad mengajar umatnya meludah muka umat yang lain? berkasar-kasar terhadap tahanan..? x paham ke ISLAM MENGHARAMKAN PENINDASAN!!! Penulis blog ni cuma tolong sampaikan kebenaran....jadi x payah la nk putar2 alam lagi ye.. dah la tulis serupa akai budak sekolah rendah... kenapa nk halalkan saja apa saja kezaliman yg polis dan FRU buat?... ada ka dalil yg menyokong perilaku polis yg bertindak sebegini zalim???

aku hanya insan biasa,.. kearah memperkasa hak sama rata.

AKU SOKONG 1OO% POLIS BUAT CAMTU..BUBUH PENENDANG KAT MUKA TU, BARU ADA AKAI...DUDUK ELOK2 TAK MAU, DOK MENYUSAH ORANG BUAT PA..HANG INGAT KERJA POLIS DOK JAGA ORANG GILA MCM HANGPA KA, BANYAK LAGI KERJA DEPA.

DAH KENA, KATA POLIS KATA KERAJAAN ZALIM...SAPA SURUH CARI PASAI..TAK BUAT SALAH POLIS TAK KACAU PUN BODOH, BANGANG, JUMUD, PEJUANGAN ISLAM KONON.

BAB KENA DENGAN POLIS, PANDAI PULA KATA ISLAM TAK AJAR BUAT CM TU...POK NIK MURSHEET TU KELUAR FATWA SESAT TAK MAU BUAT DEMO KA ???

S

patut la UMNO jd cmtuh...tgk la pemuda dia pikir cmna..da tau benda tuh salah....tetap nk kata betul...Islam universal bai...x mengira parti....ko mati nanti Malaikat takkan kata ko orang UMNO...ko dpt royalti aircond dlm kubo 15% diskaun...xdak punya....ko buat naya kat orang...fitnah2 orang...mnidakkan benda betul...jawab le ko ngan tuhan apsal ko buat cmtuh...

kalau aku jadi polis aku kepak kepala Pas tauk dalam jamban

aduhai sedapnye mengutuk polis..masa aman sonok la korang t dah tak aman sibuk cari polis..bkn sume polis cmtu ..akak pn kge polis jgk..tk de pun rasuah2.jangan bimbang klu pr jadi pm nnti polis akan bkrje untuk pr lak..tk tau la kot korang nk amik polis baru.milosuam ckp siang pndang2 cakap malam dengar2....

nak kata bangang...boleh pulak tulis n baca blog...pemimpin,kita lantik untuk tadbir kerajaan...tuh pasal ada pilihanraya...bukan sbub bapak dia lantik dia...orang lantik untuk jalankan amanah untuk rakyat...polis pun sama...orang tubuh pasukan polis untuk jaga kselamatan rakyat...bukan tibai rakyat...aku xnampak pun orang2 kat situ maki2 kerajaan Malaysia...Just kerajaan Mesir yg tindas rakyat...apa?Kerajaan Upco Najib sokong kera~jaan Hosni Mubarak...patut le marah bebeno...ohohoho...sori le...kitorang xtau...UMNO pun sokong Kera~jaan mesir eh...Patut tuka jak jd United Mubarak National Organization jak...hahahahahaha...

FUCK BN, FUCK BN'S SYSTEM, FUCK ALL..

tuan tanah (merujuk pada tuan punya blog),

mohon penjelasana lanjut...demo ini adalah demo aman sebagai tanda sokongan kita pada rakyat mesir...macam mana sampai boleh jadi demo tak aman? macam seolah-olah demo ini seperti demo utk menentang BN...hmmm...atau kerana BN terasa yang mereka pun sebenarnya sebijik mcm kerajaan hosni mubarak...tu yang mereka takut...mohon penjelasan tuan tanah. Lagi satu, demo sebabagai tanda sebagai tanda sokongan kita rakyat malaysia kepada kebangkitan rakyat mesir menentang kerajaan hosni mubarak yang mana kita semua sedia maklum bahawa Israel adalah penyokong kuat kerajaan hosni mubarak tetapi kenapa demo ini tidak mendapat sambutan dari NGO seperti PERKASA dan juga pemuda UMNO, AMAN Malaysia...adakah mereka penyokong kerajaan hosni mubarak, kalau iye bermakna mereka juga penyokong Israel...adakah mereka ini semua telah diberi amaran oleh tuan mereka supaya jgn terlibat atas nasihat tuan penasihat RM70m...

Pergi MAMPOOOOS !!!!! laaa !!! PEMUDA UMNO PENANG !!!...
FUCK BN !!!!!!

Ni la masalah kalau orang tak pernah rasa susah. Tau nak maki orang je. NI orang melayu.. agama islam. Semua kerajaan buat, semua salah. Taksub sangat kat pembangkang cam ni la. Benda haram dihalalkan, dan sebaliknya. Pi belajar balik agama la wahai saudara lutfi. Demokrasi konon... Orang bagi pendapat, terus melenting tak tentu pasal. Your comments are but like empty bottle. Just lots of air... Demokrasi..? Demokrasi BAPAK ko la... Kalau tak pernah mengundi... jangan bising... Tapi kan.. ko kan tak boleh mengundi... OKU... terencat akal..

MUHAMMAD, KAU INGAT LAGI KA, ORANG PAS BERGULING-GULING ATAS JALAN.....
LAWAN SULTAN HAHAHAHAHA NAMPAK SANGAT DODO

kan kan kan. org awam demo kena belasah. tak reti jaga keamanan tapi bila beruk2 umno berdemo korang senyap je. tak cerita plak pasal kena jaga keamanan. dian korang kutuk pr. ada kitaorang bising bila perkasa, umno ke wat demo?. itu hak demokratik sebagai rakyat malaysia. polis lak bila beruk umno wat demo, takde lak nak belasah maki hamun malahan di beri laluan karpet merah lagi. tapi aku rasa lebeh baik puak umno no berbaris depan aku supaya mudah aku ludah muka sekor2. tapi jgn lak repot kat mak ayah korang, tak manis la wat gitu kan babitkan org tua...meh sini puak umno, bebaris depan aku elok2 dgn tertib dan muka penuh kehausan utk menelan air ludah aku berserta dgn kahak aku ni. baris elok2 ye adik2..

@wazahu
yaka...aku x ingat...kalo ko ingat cuba crita smula...sbub apa eh jd cmtuh...stiap benda mesti ada sbub musabab kan...kan...kan...

Kalau ngah makan kat kedai makan depan tabung haji pon kena tahan apahal?bodoh ke korangni?
Budak yang tengah makan atas kerusi pon kena tahan.kalau cakap bodoh marah tapi memang bagang

ludah muka rosmah ngan najib tu... tak cukup lagi pijak je perut pun boleh.. yang menyokong umno semua jenis tak ada pelajaran, kepala otak bodoh.. reality

sebelum menentang zionis di israel, tentang dulu zionis hidung kemek,kulit hitam,pendek...

bijak la sikit bro2..
dorg2 bersama warga dunia protes mesir..
sokong perjuangan rakyat mesir
bkn kt malaysia je tp dah seluruh dunia..
yg FRU nk sembur mcm org gila watpa..
jaga jela jalan2 elok2..
bkn nk merusuh pon..
bila KJ ngn pemuda aPcMO berdemo xda plak kena sembur..nampk double standard2..
pemuda umno kecut perut..mesir sekutu israel..israel sekutu apco..apco sekutu ......

umat islam ibarat satu tubuh.cubit peha kanan peha kiri terasa...kita demo sebab kita sokong umat islam mesir..sebab kita perihatin..puak2 umno mmg x berapa nak ke islam..cubit peha kiri peha kanan wat dunno je...so jgn layan puak2 ni..aku rasa semua binatang kat dunia bertasbih utk umat islam kat mesir..org umno tengok je...so mgkin level dia org rendah sikit dr tu kot..end..full stop

org UMNO demo takde keganasan.. klu korang demo bakar la.. vandalisme la.... kata aman.. tp rosakn harta awam yg sedia maklum korang pun bayar cukai..

ishhhhhhhhhhh.. aku benci la blog ni.... buat org ISLAM bergaduh!!!!!!
sgt marah......!!!!!!!

Sedara Semua dengarni sikit....Undang Undang kata Setiap Perhimpunan Mestilah Mendapat Permit Polis,Perhimpunan 5 Orang atau Lebih mesti dapat Permit Polis tak kira Demo Amanke Nak buat Kenduri Kawinke,Kalau Permit Polis Takde Polis Ada.
Organisasi PDRM adalah sebuah Institusi berbentuk Piramid spt di Mesir,Ang Bawahan ada Penyelianya,
Ada Pegawai Kanannya,Peg/Ang ada Ketua Polis Daerahnya,Ketua Polis Daerah,Peg,Ang ada Ketua Polis Negerinya, Ketua Polis Negeri,Daerah,Peg &Ang ada Ketua Polis Negara, Ketua Polis Negara,Negeri,Daerah,Peg dan Ang PDRM dibawah Kementerian Dalam Negeri dan ada Menterinya. Setiap tahun 25March PDRM sambut Hari Polis,dan akan Melafaskan SUMPAH IKRAR TAAT SETIA KEPADA PUCUK PIMPINAN PDRM DAN NEGARA...HARI ini M'sia diPerentah olih BN dan Menterinya dari UMNO, setiap arahan yang diterima dari pucuk pimpinan PDRM atau Negara, Polis akan patuh dan laksanakan,by hook or by crook, bukan membabi buta,arahan tetap dipatuhi selarah dgn SUMPAH TAAT SETIA,betulke,adilke,zalimke arahan yang diterima Polis kena laksanakan dan yg beri arahan itulah YANG diPertanggung Jawabkan nanti. Hari ini Kerajaan M'sia di Pimpin olih BN dan Menterinya DS HISHAMUDDIN dari UMNO, Jika diizinkan Allah PRU13 PR Memerentah M'sia dan Menteri yg di lantik LIM KIT SIANG dari DAP,pada 25March PDRM masih lagi menyambut Hari Polis dan memperbaharui lafas SUMPAH IKRAR TAAT SETIA KEPADA PUCUK PIMPINAN PDRM DAN NEGARA,dan polis akan tetap mematuhi arahan yang diterima,sebarang perhimpunan yg mengandungi 5 org atau lebih mesti ada Permit Polis,jika TIADA Polis ADA, Apakah Tindakan yang akan dijalankan olih Polis nanti akan digelar Anjing DAP/PR pula sebagai mana sekarang Anjing UMNO/BN. MP,Peguam,NGO dan siapa siapa yg tak puas hati dlm tindakan Polis menjaga Keamanan Negara,usulkan kepada Kerajaan, Letakkan PDRM dibawah Parlimen M'sia, PDRM akan Patuh Pada Arahan Yang diKeluarkan di Parlimen. Kalau Sedara Tak Sanggup Jadi Polis jangan Mempertikaikan Anak M'sia Yang Jadi Polis. Siapa Pun Memerentah M'sia Polis Tetap Ada,Pakai Capke,Serbanke itu lain cerita.

Pekerja Alam Flora delete 6 February 2011 at 12:24

Kesian Polis,Kamipun macamtu,Pagi Sapu Sampah,T/hari Ada Balik,T/hari Sapu Sampah,Ptg Ada Balik,Ptg Sapu Sampah,Mlm Ada Balik, Mlm Sapu Sampah
Org Buang Sampah Dah Tidur Lena,Bangun Pagi,Buang Sampah Balik,Kami Sapu,Sampah Masyarakat Kami Suruh Polis Yang Sapu Kami Tak Berkuasa N.

Anjing Menyalak Bukit,Bukit Takkan Runtuh.
Tak Puas Hati Dengan Polis, Masuk Polis Jadi Ketua, Bagi Arahan, Polis Pasti PATUH Arahan.

aku kenal orang tua ni. orang kg aku. memang pejuang sejati. dah tengok videonya. orang tua tu hanya merayu supaya dilepaskan anaknya. kalo puak2 pencacai umngok yahudiupco kata palsu, cari video ni dekat malaysiakini

tunjuk la muke dia kena ludah!xkn ckp je

Mata Terang,Tak Lebam delete 6 February 2011 at 13:52

ANJING MENYALAK BUKIT,BUKIT TAKKAN RUNTUH.
Ada seorang Rakyat M'siani dia cuba nak ubah,nak jadi ANJING MENYALAK DARI DALAM BUKIT,Dia Masuk Dlm Bukit dan Mendaki,Dah Hampir Hampir Ke Puncak Bukit,Dia Terjatuh,Bukit Takpun Runtuh Jugak.
Fikir Fikirkanlah....

pehal korang ni maki hamun.blok ni kn melapurkan je.korang pn teringin ke nk kena ludah nnt ea aku bgtau kt polis...huhu.tapi aku brsyukur sb dia bkn bpk aku.bapak aku tk rasuah.kami tk hidup melarat.insy bahagia dunia akhirat.

alahh mudah saja cerita ni...demo ni dibuat oleh PR so jadi la macam gini...maka anjing2 barisan neraka pun keluar menyalak dan menggigit...very simple fact kalau kat malaysia. cuba si kairi 'versace' jamaluddin berarak demo..apa yg jadi? maka anjing2 tadi akan mengawasi perjalanan supaya sejahtera dan tv3 suku akan paparkan betapa perihatinnya pemuda barisan neraka terhadap isu mesir...alahai ini strateji israel apko takkan tak nampak? bn bayar 77 juta mesti mau hasil kahkahkahkiok

aku sikit pun tk pertikai polis2 yg buat kerja dgn jujur dan amanah, adil tak memihak mana2 pihak...ada mangkuk kata jika dgn izin Allah PR memerintah...keyword skrg 'jika' atau the BIG 'IF' tsk tsk tsk mcm la mangkuk ni clairvoyant yg boleh foresee the future...jika, kalau...benda2 yg belum terjadi dah nak dihalang...skrg ni di bawah bn benda dah terjadi (sejarah) dan sedang terjadi...itu fakta! direkod kat youtube et cetera...tak kiralah sumpah setia ke sumpah seranah ke skrg ni dbawah bn ada (tak semua) polis/fru etc yg bertindak diluar batasan kemanusiaan semata2 SETIA pada tuan...jadi kpada barua bn toksah la nk tulis sekiranya nk berlandaskan jika, kalau dan perkataan2 yg sewaktu dgnnya...

Ingatan pada pegawai dan anggota polis. Jalankan tugas anda berdasarkan pada panduan Akhta Dan Hukuman Tetap KPN. Polis dibawah panji panji Yang DiPertuan Agong, bukan panji panji umno. Jika anda gagal berpegang pada panji panji DiPertuan Agong anda bukan polis rakyat malaysia yg dibayar gaji menerusi cukai rakyat malaysia, anda boleh digelar polis umno. Polis yg zalim dan tidak adil. Ini yg berlaku di Mesir sekarang. Bersongkol dgn kerajaan yg zalim pada rakyat. Ingatlah lepas pencen anda akan jadi seperti rakyat malaysia yg biasa. Tiada lagi kekuasaan. Persoalannya lepas pencen adakah semua anda hidup akan senang atau kaya raya?

Polis Pencen said...

Sedara Semua dengarni sikit....Undang Undang kata Setiap Perhimpunan Mestilah Mendapat Permit Polis,Perhimpunan 5 Orang atau Lebih mesti dapat Permit Polis tak kira Demo Amanke Nak buat Kenduri Kawinke,Kalau Permit Polis Takde Polis Ada.
Organisasi PDRM adalah sebuah Institusi berbentuk Piramid spt di Mesir,Ang Bawahan ada Penyelianya,
Ada Pegawai Kanannya,Peg/Ang ada Ketua Polis Daerahnya,Ketua Polis Daerah,Peg,Ang ada Ketua Polis Negerinya, Ketua Polis Negeri,Daerah,Peg &Ang ada Ketua Polis Negara, Ketua Polis Negara,Negeri,Daerah,Peg dan Ang PDRM dibawah Kementerian Dalam Negeri dan ada Menterinya. Setiap tahun 25March PDRM sambut Hari Polis,dan akan Melafaskan SUMPAH IKRAR TAAT SETIA KEPADA PUCUK PIMPINAN PDRM DAN NEGARA...HARI ini M'sia diPerentah olih BN dan Menterinya dari UMNO, setiap arahan yang diterima dari pucuk pimpinan PDRM atau Negara, Polis akan patuh dan laksanakan,by hook or by crook, bukan membabi buta,arahan tetap dipatuhi selarah dgn SUMPAH TAAT SETIA,betulke,adilke,zalimke arahan yang diterima Polis kena laksanakan dan yg beri arahan itulah YANG diPertanggung Jawabkan nanti. Hari ini Kerajaan M'sia di Pimpin olih BN dan Menterinya DS HISHAMUDDIN dari UMNO, Jika diizinkan Allah PRU13 PR Memerentah M'sia dan Menteri yg di lantik LIM KIT SIANG dari DAP,pada 25March PDRM masih lagi menyambut Hari Polis dan memperbaharui lafas SUMPAH IKRAR TAAT SETIA KEPADA PUCUK PIMPINAN PDRM DAN NEGARA,dan polis akan tetap mematuhi arahan yang diterima,sebarang perhimpunan yg mengandungi 5 org atau lebih mesti ada Permit Polis,jika TIADA Polis ADA, Apakah Tindakan yang akan dijalankan olih Polis nanti akan digelar Anjing DAP/PR pula sebagai mana sekarang Anjing UMNO/BN. MP,Peguam,NGO dan siapa siapa yg tak puas hati dlm tindakan Polis menjaga Keamanan Negara,usulkan kepada Kerajaan, Letakkan PDRM dibawah Parlimen M'sia, PDRM akan Patuh Pada Arahan Yang diKeluarkan di Parlimen. Kalau Sedara Tak Sanggup Jadi Polis jangan Mempertikaikan Anak M'sia Yang Jadi Polis. Siapa Pun Memerentah M'sia Polis Tetap Ada,Pakai Capke,Serbanke itu lain cerita
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
So neh bukti mcm mana Polis bertindak....abg Polis yg dah pencen....kita bukan robot...kalo pemerintah suruh tembak Ulamak mesti korang buat jugak an...Allah suruh ikut arahan pemerintah selagi x bertentangan dengan hukum Allah...bunuh Ulamak tuh amalan mulia?heh...Polis2 kat Malaysia neh kebanyakan orang Islam kan?betul2 Islam or just dlm IC jak?tp betul jugak an...kalo x ikut arahan orang atasan...kena buang keja...sapa nk bagi makan anak bini...perhimpunan untuk rakyat Gaza neh pemerintah kata HARAM....orang Islam x boleh join....konsert yg dedah aurat Pemerintah kata HALAL....wajib jegilkan mata...mentaliti Polis...ye dop?x gitu abg Polis pencen

Bekas Mufti Selangor sanggup letak jawatan sbub x stuju dengan Tun Mahathir mngenai ptandingan ratu cantik...tuh baru betul2 orang Islam bai...duit mmg banyak masuk bila anjurkan Ptandingan Ratu Cantik tuh...tp sumber duit HARAM buat apa nk amik sangat...keberkatan Hidup xdak...ko kaya mcm Bill gates pn xdak guna...masuk kubur bukan boleh bawak Ferrari pn...

Sori...wrong typing...spatutnya Mesir...bukan Gaza...tuh la kalo emosi sgt...

jom Demo jom..
kita Demo pasal Mesir kat sini.. ok gak.. kita sibuk2 org punya hal..

tapi aku fikir..
ISLAM ada mengajar ke umatnyer nk berdemo?

Sila lihat video ini pada minit ke 4:20 dan seterusnya.

http://www.youtube.com/watch?v=HqlD1UsXR_s

Saya lihat tidak kena ludah mungkin anda boleh tengok dengan lebih teliti kalau ingin tahu lebih lanjut. Saya mungkin tidak perasan.

mana gambau polis ludah orang tua tue? peguam tue btol ke dia cita? sbb pekerjaan yg paling putar belit adalah peguam selepas ahli politik.. dah lar..toksah nak buat cita fitnah.. ntah betul ntah tidak..

satu lagi..sapa yg cakap polis malaysia tu dilatih polis israel ada bukti? cakap pakai air liur tok sah nk tunjuk hero .. campak bukti dulu.. pembangkang pun sama 2 x 5.. yahudi du taruk duit kat depa..

http://www.youtube.com/watch?v=HqlD1UsXR_s

tgk vid tu..mmg xde insiden meludah.. polis pun cakap baik2 ..dah lar..rentikan lar cita tipu ko tue..

INSYALLAH PERJUANGAN ISLAM AKAN BERKEMBANG JIKA KITA TERUS BERTUKAR2 FAKTA IBARAT DALAM 100 HUJAH MUNGKIN 1,2 AKAN MERASA KEBENARANNYA YG PENTING NIAT KITA......BUDAK SENTUL

Melayu,Melayu,Melayu,
Hampa Melalak Dlm Blogni, CINA BUAT DUIT.
Dari Pagi Sampai T/Mlm Melayu dok Melalak,Cina Buka Cyebcafe 24Jam,Jual Lattop Siap Offer,Melayu Beli,CINA BUAT DUIT.
Maki Polis,Salah K'jaan/Pembangkang,CINA BUAT DUIT,
Dia Org Tak Sibukpun cam Melayu,CINA BUAT DUIT,
Malulah sikit Melayu,Dia Buat Duit Halal,Melayu Buat APA ??? KUTUK SESAMA ORG MELAYU JE.
Melayu Merempet,CINA BUAT DUIT,Jual Motor,siap bagi Hutang,Melayu Beli,Buka Bengkel,Melayu Hantar Repair,CINA BUAT DUIT.
Melayu Suka Berpoya2,CINA BUAT DUIT,Buka Karaoke & Pub siap ada Arak,Melayu masuk Melalak & Minum,CINA BUAT DUIT.
Melayu Gemar Berzina,CINA BUAT DUIT,Buka Hotel Budget,Siap Jual Kondom,Melayu Sewa Bilik&Beli Kondom,CINA BUAT DUIT.
CINA TAK PERNAH KUTUK BANGSA DIA. MALU MALU MALU,
ORG Melayu Berniaga,Pakai Pelaris,Guna Santau, CINA DOK TENGOK SENYUM, Malu Malu Malu Malulah MELAYU OIIIIIIIII,Celik Celik CELIKLAH SIKIT MELAYU OIIIIIIIII,Mengucap Mengucap MENGUCAPLAH BALIK MELAYU OIIIIIII, CINA BUAT DUIT,MELAYU BUAT APA????

bagi aku biarla polis buat apa saja....biar BN dan orang kerajaan balun apa saja..biarkan ...dan bagi pihak yang sayangkan islam dan hukum2 islam jangan gentar menegakkan kebenaran biar apa saja yang terjadi sebab: Allah nak polis dan orang BN terus ke neraka....dan Allah nak uji setakat mana orang2 beriman menegakan islam di mesia nih...masyaAllah...

mne gmbar polis ludah orng tua,xdok pommm,...keypooo jer lbihh,..adoooyaiii......

bagi aku biarla polis buat apa saja....biar BN dan orang kerajaan balun apa saja..biarkan ...dan bagi pihak yang sayangkan islam dan hukum2 islam jangan gentar menegakkan kebenaran biar apa saja yang terjadi sebab: Allah nak polis dan orang BN terus ke neraka....dan Allah nak uji setakat mana orang2 beriman menegakan islam di mesia nih...masyaAllah...

February 6, 2011 9:27 PM


_______________________________________________________________
kau ni.. pandai2 jer kata ALLAH nak polis n BN masuk neraka.... kau sapa nak kata mcm tu??? nabi pun tak penah nak menghukum seseorg tu ke neraka or tak.... mengucap la wei... balik kelandasan.. Islam tak ngajar kau wat cite mcm tu la wei...

adeh la....kekadang bila aku kuar kalam tak elok marah pulak anjing2 APNO ni...tapi nak buat cena kan...biar je la...weh dok pertikai saja bt pe wey....ade ludah ke tak ludah ke...berani bt repot polis la yg kata peguam tu tipu...nak lagi best ko saman jek peguam tu...kami bukannya heran pun...tapi tuan tanah ni cuma paparkan je berdasarkan maklumat dari peguam tu....apsal nak marah tuan tanah ni lak...biase la anjing2 ni tau menyalak jek bukan reti buat keje pun...untuk abg dan kakak polis yg keje tak makan rasuah tu aku syukur sangat...ade aku terbaca statement yg kata kalau perhimpunan melebihi 5 org perlukan permit kan...nak ty sket le ade ke org yg berhimpun tengok bola kt stadium tu dia mintak permit?? atau kat restoran mamak tu?? yg gi sekolah lak?? yg gi keje lak??? yg tunggu bas kat stesen bas tu camne lak??? nak lagi best yg tengah minum dan makan kat restoran berdekatan tempat org berdemo tu pun kena mintak permit ke?? betul undang2 mengatakan gitu tapi biarlah betul dan telus...lagi satu kalau setakan demo takkan nak belasah kut?? ade ke polis cedera masa demo tu?? yg beruk khairy ngan katak berahim tu wat demo siap bakar2 tu apsal tak ketuk jek pale derang??? ni yg kami diskusi kat sini...lagi satu arahan sapa yg patut PRDM follow? satu lagi faham ke idak kata2 abg polis pencen tu??? apa yg korang dapat bila pencen??? mase keje ni pun asyik kene maki hamun dengan org awam jek!!! byk lagi isu jenayah yg korang patut setelkan apsal kes ni yg korang kalut??? buat keje biar telus!!! nak bantai-bantai la bebetul!!! aku masih tak lupa lagi kejadian nak tutup ladang babi kat melaka dulu!!! berlaku sama dengan kes HINDRAF....aku tengok paper berita harian aku pun naik hairan....masa HINDRAF bukan main di belasah nye india2 tu...tapi masa kat melaka tu FRU siap kena hempuk dengan kandang babi lagi...takde pulak sembur water cannon ke hape.....ni ke yg korang kate berkhidmat utk masyarakat???

Susah,susah... Jom Kiter Ramai Ramai Masuk Polislak,Biar Polis Polistu lak Berdemo,Kita tibai,Sembur Air(Sel. Free 20mp)apacam.Biar Org Kutuk kita lak,sibuk kat Polis polistu Nak Berdemo,
Anjing Betui Kiterni (Org kata tak?).Biar Org Tanya Barua sapa lak Kiterni.Apacam

luffy ni menyalak apa plak ni??? memekak jer... takde asas la nak menulis... yg kena hempuk tu news mana kau tgk??? harakah kah kah??? hahaha...

org yang tulis kat sini tak baca dulu ke post and comment punya terms 1 tinggalkan nama 2 beri komen berkaitan artikel 3 elakkan memaki tapi..........heran kat sini semua org memaki apa cerita orang yang buat blog ni tak boleh block ke org2 yang asyik memaki ni............ nampaknya yg empunya blog ni pun cakap tak serba bikin sendiri buat terms sendiri buat bodoh ..........susah

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

jadi kpd polis2 yg menjalan kan agenda2 tertentu pihak2 yg menzalimi rakyat dan kpd semua penyokong pihak2 yg zalim ni ingt lah bhw Rasulullah SAW dh tahu dah yg puak2 mcm kamu ni akan muncul... jadi bertaubatlah sblm terlambat kerana pintu taubat terbuka seluas2nya buat kamu... dan sesungguhnya Allah itu maha Pengampun dan Allah menyayangi hamba2nya yg bertaubat... sama kita bergerak untuk menaikkan kmbali syiar islam yg tlh lama padam di malaysia dan d seluruh dunia... wallahu'alam...

kalau PR menerajui negara Malaysia, puak2 BN buat demo, nescaya polis masa 2 akan buat apa yg polis buat kat puak2 PR sekarang..

btw! ..BN ke PR ke, dalam parti tu mesti ada pemimpin yg zalim.. PKR ada pemimpin yg zalim, UMNO pun mesti ada punya, DAP, MCA sama je dua, kapir..

baik melayu bersatu, dari parti politik sehinggalah orang melayu tu sendiri, sbb slow2 bangsa asing duk kikis orang melayu.. kalau 99% Malaysian orang islam xpe..tp masalahnya 65% je Islam,selbihnya buddha, kristian, sembah berhala dan mcm2 lagi.. dah 2 pula, yg 65% neh berpecah belah kepada 65% ..nampak dah kapir kat melaysia neh dah berjaya memecahbelahkan bangsa melayu..

p/s: jgn duk kata UMNO je punca, PKR pun sama..2x5 .. PAS mcm dah jadi lembu.. aku percaya, Kalau PAS tidak menyokong dua2 parti ini, diorang akan jadi lagi hebat dari sekarang..

sory..typing error

"yg 65% neh berpecah belah kepada 65%"

tukar jadi

"yg 65% neh berpecah belah kepada 3"

manusia leh ckp mcm2 tu pertahankn diri..smpai da yg sanggup memutar belitkan fakta..betul ke org tua tu kena ludah..pe yg bukti lain yg ada selain org tua tu yg ckp..diorg polis bkn bodoh la nk jeratkan diri sendiri,lakukan perkara mcm ni dihdpn org ramai..diorg pn thu smpai mana had diorg,lgpn negara ni kn ada suhakam..lau polis wat mcm tu dh tentu suhakam dulu akan ambik statement anggota polis tu..
spatutnya kita sebagai rakyat malaysia bersyukur tggl di negara yg aman ni..tgk la negara2 yg huru hara ni sume disbbkn demonstrasi mcm ni la.ble dh taksub sgt smpi lupa diri, tu yg negara aman jd x aman..mula2 mmg ckp demo secara aman,pastu lain plak jadinya..
so kte sebagai rakyat malaysia ambil ikhtibar di atas kejadian yg berlaku di negara lain..
dari kte asyik pertikaikan kerja org dan boleh tambah lg dosa, baik kte hulurkan bantuan dan tenaga yg ada kepada org yg lebih memerlukan mcm mangsa banjir kat selatan tanah air tu...lagi bagus, pahala pun dapat..tepuk dada tanya selera~~~~

Pakatan Kenakan Rakyat (PKR) delete 7 February 2011 at 18:15

Aku sokong dgn apa Anonymous katakan, sememangnya yg empunya blog ni cakap tak serupa bikin, hang tengok si mamat luffy tu cakap mcm org mati mak bapak aje, tak tentu arah maki sana maki sini, tapi kalau di fikirkan balik kita layan aje org yg tak suiman dan tak bertamadun mcm si luffy tu, mudah-mudahan boleh dia belajar berckp dengan org lain.Kau org tengok lah ayat-ayat yg digunakan, Ya Allah jgn lah ada di antara pemimpin kami yang sebangsat si luffy ni rosak Agama dan Bangsa di makinya nanti.Ops...sorry luffy aku terbangsatkan kau bukan apa semmemangnya kau ni memmang BANGSAT SEBANGSAT ORANG-ORANG JAHILLIAH,kesian Mak Bapak kau dapat anak mcm kau, walaubagaimanapun mak bapak kau tetap kena bersyukur ada anak yg mcm kau pasal nanti bila mak bapak kau buat salah kau boleh makikan dia, jgn marah ha...aku rasa ramai yg sokong aku bila aku maki budak sekor ni....

kalau pakcik tu demo lawan kerajaan pakatan rakyat,sure polis x kacau punya...nak selamat lagi,bawa bendera umno. cuba tuan2 tgk kes demo di selangor,mula2 dulu student uitm demo bantah cadangan kerajaan negeri pasai nak bg non bumi masuk uitm,pastu demo geng2 bodoh GAPS, ada polis kacau??? siap boleh jaga lg...cuba polis buat benda yg sama kat geng2 ni,tentu xdak masalah punya....

tak yah kecoh2...search je kat Y/T tengok sendiri rakaman mcmmana terkaman seorng yg ada paku dibahu..terhadap seorang awam....hu garang betu...tapi....berani buka uniform tangan kosong lepas tu pukul org tengok atau ludah muka org tengok....


EmoticonEmoticon